FTSC - Ilmoittautuminen Vol.2

jEsm0
/ /

Ei taida aika riittää ku tyttöystävä vie kaiken(ajan), mutta tällä viikolla olis aikaa ku tyttöystävällä "koeviikko" nii ei nää koko viikkona sitä.

^täh? koska ajetaan :D^

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Miks miun nimee ei oo Team Dragon kohdas vaik räyhä sinne mun nimen on laittanu omaan viestiinsä? :D Onko tää sukupuolirasismia? :)

Ei se sukupuoli rasismii oo. Sä et oo vaa valinnu autoo vielä. Ei mitää järkee laittaa noita tonne ennen kuin on lopullisesti kaikki asiat valittuna....

....Tai sitte se on Elli rasismia :D

jEsm0
/ /

Mulla ollos ropleema, yks kaveri jolla mun FM4 on lainas, tällä hetkellä se on Ruotsis ja tulee vasta parin viikon päästä takas, et silviisii :(

//ei siis pääse pelaamaan

jEsm0
/

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: So?

ei pääse ajelemaan tahi riftailemaan liveen, pitää sit pelata nfs: on the runia tai mw3 :D

Pottae
/

Saa ajaa yksin, mutta sun tiimille ei lasketa "tiimipisteitä".

Aaperi001
/

En tiedä onko jupe vielä ilmottanu Haapalan pakoputki korjaamoa?

Pottae
/ /

On se luvannu ilmottaa, mutta ei ole näkyny. Laitan teidät listaan, jos ilmotatte teidän kilpailunumerot.

// Ja nyt ne loputkin voisi ilmottaa ittensä mukaan. Nekin jotka on harkinnu osallistumista, mutta kun ei ole löytynyt "tiimiä". MUISTAKAA NUMEROT!

jimmykojootti
/ /

OLEN MUKANA MINÄ: JIMMYKOJOOTTI AUTO: NISSAN SKYLINE R32 NUMERO:89

ja kitoos....

BlueMasto
/ /

Joo mukana ollaa ja lähetään yksin ajelemaan. Tiimi: K-Rauta Racing (Yksin ajan tässä tiimissä, enkä tarvii mitää tiimipisteitä) Auto: Mazda Savanna RX-7 Numero: 295

Pottae
/

Osallistujalista

Käykääpä kattomassa mitä tietoja teiltä puuttuu ja ilmottakaa mulle vaikka YV:nä, niin ei tule turhaan viestejä tähän topikkiin..

Ja tietysti on vielä mahdollisuus osallistua. Viimenen mahdollinen osallistumis päivä on päivää ennen ensimmäistä kisaa. (joka on luultavasti jo ens viikon perjantain tai sitä seuraavan viikon.)

HiHHuLixD
/

Minä oon mukana Auto on BMW M3 E30 Tiimiä ei oo ainakaan vielä. Ja numero on 79

TTJK107
/

Saas ny nähä Autona on tosiaan se Toyota Celica Supra Tiimin muodostaa meikäläinen ja jesm0, jos jesm0 ehtii. Ja jos jesm0 ei ehdi, niin tallin nimi on Disco Potato Niin, ja numero 107

Pottae
/ /

Tietoja päivitetty Google.docsiin.

// VIELÄ EHTII ILMOiTTAUTUA! ROHKEESTI MUKAAN VAAN!

Pottae
/

Dodii loistavaa.. Meillä on nyt 7 tiimiä kasassa. Muutama yksinäinen siellä vielä on.

TTJK107
/

Saatanan pakkaanen ja vesiputket jääs, sentakia oli pakko lähtiä pois :(

Are you a beer
/ /

Tiimi: Ei ole (ellei joku halua ottaa mukaan tai perustaa oman) Kuljettajat: Are you a beer Autot: Silvia S13 Numero: 666 hihihiih

Kirjaudu sisään vastataksesi.