Mielellään vakituiset tuomarit. Piste.
FTSC - Kokkeilaan uudestaan!
MINÄ TUOMARIKS! no joo joo....
No osallistun nyt kuitenkin virallisesti ja olen itse oma tiimini:)
Voitais nyt ainakin sen verran pistää hommaa liikkeelle, että käydään tuon Zolvin kanssa katsastelemassa ratoja. Ehkä muutama kuskikin kutsutaan mukaan. Ilmottelen myöhemmin sitten jos muita tarvitaan.
voitais mun mielstä päiviä ja aikoja ruveta karsimaan myös eli mä sanon heti että jos kisat on ke tai perjantaina ennen kaheksaan niin en pääse. ja ei mielusti viikonlopuksikaan
//no pari virhettä oli mutta saimpa hyvät naurut
^ !http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/592/my-brain-is-full-of-fuck.jpg! __ Teen jonkunlaisen galluBin noista päivistä, kun päästään sinne asti.
SÄÄNNÖT PÄIVITETTY.... Käykää nyt vielä osallistumassa että saadaan sarja käyntiin.
///Sarjan nimi nyt muutetaan ehkä vielä "FPA:ksi" - Eli kun tämä sarja vähän pohjautuu "rääsruuts -meininkiin" niin sarja tulee olemaan FRC Pro Am. Rumasti varastin FM.netin poikien Virtual Pro Am:sta. Niillä on vaan hienompi meininki, kun tuosta Pro Amista oikeasti voi nousta niiden Virtual Formula D:hen :(
Radat julkastu!
Jos tietää ne pätkät niin siitä vaan. Rataesittelyt teen aina ennen kisoja.
Löyty hokkenheimiltä kiva uus kisa pätkä, voisin sen joskus potalle näyttää.
Milläs tapaan tähän oikeen ilmottaudutaan vai tupsahdetaanko paikalle vaan? Ja ilmeisesti pitänee lisätä joku "järjestäjistä" tai vastaava kaverilistalle mutta kuka? :)
// siis pitää ilmottautua mutta minne? :D
Se on aika vaikeeta selailla näitä foorumeita.
Säännöt? Yhden kohdan otin pois.
Juu unoha. Oon taas iha sekasin :( Ei kannata tänää kuunnella mua...
Nyt pieni äänestys kisojen päivämäärästä. Vaihtoehtoina on maanantai, tiistai ja perjantai. Mitä nopeammin äänestätte sitä nopeammin kisat alkaa.
Perjantai!!!!!!
Peukkuja tähän jos haluutte perjantain
Tiistain peukut tähän!!!
Näyttänee siltä että perjantailla mennään.. Annetaan nyt vielä aikaa äänestää.
Jos saan esittää toivomukseni niin oisiko mahdollista aloittaa ennen klo6? Tai 7
18.30 on ollu perus alotusaika miun kisoissa, niin pysytään siinä.
Kiitokset ja kuittaukset.
Noniin.. Enempää en odottele ääniä. Perjantaina kisataan klo 18.30. Ens viikolla voitais pitää jo ensimmäinen kisa Infineonilla.
Listaan nyt vielä Google.docsiin kaikki osallistujat, niin ollaan valmiit alottamaan.
Kirjaudu sisään vastataksesi.