SM-Drifting Sarjan pistetaulukko

Hookkis
/

Miten muka miqqe voitti atlantan?? enköhän mä sen vienyt..

Hookkis
/

Kuis? Millä perusteella?? Enkö mä muka voittanukkaan..

Hookkis
/

sanoppas muuta... Nää kaks on nyt liittoutunut ja nyt leikkii hiekkalaatikolla kun ei kerkee tänne vastaamaan.. :D

Miqqe
/

hookkis112 kirjoitti 17.08.2008 14:35: sanoppas muuta... Nää kaks on nyt liittoutunut ja nyt leikkii hiekkalaatikolla kun ei kerkee tänne vastaamaan.. :D

Suosittelen olla hiljaa ennen kuin lopullinen päätös on tehty. Tuo sinun suuri suusi on muissakin tapauksissa tuottanut hiemn harmia...

Hookkis
/

Mitä helvettiä nyt selität :o !! Muutenkin mikä lopullinen päätös.. Pitänee alkaa kaivelemaan replayta..

Hookkis
/

Juu, mä nyt aina välillä sanon vähän niin ja näin kaikille :D Pitänee alkaa vähentämään sitä. Kiroilu on jo loppunut :D

Mudinski
/

Katsotaan kauanko Höökkis pystyy olemaan kiroilematta Livessä sekä täällä.

Miqqe
/

Samanlainen haaste kuin minulle, että kauan pystyn olla ilman live goldia :D

IIPPONEN
/ /

Mudinski kirjoitti 17.08.2008 14:44: Katsotaan kauanko Höökkis pystyy olemaan kiroilematta Livessä sekä täällä.

jos mr ihku pystyy olee kiroilematta FRC:ssä ja livessä tän päivän loppuun lähetän sille vw golffin höymer maaleil :P hää hää... etpä saakkaa...

Jupe San
/

Kausi on nytten ohi, Kurppak, Miqqe ja minä olimme ainoat jotka ajoivat täydet kuusi kisaa joten meiltä huonoimmat sijoitukset pyyhittiin pois.

Lähetän jonkinlaiset Drifting autot omilla säädöilläni Top 6:lle :P

Kirjaudu sisään vastataksesi.