Täydet vaikeudet vaan : D Näin saadaan taktikointia että ajaako hiljaa ettei riko autoonsa vai ajaako niin lujaa kun pääsee ja hitaammatkin pääsee ohi. Silloin kaikilla on mahikset voittaa.. : D
Nürburgring Nordschleife 50 kierrosta
Jotkut haluaa tietysti ton limitedin, koska varmaa jossai vaihees väkisinkin tulee kolari?
Mutta jos nyt laitetaan sitte varmaa limited, nii porukka ajaa hanaa, koska ei pelkoa että kisa jäis kolariin. Itse ajan silti melko varmanpäälle etten runnois autoa ainakaan heti, ja hienompi ajaa ehjäkorisella autolla...
Äänestin Simua. Pistin vaan eka vahingossa tohon limitediin peukun. Mulle ei ole periaatteessa mitään väliä, kun viimeksikin sain auton perille jollain 5-10% pikkudamagella. Tuli kyllä kerran vähän seinää nuolastua ja tokan kierroksen alussa ekassa mutkassa kävi näin :D On se kuitenkin sen verran jännää ajaa simulla.
simu simu simu!!!
huutaa fanit :D
// Alapeukut ei huutele siel
Toi simu käy jos kaikki lupaa ottaa ekat kierrokset rauhassa. Mua ei ainakaan kauhiasti kiinnosta tulla ekoissa mutkissa jonkun teilaamaksi, kun toi on kapea rata ja turvallinen ohittaminen on puoliksi mahdotonta ja 16 pelaajalla varmasti tulee ruuhkaa...
Simu se olla kuitenki pitää, nii kaikilla on mahdollisuuksia ja kisasta voi tulla jännempi ajaa, eikä tylsisty. Äänestin.
E: Tai ei siis pidä, mutta olis mielenkiintoinen..
Vastauksena käyttäjälle Mace
Macela94 wrote: Simu se olla kuitenki pitää, nii kaikilla on mahdollisuuksia ja kisasta voi tulla jännempi ajaa, eikä tylsisty. Äänestin.
Mitenkäs sä tylsistyt sitten kun ekoilla kierroksilla joku on spinnannut jonkun tiukan mutkan päähän poikittain ja sä et ehdi sitä millään väistämään? autossa moottori paskana ja varikkolle ajo kestää n20min ja kierros ajat tippuu varikko käynnin jälkeenkin n15s kierros
Paha sanoa, enpä ole näitä endurancekisoja teidä kans vielä ajanut, itse en tylsisty ja kisan ajan loppuun tapahtu mitä tahansa, ellei nettitikku ala kikkaileen omiaan.
:D Ei mutta ihan tosi, ei olis ensimmäinen kerta kun nettitikku pätkäisisi ~10h aikana, et sil vissii.
Edit :D Toisaalta,ei munkaa tartte ku kierros ajaa nii saatan ottaa lähempää tuttavuutta aitojen kans, saako vaihtaa äänestystä?
Jos voi laittaa muuten simu mutta rollover, se olis ehkä ok, mut toi Simu on just siitä hyvä et, se vaatii jo vähä varovaisuutta ajoon, sellasta mitä varmasti pitää olla oikeallaki nyrrellä.
Niin toki jos sen Rolloverin saa päälle simdamagella... Mutta mitä itse käsitin niin sitä ei saa simulationilla päälle...
Sen näkee sittä ku se turn10:n räpellys sieltä julkaistaa.
Noh, kävi miten kävi, kyl mä ajamaan tulen. :)
Muuten voiko tota lähtö aikaa aikastaa vaik puolel tunnil tai tunnil. Toi kuitenki kestää Sen 6½ - 7 tuntii. Se ois mun kannalta parempi, mutt jos porukka ei haluu nii ei tarvi.
Alkuperäisessä kellonajassa pysytään.
Hmm.. melkein vois tulla mukaan häviämään, siitä taitaa olla puolivuotta kun viimeksi pelailin forzaa, ajotaidot on sitten sen mukaiset :D
Kuka saa kohta bännit LG:stä?
MINÄ MINÄ MINÄ!!!!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOM NOM!!
WALLTAP!!
Ei mulla muuta
:DDDDD rayha oikeesti mitä helvettiä sä touhaat?
Tota PI-rajaa voi varmaan vähän muuttaa jos on tarvetta, kun esim penari X5/X6 M on stokkina A-luokassa...
Elikkä kisa ajetaan siis Nordschleifella, kun ne jenkit eivät sitten osanneet tehdä edes 24h:ta... On taas vilttu niin vaikeeta.
Tulis iso ratapaketti sitte DLC:na jossa olis toi 24h:kin nii olis jees.
Märäksi uneksi jää 24h versiot
Kirjaudu sisään vastataksesi.