Eternity Drifters

Artcain
/ /

Eternity Drifters on Drifti tiimi, jonka päämääränä on pitää hauskaa, kehittyä ja nauttia Forza 2 tuomasta Drifti ilosta yhdessä. Haemme joukkueeseen aktiivisesti jäseniä ja hakijoille pidetään pienimuotoinen koe ennen joukkueeseen pääsemistä, jossa määritellään kuskin ajotaito ja olemus. Autoina kelpaavat U- luokan alla olevat takavetoiset autot. Jos haluat pyrkiä joukkoomme ota yhteyttä joko Artcainiin tai Teemu92.

Tärkeää: Mestariksi tulee vain treenaamalla, joten voit olla myös aloittelija ja pyrkiä mukaan. Pyrimme treenaamaan joka päivä joko yksin tai porukassa, myös pieniä kisoja on tarkoitus järjestää.

Tiimin alaikäraja on 14- vuotta, joka on nyt laitettu vireille erinäisten tapahtumien takia. KYSEESS

Teemu92
/

tappileipa kirjoitti 28.06.2008 13:09: haluu mukaa : )

Joo pitää ilmoitella tolle Artcainille että minä päivänä pietään se pieni testi sulle =)

Jupe San
/

Sitten kun tiimissä on tarpeeks väkeä niin otetaan tiimien välinen taistelu :P

Artcain
/

jupe kirjoitti 28.06.2008 14:50: Sitten kun tiimissä on tarpeeks väkeä niin otetaan tiimien välinen taistelu :P

Ilman muuta:)

Hookkis
/

Oottakaas vaan :D Kyllä me näytetään! (vai näytetäänkö :s) ;D

Teemu92
/

hookkis112 kirjoitti 29.06.2008 11:42: Oottakaas vaan :D Kyllä me näytetään! (vai näytetäänkö :s) ;D

Joo se nähää sit :D

Teemu92
/

tappileipa kirjoitti 03.07.2008 16:14: Minä jään heti suosiolla pois:)

sinähä tuut maanataina driftaa!! :D

Artcain
/

öööö mun boxi hajoo sillo ja mulla o muuta menoo ja öööö...xD[/LAINAUS]

Haha:D Eli pääseekö kaikki testiin haluavat maanantaina?

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Artcain
/ /

Nyt kun meillä rupee olemaan kuskeja jo ihan hyvin, nii ottakaahan ihmeessa puheeks, jos tulee jotain ideoita tiimin parantamisen tai joittenki muiden juttujen suhteen, yritän ottaa kaikki asiat huomioon, jotta jokanen tiimiläinen ois mahollisimman tyytyväinen toimintaan. Oon laajentamassa tiimiä klaaniks Livegamersin sivuille, jotta saadaan vähä enemmän näkyvyyttä, tosin tarvittee oottaa hetki, ennenkuin Livegamersin päättäjät päättää, että hyväksytäänkö klaani sinne:) http://www.livegamers.info/pc/index.php Siinä niille osoite, jotka ei vielä sivustosta tiedä:)

Teemu92
/ /

tappileipa kirjoitti 03.07.2008 22:19: Nonnii,ajettiin pieni testi skylinemiehen kans..

no minkälaista oli?...........LG rulez!! ;D

tappi
/
Näytä piilotettu viesti

Kirjaudu sisään vastataksesi.