- 0
Forum - Drifting
kisat...
mites onkos jotain sellasia kisoja mitkä ei kuuluu mihkää sarjaan et vois vaan kokeilla omia "kykyjä"...?ei siis mitää totisia kisoja..
- 0
Tuo tämänpäiväinen ei ole mitenkään virallinen sarja, kolme kisaa samoilla säännöillä vain.
Tiistaina on Porschea tarjolla.
- 0
Kyllähän noita tulee ja menee, nykyään vaan tuppaa olee aika paljon juuri näitä sarjoja.
Teretulemasta vaan keskuuteen ''samppa'' =)
__Jälleen kerran samalla sekuntilla viesti kuin Bunnyltakin :s__
- 0
kiitoksia vaan tervehdyksestä..
En varmaan tänään pääse pelaan enkä vähään aikaan ku ei toi muija tykkää yhtään ku huudan itekseni luurit päässä, eikä se saa kattoo töllöö...Pitäs hommaa makkariin digidigi ni se ois ehkä tyytyväisempi...Joo meinasin niitä kisoja ihan sillä, ku en kuulu mihkää tiimiin, enkä ole mikään paras ajaja...Vielä:-) Mites pelaako porukka paljon arkena päivisin, ku sillon ois aikaa pelaa jos sattuu oleen vapaa päivä?Jos oon duunis ni se on sit ihan koko päivä duunia...
- 0
sa0mi kirjoitti 09.11.2008 15:01: Mites pelaako porukka paljon arkena päivisin, ku sillon ois aikaa pelaa jos sattuu oleen vapaa päivä?Jos oon duunis ni se on sit ihan koko päivä duunia...Kyllähän sitä tulee useimmiten pelattua nimenomaan arkisin. Usein pelataan ihan vaan satunnaisia kisoja ja välillä tällaisia järjestettyjä. Mukaan vaan!
- 0
Mites livessä ne kisat joista saa palkinnoks rahaa ni onko se raha joltain pois, vai tuleeko vaan tyhjästä?Ei siis mitkään drifting kisat vaan ne joita voi ite tehä ja asettaa palkinto summan?
- 0
sa0mi kirjoitti 09.11.2008 17:10: Mites livessä ne kisat joista saa palkinnoks rahaa ni onko se raha joltain pois, vai tuleeko vaan tyhjästä?Ei siis mitkään drifting kisat vaan ne joita voi ite tehä ja asettaa palkinto summan?Ei ole keneltäkään pois ja raha tulee tyhjästä. Palkintosummaa ei voi asettaa itse, vaan se määräytyy radan ja kisan pituuden mukaan.
- 0
Nipsuhuuli wrote 11/09/2008 @ 17:09:Joo pitää tos keskiviikkona ja torstaina kattoo jos ehtis pelaan. Alotan kyl varmaan aamul...sa0mi kirjoitti 09.11.2008 15:01: Mites pelaako porukka paljon arkena päivisin, ku sillon ois aikaa pelaa jos sattuu oleen vapaa päivä?Jos oon duunis ni se on sit ihan koko päivä duunia...Kyllähän sitä tulee useimmiten pelattua nimenomaan arkisin. Usein pelataan ihan vaan satunnaisia kisoja ja välillä tällaisia järjestettyjä. Mukaan vaan!