- 0
Forum - Drifting
Drift Collective Finland
__*Drift Collective Finland [DCF]*__
__Kahdenksan henkinen dorifto poppoo jota voidaan tavata pääasiallisesti Fujimi Kaidon pimeillä ja mutkaisilla vuoristoteillä!__
Tiimi koostuu Forza Motorsport 2:ssa tutuiksi tulleista kaveruksista.
Jupe San - Perustaja
Kimmo - Perustaja
Miqqe - Kuljettaja/Perustaja
Mudinski - Kuljettaja/Perustaja, maalaja
Aaperi - Kuljettaja
Tepilobium - Kuljettaja
Tiimin pääasallisena tarkoituksena on vain pitää hauskaa FM3:n parissa ja driftailla niin paljon kuin aika antaa periksi, sekä kilpailla joissakin Team vs. Team kisoissa ja järjestää muutamia Suomen sisäisiä yksittäiskilpailuja.
Ajetut kilpailut:
__DCF vs. DCD: 1 - 2__
Kuljettajat: Tepilobium, Aaperi ja Jupe San vs. JANIchargedTT, Plane pink Dj ja Hookkis
- 0
Entäs mun tilanne?
- 0
Mikäköhän team blacjack lisä tuossa fm3 dori jutussa on? Parhaalla melkei 50t. Mie parhaillaan saan vaan 25t. Ei miusta sitten vissiin oo tiimiin...
- 0
Dori pisteytys on ihan perseestä.
- 0
Niillä on kyllä koko versiot pelistä...
- 0
"Kuud Luck" vaan tiimille :)
Nähkäämme Fujimin "kyläkahvilassa":http://www.aijaa.com/v.php?i=4987350.jpg joskus.. o/
- 0
Kisan liveseuranta by Miqqe:
"Pari - JANIchargedTT vs. tepilobium ajettu
Tepin ajaessa edellä molemmat ajavat hyvin, mutta paremman ajolinjan johdosta pisteet tepille 6 - 4.
Toisessa vedossa peli ratkeaa Janin ajessa ulos toisessa mutkassa.
Tepilobium vie voiton."
"Pari - Aaperi001 vs. Plane pink Dj ajettu
Aaperilla vakava suoristuminen molemmilla vedoilla radan alkuosassa.
Plane pink Dj vie voiton."
"Kilpailu on ratkennut!
Ensimmäisessä vedossa pisteet tasan molempien ajaessa erittäin hyvin.
Toisessa vedossa Hookkis tulee ensimmäiseen mutkaan uskomattomassa kulmassa ja Jupe aivan perässä! Vikaan mutkaan tulessa Jupe ajoi liian aggressiivisesti ja osui Hookkiksen takakulmaan!
DCF onnittelee DCD:a ensimmäisestä haastekilpailuvoitosta!
Tämä ei tosin jää tähän! ;D"
Kooste videota odotellessa.
- 0
Video tulloo het, kun Miqqe setä lähettää mulle sen ekan heatin replayn, kun unohti sen nääs...
- 0
ol itylsää ja nyt sijalla 12 :/ pitäs lopettaa ajoissa.
- 0
tepilobium wrote: ol itylsää ja nyt sijalla 12 :/ pitäs lopettaa ajoissa.Ota vähän lisää haastetta ja aja itsesi seuraavaksi sijalle 15. !
- 0
TehBigBunny wrote: Ota vähän lisää haastetta ja aja itsesi seuraavaksi sijalle 15. !Haluukos jänis tulla meiän tiimin viralliseksi liikkuvaksi klippingpointiks?
- 0
Mie jouvvun kieltäytymään työkiireisiin vejoten.
Olen jo lupautunut liikkuvaksi shikaaniksi SM-sarjaan.
- 0
kukkuu piti munkin liittyä takas ettette vaan pääse puhumaan liikaa pahaa mun selän takana :D