- 1
Forum - Drifting
Lääkitys Drifting
Lääkitys Drifting
-------------------------------------------------------------------
Eli kun olen jo oman tuning garagen perustanut ja sitä sen reilun vuoden johtanut (FM2:n aikainen Spot Performance), toiminut maalarina toisten tuning garagessa (ArcticWorks, kuten vieläkin toimin), niin ajattelin, että vielä pitäisi tuohon Drift-puoleenkin Forzassa tutustua, koska se saattaisi olla ainoa mahdollisuus säilyttää mielenkiinto vielä Forzaan.
Siispä, päätin perustaa Lääkitys Driftingin.
Lääkitys Drifting on jaettu kahteen osioon. Lääkitys Drift Club ja Lääkitys Drift Shop.
Selostan molemmista hieman:
Lääkitys Drift Clubin (LDC) idea on lähinnä kerätä sen kummemmin tarkentamatta drift-henkisiä ja driftingistä kiinnostuneita henkilöitä yhteen, jolloin voi helposti ja vaivatta kokoontua yhdessä driftaamaan, näyttämään toisilleen omia autoja, vaihtaa/myydä drift-maalauksia ja -tuneja sekä logoja ja halutessaan järjestää kisoja.
Ainoa vaatimus Lääkitys Drift Clubiin liittymiseen on se, että lätkäisee autoonsa Lääkitys-tarran (Näitä saa ilmaiseksi mun SF:stä ja niitä tulee lisää koko ajan) . Jos näistä kyseisellä tarralla varustetuista autoista lätkii kuvia fm.nettiin ja vastaaville sivustoille, toimii se myös hyvänä promona Lääkitys Drift Shopille ja erittäin hyvät promoajat palkitaan varmasti ;)
Klubilaisille tarjolla tulevaisuudessa myös eksklusiivisia tarjouksia, tuneja, maaleja ja tarroja.
Ne ketkä sitten päätyvät tuohon LDS:ään, ovat automaattisesti klubilaisia.
Klubiin siis liitytään omatoimisesti hakemalla Lääkitys-tarraa mun storesta ja kunhan Lääkitys avaa nettisivunsa, tulee sinne klubi-osio, johon saa käyttöoikeuden kunhan postaan sivulla ilmoitettuun threadiin kuvan omasta drift autostaan, johon on Lääkitys-tarran/tarroja lätkäissyt.
Lääkitys Drift Shop (LDS)
IL3 - Perustaja, Maalaaja, Yhteyspäällikkö
Mudinski - Tuunaaja, Maalaaja, Valokuvaaja, Testikuljettaja
Arkk1Enkel1 - Tuunaaja, Testikuljettaja
VilleK00 - Webmaster, Web-grafiikat
Nettisivut osoitteessa www.laakitys.com - avataan pian.
Lääkitys tarrat ja muuta Storefront search: Laakitys
- 0
Varattu
- 0
kirves wrote: Jos on rikkonut vain 100k ätsiivementin, niin siitä saattaa kuulemma selvitä pelkällä levolla.Osastolle!!!
- 0
tätä infoa odotellaan!
- 0
Arkk1Enkel1 wrote: tätä infoa odotellaan!Ei ole enään pitkä odotus ;) Vien koirat lenkille ja kun tulen kotiin, korkkaan Foster`sin ja ryhdyn kirjoittamaan ekat infot Lääkitys Driftingistä.
- 0
Infot pistetty OP:hen!
- 0
Jos vain sallit sen ilon, liityn remmiin. Maalaustaidot ovat hyvät, silloin kun jotain oikeasti vaaditaan. Tuneja osaan tehdä hyvin. Valokuvaus myös vahvaa alaa, kuten kuvankäsittelyohjelmatkin menee.
Olen kuljettajana varmasti taitava, sen voin vakuuttaa :D Myös drifting henkisyyttä löytyy tänäpäivänä.
Olen otettu jos olen mukana! :)
-Kiinnostunut Lääkitys Drift Clubista: Kyllä/
-Kiinnostunut Lääkitys Drift Shopista: Kyllä/
- 1
Mie oon ihan paska kaikes, mut voin kyl tulla vetelee muiden säätämiä koppeja kahva edellä seinään, Fujimi kun on kuitenki PARAS :D (ei, en ole rikkonut sitä pirun 100k artsiivmenttii edes)
Kiinnostus Clubiin ja shoppiin, takimmaiseen varmaa vain ostomielessä kun ei hirveen hyviä säätötaitojakaan ole :)
- 0
Kunhan tulee sopivasti hakemuksia, rankkaan kaikki läpi ja kerron mihin päätökseen päädyin.
Warjo, Clubiin voi liittyä hetimiten ;)
Edut ja muut vastaavat tulee hieman myöhemmin, mutta ilmaista Lääkitys-tarraa jo jaossa mun SF:ssä.
- 2
Jep jep, noh, jonkin sortin kuvaustaidot omaan kyl, photaria ei oo täs konees, kun ei o jaksanu pitkään aikaan modailla mitään (mutta senhän hankkii pikaseen)
Meriitiksi voisin mainita että kertaalleen F2:n aikoihin voitin fm.netin viikottaisien photocompin :)
Ja driftisäätöjä osaan jonkinlaisia tehdä, oon myös pirun kova myymään vaikka koiranluita kissoille ;)
- 2
Bunny ja Schimmy on FRC.n parhaat rivuuttelijat, ihan pikku vinkkinä vain.. =D
- 0
vaiski75 wrote: Bunny ja Schimmy on FRC.n parhaat rivuuttelijat, ihan pikku vinkkinä vain.. =Drivuuttelijat?
- 0
Kiinnostunut Lääkitys Drift Shopista.
Olen suht koht hyvä kuvailemaan.En käytä shoppeja vaan kuvat on naturelleja mutta hyviä.Ideoita syntyy usein eli ei ole mitään normeja.Ainakin yritän.Ja mielestäni kehityn vielä kuvaajana.Meriittejä ei nyt oikeen oo tullut kun en ole osallistunut kuvaus kisoihin.Mutta tämmönen perus näppärä kuvaaja.
- 3
*
Kiinnostunut Lääkitys Drift Clubista: Kyllä
Kiinnostunut Lääkitys Drift Shopista: Kyllä
*
Itseään on paha mennä kehumaan missään mutta tuneista pääsee itse käsitykseen kun käyt testaamassa vaikka jonkun SF:ssani olevan auton... Maalauksia pääsee katseleen täällä FRC:n sivuilla...
Onhan tuota driftausta tullut harrastettua niin FM, FM2 ja nyt FM3:ssa...
Niin ja IL3... Väiskin sanoma "rivuuttelijat" = Driftaajat :D Uskoisin...
- 2
-Kiinnostunut Lääkitys Drift Clubista: Kyllä Edellyttäen että saa olla muussakin tiimissä!
-Kiinnostunut Lääkitys Drift Shopista: Kyllä
eli juu itse kans ajanu jo pidemmän aikaa ja muuta en juurikaan forzassa tee kun kylkiedellä. varmasti löytyy parempiakin kuljettajia mutta keskivertoa parempi kuitenkin KAI! ja sitten tosiaan tuo moipuolisten autojen tunejen tekeminen on parantunut huomattavasti! osaan tehdä sekä alottelijalle auton (paljon voimaa / vähän pitoa silti helppo hallita) tai edistyneemmälle kuljettajalle auton (huomattavasti vähemmän voimaa /jumalattomasti pitoa) mutta maalata en osaa alkuunkaan mun töherrykset on niin järkyttävää katotaavaa ja mun kuvat on liian perus kauraa tähän toimintaan... mutta tosiaan tollasia speksejä meikäläisestä
ja kuten tutut tietää mulla on ollu live pois käytöstä pidemmän aikaa mutta tähän on kuitenkin tulossa muutos parin viikon sisällä (vihdoinkin)! että näin tällä kertaa!
- 0
-Kiinnostunut Lääkitys Drift Clubista: Kyllä/
-Kiinnostunut Lääkitys Drift Shopista: Kyllä/
Driftimies henkeen ja vereen. Jonkinlaisia maaleja osaan tehdä jos löytyy hyvä inspiraatio. Driftituneja osaan tehdä autoon kun autoon. Valokuvausta en ole paljoa harrastanut ja photoshoppaus onnistuu kohtuu hyvin. Testikuskina varmasti keskitason paremmalla puolella. Driftikokemusta löytyy FM1 asti.
- 0
Niin ja selvennetään vielä tota klubia asiaa sen verran, että ne ketkä sitten päätyvät tuohon LDS:ään, ovat automaattisesti klubilaisia.
Klubiin siis liitytään omatoimisesti hakemalla Lääkitys-tarraa mun storesta ja kunhan Lääkitys avaa nettisivunsa, tulee sinne klubi-osio, johon saa käyttöoikeuden kunhan postaan sivulla ilmoitettuun threadiin kuvan omasta drift autostaan, johon on Lääkitys-tarran/tarroja lätkäissyt.
- 0
Eli mä oon jo clubilainen kun tossa Omegassa on Lääkitys-tarra?
- 0
kiva on tuo lääkitys club driftin lyhenne (LCD) :D