FORZA Driftvideot

RaabForRehab
/

Vaikka en tosta Forza riftingistä enää niin välitä, niin toi oli kyllä perketin hyvää shittiä! Ja paras biisi Top Gunista :D

Pottae
/ /

Tässä aatellu jos tekis jonkunlaisen viteon Forza2:sen drfintingin "kunniaks".. :p

Jos joitakin kiinnostaa, niin laitettais joku päivä lobby pystyyn ja jotain tandemin poikasta tai muuta yrittäis sitten.. Minä otan sitten replayt talteen, kuvaan ja editoin. (Elikkä mun ei välttämättä tarvitse itse driftata, pääasia että saisin jotain hyvää matskua replaylle.)

//Tai sitten teen vaan jonkun "solodrift" pätkän :D

Jupe San
/

Pottae kirjoitti 01.10.2009 17:58: Tässä aatellu jos tekis jonkunlaisen viteon Forza2:sen drfintingin "kunniaks".. :p

Jos joitakin kiinnostaa, niin laitettais joku päivä lobby pystyyn ja jotain tandemin poikasta tai muuta yrittäis sitten.. Minä otan sitten replayt talteen, kuvaan ja editoin. (Elikkä mun ei välttämättä tarvitse itse driftata, pääasia että saisin jotain hyvää matskua replaylle.)

SRY no can do :(

Pottae
/

^ Todella hyvä!! Fantasticoo.. FM3 montageja odotellessa 8)

Iteltäkin tulossa pieni pätkä :p

Hookkis
/

Just sopivan rauhallinen musiikki. Tuo muistoja mieleen fm2:sen ajoilta :D Forza 3:sessa tavataan, sitten kun tavataan :D

Jupe San
/

Ihan tarpeeks ollu noita menevämmän musiikin drifti videoita, joten tässä jotain hieman rauhallisempaa :) Hookkis päässyt hyvin jyvälle siitä mitä olen halunnut tuoda esille videossani :)

RaabForRehab
/

memoriiiiiiis ouwouwou swiiiit memoriiiiiiiiiss DORIFTOOOOOOOOOO CRAAAAAASSSHHHH!!!!!

teemu1337
/

Kyllä oli komia video, eikä ollut liian räväkkää musiikkia.

Jupe San
/

Pottae kirjoitti 09.11.2009 09:09:

RaabForRehab wrote 11/09/2009 @ 07:28:

Pottae kirjoitti 08.11.2009 22:34:

[linkki http://www.youtube.com/watch?v=_WbaDw0I_ko]Kokkeilu.[/linkki]

Hyvän laatustä pätkää saa forzasta ulos. Ai laik it!!

Miten VOI olla, että sul on saman värinen räxä kun mulla?!? :D PRKL! :D

Minun räxä! Minun väri!

Siisti video jolla pystytään hyvin näyttämään toteen että ko. väri kuuluu herra Potalle.

Kirjaudu sisään vastataksesi.