Forum - Racing and Techniques

Ilmaista tuunausta halukkaille

x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 31.03.2010 (edit 31.03.2010)

  • 8
Elikkäs tarkoituksenani on tarjota säädöt ilmaiseksi niille jotka eivät jaksa/osaa itse,tai törmäävät ongelmaan jota eivät pysty ratkaisemaan. Yhteyden otot joko liven kautta tai privana kiitos. Huom! Korkeintaa 4 asiakasta kerralla. Spessut: AWD,MR,FWD sekä R autot.
Capo26RS

Capo26RS 02.04.2010

  • 0
Pakko tässä kehua nykyistä tallikaveria tän kauden SMssä. Kyllä löytyy vinkkiä vaikka minkä tyyliseen liukumis- tai puskemis- tai snap oversteer tai mihin tahansa ongelmaan. On autellut meikäläistä jo vaikka kuinka monen auton kanssa .Ja MR Greyn nopeushan on kai kaikille jo selvinnyt! .
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 02.04.2010

  • 0
Im ur humble servant,mi Lord ; )
vaiski75

vaiski75 02.04.2010

  • 1
Haa, haistan tässä kilpailun.. Jos kerron kaikille täällä tuunaajille auton ja siihen liittyvät osat, niin kuka tekisi parhaat säädöt? Tietenkin ottaisin mukaan yhden ulkomaalaisen ja ulkopuolisen tuunaajan. Säädöt sitten minulle ja tesmailisin kaikkia tuneja sen n. 20 kierrosta Suzukalla ja voittaja olis tietenkin nopein.. Ei liity aiheeseen suoraan, mutta kun tuli vain mieleen.. Jotain kivaa palkintoa voitaisiin ajatella kivasti..
hulluseon

hulluseon 02.04.2010

  • 0
Eikös näitä oo ihan tuolla fm.netissäkin?? Nää huippu tunerit antaa nåpå kuskeille vortsa rahaa ja jotain desingnejä yms ilman kun rakentelee ja tuunaa hyvän setupin jolla ajetaan jotain rataa sitten kivasti. Ja kovasti. Mutta kivasti.
Jipatsu

Jipatsu 02.04.2010

  • 0
Tuossa myös toisaalla Forza-aiheisessa foorumissa oli tuning-challengeja missä kilpailtiin siitä, kuka tekee parhaan tuunauksen, olisko sellaiselle kysyntyy myös täällä? Itelle ainakin tuo tuunaus on viel niin hakuteillä et ei tiedä mistä edes aloittaisi. Olen käyttänyt sitä peruslaskinta mikä löytyy fm.netistä viritettyihin autoihin mitä olen tehnyt.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2010

  • 0
Mie ainaski lähren mukaan, miulla on säkillinen karvanoppia ja vunterpaumeja :)
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010 (edit 03.04.2010)

  • 0
Tarkoitus ei ole alkaa kilpailuttaa mitää vaan tarjota tuneja niille jotka ei jaksa tai osaa yms. Mutta voin kyl ottaa koko TRD arsenaalin käyttöö jos tää tälläsex menee. Mr Green Mr Black Mr White(Leader) Mr Indigo Mr Orange etc. Kaikki mitä täällä oon tehny on täysin omaa käsialaa mut noilt löytyy tarvittaessa aivan sairast setuppii sitten.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010

  • 1
Lisään viel sen verran et tunet ei takaa menestystä vaan niil pitää osaa viel ajaakki limitil,ja siihen ei kaikki pysty mutta tälläsella tune avustuksella ainakin kaikil o mahdollisuus hieman rennompaan kisailuun kun ei tarvi jatkuvasti taistella autonsa kanssa.
DarkWarjo

DarkWarjo 03.04.2010

  • 2
Hieno ele kyllä. Muutenkin hienoa että esim. tällä foorumilla ei heti uusille kuskeille vaa auota päätä ja naureta vaan oikeesti yritetään neuvoa, sitä kun joillaki foorumeilla törmää myös tuohon pään aukomiseen ja naureskeluun.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010

  • 0
DarkWarjo wrote: Hieno ele kyllä. Muutenkin hienoa että esim. tällä foorumilla ei heti uusille kuskeille vaa auota päätä ja naureta vaan oikeesti yritetään neuvoa, sitä kun joillaki foorumeilla törmää myös tuohon pään aukomiseen ja naureskeluun.
Kiitos : )
hulluseon

hulluseon 03.04.2010

  • 3
DarkWarjo wrote: Hieno ele kyllä. Muutenkin hienoa että esim. tällä foorumilla ei heti uusille kuskeille vaa auota päätä ja naureta vaan oikeesti yritetään neuvoa, sitä kun joillaki foorumeilla törmää myös tuohon pään aukomiseen ja naureskeluun.
Näinpä. Kannustaa rookie kuskeja rohkeasti kysymään kärkimiähiltä neuvoa auton säätämisestä. Minulta ei kannata kysyä mitään, korkeintaan voin kertoa että tänään on lauantai...
backwood666

backwood666 03.04.2010

  • 0
Mahtava juttu, kunhan saan taas kerättyä rahaa ja rakenneltua auton, otan yhteyttä ketjun aloittajaan
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010

  • 0
backwood666 wrote: Mahtava juttu, kunhan saan taas kerättyä rahaa ja rakenneltua auton, otan yhteyttä ketjun aloittajaan
Upeeta!!Keitän kahvit sitte : )
DarkWarjo

DarkWarjo 03.04.2010

  • 0
Voi olla et mustaki tulee asiakas, oon ihan paras kuski kyl mut surkee säätään ;) (mitä itsekehua?)
FINBULLET

FINBULLET 03.04.2010

  • 0
Warjo kun saa hyvän auton niin mikään ei pidättele sitä.
DarkWarjo

DarkWarjo 03.04.2010

  • 0
Paitsi sä.... ja eeegac... ja takapuskuria muotoileva The Janne! :D
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 03.04.2010

  • 0
Indiana Hopo wrote: Warjo kun saa hyvän auton niin mikään ei pidättele sitä.
Ei muuta ku kamu kutsuu tän päin ni katotaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 03.04.2010

  • 0
Jees, mä vähän veikkaan että kun tuo seuraava SM kausi alkaa ni siihen tarvii taitavaa säätäjää kyllä et edes jotenki pärjää :)

Write a post

Sign in to post a post.