FTSC - Kokkeilaan uudestaan!

jimmykojootti
/

MINÄ TUOMARIKS! no joo joo....

No osallistun nyt kuitenkin virallisesti ja olen itse oma tiimini:)

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Mielellään vakituiset tuomarit. Piste.

Ookke. en enää häiritse tässä asiassa :)

Pottae
/

Voitais nyt ainakin sen verran pistää hommaa liikkeelle, että käydään tuon Zolvin kanssa katsastelemassa ratoja. Ehkä muutama kuskikin kutsutaan mukaan. Ilmottelen myöhemmin sitten jos muita tarvitaan.

Pytzi
/ /

voitais mun mielstä päiviä ja aikoja ruveta karsimaan myös eli mä sanon heti että jos kisat on ke tai perjantaina ennen kaheksaan niin en pääse. ja ei mielusti viikonlopuksikaan

//no pari virhettä oli mutta saimpa hyvät naurut

Pottae
/

^ !http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/592/my-brain-is-full-of-fuck.jpg! __ Teen jonkunlaisen galluBin noista päivistä, kun päästään sinne asti.

Pottae
/ /

SÄÄNNÖT PÄIVITETTY.... Käykää nyt vielä osallistumassa että saadaan sarja käyntiin.

///Sarjan nimi nyt muutetaan ehkä vielä "FPA:ksi" - Eli kun tämä sarja vähän pohjautuu "rääsruuts -meininkiin" niin sarja tulee olemaan FRC Pro Am. Rumasti varastin FM.netin poikien Virtual Pro Am:sta. Niillä on vaan hienompi meininki, kun tuosta Pro Amista oikeasti voi nousta niiden Virtual Formula D:hen :(

RauhaMees
/

Pottae wrote: Radat julkastu!

Saako niitä ruveta harjoittelee???

Pottae
/

Jos tietää ne pätkät niin siitä vaan. Rataesittelyt teen aina ennen kisoja.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote:

Saako niitä ruveta harjoittelee???

No ei missään nimessä!

Jupe San
/

Löyty hokkenheimiltä kiva uus kisa pätkä, voisin sen joskus potalle näyttää.

YoPPeZ
/ /

Milläs tapaan tähän oikeen ilmottaudutaan vai tupsahdetaanko paikalle vaan? Ja ilmeisesti pitänee lisätä joku "järjestäjistä" tai vastaava kaverilistalle mutta kuka? :)
// siis pitää ilmottautua mutta minne? :D

RauhaMees
/

Pottae wrote: Se on aika vaikeeta selailla näitä foorumeita.

Täällä ilmottaudutaan

Tota vois päivittää pikkasen sitte ku ehit. Ei ainekaa äsken ollu säännöt ajan tasal :)

RauhaMees
/

Juu unoha. Oon taas iha sekasin :( Ei kannata tänää kuunnella mua...

Pottae
/

Nyt pieni äänestys kisojen päivämäärästä. Vaihtoehtoina on maanantai, tiistai ja perjantai. Mitä nopeammin äänestätte sitä nopeammin kisat alkaa.

RauhaMees
/ /

Perjantai!!!!!!

Peukkuja tähän jos haluutte perjantain

Pottae
/

Näyttänee siltä että perjantailla mennään.. Annetaan nyt vielä aikaa äänestää.

RennSportAMG
/

Jos saan esittää toivomukseni niin oisiko mahdollista aloittaa ennen klo6? Tai 7

Pottae
/

18.30 on ollu perus alotusaika miun kisoissa, niin pysytään siinä.

Pottae
/

Noniin.. Enempää en odottele ääniä. Perjantaina kisataan klo 18.30. Ens viikolla voitais pitää jo ensimmäinen kisa Infineonilla.

Listaan nyt vielä Google.docsiin kaikki osallistujat, niin ollaan valmiit alottamaan.

Kirjaudu sisään vastataksesi.