paras auto driftaukseen

aaBrO
/

kyllä noi japsit on aika hyvii,mut ite tykkään paljo lotus omegast tietenki täystehosen;)lootuksel ajan kaikki drifting kisat lives::)

m00se79
/

Automaattivaihdepellenä tykkään Forzassa mun Truenosta ja sen säädöistä (Storefrontista löytyy, kiva alottelijan auto). Ilosesti saa perän irti kaasulla ja helppo hallita.

Finski fani
/

Näin just äskön tollasen Lotus Carlton Omegan Opelin minkä lie ja ihan kivasti sillä lähti perä irti, mutta ei ole wankelin voittanutta, vaikken riftailekaan juur olleskaan...

IIPPONEN
/

Itselle auto joka huonoiten kouraan istuu on trueno (tiedä sitten syytä) Silvialla tykkään vetää kisoja mutta hupia sitten milloin milläkin autolla :D

VFz MaGiiK zZ
/

Tota kyllä nelivedoillakin voi driftata mut se on iha erilaista kun takavetosella.Ite käytän Nissan Silviaa ja Subaru Imprezaa. PS mull on sellanen ongelma et en löydä mun kuvia forzan sivulla.. :( Help :)

Jupe San
/

Vastauksena käyttäjälle VFz MaGiiK zZ

VFz MaGiiK zZ wrote: Tota kyllä nelivedoillakin voi driftata mut se on iha erilaista kun takavetosella.Ite käytän Nissan Silviaa ja Subaru Imprezaa. PS mull on sellanen ongelma et en löydä mun kuvia forzan sivulla.. :( Help :)

Jos yrität saada FM2 kuvia niin niitä ei enään saa ladattua FM.nettiin ainoastaan FM3 kuvia..

Kirjaudu sisään vastataksesi.