Track Attack FM3 III - 3 & 4 /8

ariko
/ /

Catalonia / Trans Am -1:32.840- 1:32.722

Bugatti / Bentley 1:28.592

Jipatsu
/

Catalonia / Trans Am 1:32.965

Viel ku sais paris mutkas kiristettyä aikaa... Tuossa TRD xMR GREYx:n Replaytä katsoessa opin pari uutta niksiä ajamiseen ^^ niiden avulla sain trans amin ajasta kiristettyä ainakin 2 sekuntia :)

On tuo Trans Am vaan kauhee laiva :D

Olenko
/

Bentley / Bugatti 1:28.676 Pontiac / Catalunya 1:33.297

kaipa noi tosta paranee vielä...

MrD St Jimmy
/ /

Pontiac/Catalunya 1:28.527 Bentley/Bugatti 1:25.959 PARANNUSTA Bentley on kyllä ihan hirvee ajettava. Pontiac oli taas mukavasti mukavempi :D

EDIT: Aika Bentleylle. Mää alan kohta ajaan TCS päällä kun Bentti niin mukavasti tykkää ruopasta.

MrD St Jimmy
/

Onkos muilla semmosta ongelmaa että free playssä damaget on päällä vaikka on kytketty ne pois? Ei ole ennen ollut samaa ongelmaa.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Onkos muilla semmosta ongelmaa että free playssä damaget on päällä vaikka on kytketty ne pois? Ei ole ennen ollut samaa ongelmaa.

Mä olen ihmetellyt tuota muutaman kerran.

Jipatsu
/ /

Bentley / Bugatti 1:32.480 Pontiac / Catalunya 1:31.956

Vielä löytyy parannettavaa :D se vain et miten pääsis puristaan sen 2-3 sekkaa et pääsis pisteille :p noh, kait se ajamalla paranee ^^

Replayt löytyy storesta frc ta3 / frc ta4

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Jipatsu

Jipatsu wrote: Bentley / Bugatti 1:32.480 Pontiac / Catalunya 1:31.956

Vielä löytyy parannettavaa :D se vain et miten pääsis puristaan sen 2-3 sekkaa et pääsis pisteille :p noh, kait se ajamalla paranee ^^

Replayt löytyy storesta frc ta3 / frc ta4

Kaikki saa pisteitä :D

Jipatsu
/

Aa kappas, luin väärin ekasta postista... eli loppupisteissä lasketaan vain seitsemän parasta :) jesh, jotain pisteitä edes tulee ^^

MrD St Jimmy
/

01:27.687 Lutis (FRC)

01:28.815 RaabForRehab(FRC)

01:28.527 MrD St Jimmy (FRC)

01:29.074 Nikde (FRC)

Kröhöm. Bunny on luottavaisella mielellä että raabi vetää kuitenkin mua nopeemman myöhemmin...

hulluseon
/

Ja btw Jipa, jos nuo on sun opeimpia kierroksia niin nekyy leaderboardsilla, jos olet ajanut ne free runina tai suoraan leaderboardsin kautta. Nöy ohvense :)

Jipatsu
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ja btw Jipa, jos nuo on sun opeimpia kierroksia niin nekyy leaderboardsilla, jos olet ajanut ne free runina tai suoraan leaderboardsin kautta. Nöy ohvense :)

none taken :) tosiaanki ne on tällä hetkellä mun nopeimpia aikoja noissa luokissa, noilla radoilla, en ole vielä viritetyillä vehkeillä menny kyseisillä radoilla kyseisillä luokka-ajoneuvoilla :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.