Hei,
Olen uusi FRC-sivustolla ja olen tässä hetken seuraillut sivusta että kuinka pro-meininki täällä on. Itse olen aloitellut tuota ajamista vasta kuukausi sitten ja ajotaitoni ovat aloittelijan luokkaa, koska tuli myös ostettua XO:n ratti ja polkimet.
Tässä olen yrittänyt etsiä suomalaista junnu-liigaa tai kisoja, missä voisi aloittelija pelata oman tasoistensa kanssa ja sitä kautta parantaa omia ajotaitojansa.
Tuo FRC:n SM-kausi / liiga, onko siinä viritettyjä autoja vai ihan vakioautoja ja onko siinä eri luokkia? Ja seki vielä pitää kysyä, että onko siihen mahdollista osallistua kauden kesken?
Itselle on kehkeytyny tässä kisoja etsiessä sellainen idea, että jos olisi mahdollisesti eri ajoluokkiin eri kausia / liigoja mistä sitten kauden paras ajaja nousisi pykälää ylemmäs luokassa ja samalla lailla sitten luokan viimeisin ajaja tippuu luokkaa alemmas. Ja sitten aivan alimmaisena tasona olisi se junnu-liiga, missä kaikki voivat sitten pyrkiä ylemmäs. Onko tällaista missään tekeillä vai olisiko tästä ideaa pitemmäksi kisarungoksi?