Touple poust....for teh fin!
FTSC = Forza Team Sports Challenge
Eipä niitä talleja kannata viel alkaa miettimää ku ei oo tullu ilmottautumistakaa..
kai määkkii voisin jos on tilaa jossain
astro juu sama heppu sua en muista mutta Martinin muistan kyllä :D
ja potta miksikäs ei voisi! :D toivoin salaisesti sisälläni että sä tekisit videoita tästä kans! itse en muuten aja tätä sarjaa mutta tuomaroin!
//PI saattaa laskea vielä tarvii vaan kattoo että millanen ajettavuus on milläkin pi:llä nelosessa!
Tuomarointi ahdotus tulevaan sarjaan ja mahdollisesti muihinkin kisoihin.
Kilpailijat ajaisivat radalla ilman tuomareita ja Potta spectaisi lobbystä ja tuomarit voisivat seurata kilpailusuoritukset Potan live streamingin kautta.
Ja jos tähän on tulossa enemmänkin kuljettajia ja tiimejä mahdollisesti myöskin ulkomailta niin voitaisiin pitää lajittelut ja kaaviot eri päivinä.
Peukkua vaan jos kannatatte ja miinusta jos ette. Niin ja oletin että potalle tämä sopisi ellei pottakin halua ajamaan.. :D
Muuten kiva mutta imo monimutkaistaa melkolailla. EIkö oo sama jos ne tuomarit on lobbyssa spectaamassa?
Niin tietysti! Potalla on vermeet ja pensselit, niin sitä ei päästetä ajamaan ollenkaa! Vaan sen pitää striimaa joka ltun kisa! "Kiva kiitti moi!"
^;DD^
//Ja tämähän on muille helppo kysymys, kun hommat siirretään mulle :D
Kato mahtuu kisailijoit enemmä
Kyl se potta on semmone pensselisetä. Ei tipu muuten TS:ää jos ei tee hommia ^eikä kyllä välttämättä sillonkaan : D^
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote: Muuten kiva mutta imo monimutkaistaa melkolailla. EIkö oo sama jos ne tuomarit on lobbyssa spectaamassa?
Mutta yleensä myös tuomarit ajavat...
Yleensä tuomarit ei aja, tälleen vaan jouduttu FRC kisoissa tekeen kun ei ole tarpeeks osallistujia..
Minä kyl ottaisin kivasti sillee et tuomarikin saisi ajaa jos haluaa...
Ja samalla jos tuomari voi ajaa niin saataisiin enemmän tuomareita varmasti. :)
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Ja samalla jos tuomari voi ajaa niin saataisiin enemmän tuomareita varmasti. :)
esim. itse kyl voin tuomaroidakkin ihan mielellää.
Sekin kyl ois ihan toimiva että tuomarit ois lobbyssä. FM.netin puolelta kyllä sais joitakin tuomareita aina kilpailuihin mukaan.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4853687.aspx
itse olen viimevuosina tehnyt niin että jos on 4V4 niin aina kummastakin tiimistä tulee yksi tai kaksi tuomaroimaan joka yleensä sitten ajaa sen jälkeen seuraavan rundin
jahka Jupekin pääsee taas boksinsa ääreen pohjanmaalta takaa niin ruvetaan tätä suunnittelemaan totetusasteelle!
Joten nyt niitä tiimejä sitten van kasaan!
Onko mahollista et jos kuuluu johonki iha oikeesee tiimii ni tulla ajaa tää sen tiimin kans?
//voisin tulla kans co-järjestäjäksi.
Co-järjestäjiä ei tarvita.... kaksi pää järjestäjää ja thats it.... ja en tod ymmärtäny mitä ajoit takaa tolla sun kysymyksellä kannattaa lukea tämä topicci läpi ennen tommosia kysymyksiä....
ja myös tuo forza goes MSC topikki!
eiku lähinnä yritintarkoittaa että jos tarvii avustajia tuomareita hostei yms. niin voin ilmottautua hommaa. Ei ton kummalisempaa ehkä muotoilin kysymykseni väärin =D
no hostina toimii ainoastaan jompikumpi pääjärjestäjistä.... ja tuomareita katotaan sitten yhdessä jupen kanssa... Älä huoli et oo korkeimmalla ehdokkaana :D
Mukana luistelemassa. YV jos haluaa minut kuskiksi.
Mukana jos Vorssa tulee ennen joulua. : D /// Mitä järkeä Driverin hostata yhtään mitään jos et voi omaa kisaaskaan hostia kun et luota nettiin....
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Mukana jos Vorssa tulee ennen joulua. : D /// Mitä järkeä Driverin hostata yhtään mitään jos et voi omaa kisaaskaan hostia kun et luota nettiin....
Totta :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.