Perskele! Jos drifting äksöniä kaipaatte niin lisätkää mut kamuksi!
Drifting seuraa?
Kaikki driftaajat lisää GT:aaBrO
Jos jotain kiinnostaa nytten heti riftinki seura niin ettikää livestä Arkk1Enkel1
--
oliskos nyt ketään tulossa driftaileen? : )
Nytten doriftoo!!!
Nyt het doria ajamaan!?!?
mua voi kysellä driftailee joskus. oon melkein joka päivä illal ajelemas forzaa.
NIGHTDRIFTIIIING?!
kukaan tullos jokkiksen jälkeen?
paljon on tullut driftailtua ja otettua videoita talteen Driftiautot: Nissan Skyline GT-R33(neliveto:D) ja Shelby Cobra 427(helevetin kallis oli)
lisäkkää GT:jEsm0 jos neliveto drifting kiinnostaa ku nissan on säädetty nelivetodriftingiin
Joo tääl ei varmaa kukaa harrasta neliveto driftii.
Kaikki on takaveto driftaajii, mutt voin tulla takaveto silvialla joskus riftaamaan :)
// kannattaa muuten opetella driftaa takavedolla.
// ja jos oot uusi FRC:llä. Tervetuloa vaa.
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: Joo tääl ei varmaa kukaa harrasta neliveto driftii.
Kaikki on takaveto driftaajii, mutt voin tulla takaveto silvialla joskus riftaamaan :)
// kannattaa muuten opetella driftaa takavedolla.
// ja jos oot uusi FRC:llä. Tervetuloa vaa.
@Rayha300 Lueppas ylempi postaus, harrastan AWD driftingii mut alotin takavetovärkeillä, totesin että nelivedot on parempia hallittavuuden takia eikä tartte kulmaa vahtia kokoaikaa
Mur. Neliveto slaidii*
//Eihän siinä siis mitään. Kyllähän sitä saa nelivedotella luisutella, mutta niin Rayhakin sen sanoi, että täällä me ajellaan vaan takapotkuilla.
jollekin tuli tublis ^hihii^ :)
nelivetohomoilu loppui ja takapotkut tuli taas kehiin, myin nelivetovehkeet ja säädin osan takapotkuiks, notta pitää sanoo yhelle kaverille että vaihtaa takapotkuihi myös
LETS DOO EEEET!!! !http://farm5.static.flickr.com/4049/4563747979_ce7c930196_o.jpg!
Tänään vois luisua ajella? Oon ite uus täällä mutta on kyl tullu ajeltua monen clubilaisen kanssa. Lisäilkää vaan liveen joss kiinnostaaa.
Viestii vaa lives ni täältä tullaan
morjens livessä ei ole vielä paljoa kavereita jotka pelailee forza 4. joten saa kutsua perustin tallin Iron club joka myös toimii tietokoneel 5laps.com. tuohon talliin myös kuulun itse. mutta driftaus siellä ei 5lapsissa onnistu. forza 4 livessä ajan vaan driftiä
Kirjaudu sisään vastataksesi.