Yleinen keskustelu autoista

Mudinski
/

Ei ole ihan niin ufo kuin muut "tulevaisuuden" autot. Nokasta maukkaan näköinen mutta tiiä sitten perästä ? Hyvä perä on AINA oltava :D

Finski fani
/

Kuviahan siitä ei olla nähty vaan toi on vain konsepti. Konseptithan muuttuu paljon hillitymmän näköseks sitä mukaa mitä lähemmäks ne tulee sarjatuotantoa... Joten älkää huoliko. kyllä siitä vielä tulle hyvä ja hieno auto!

RaabForRehab
/

Tässä kun livessä ollaan keskusteltu ainankin Hookkiksen ja Nipsun kanssa autojen koeajamisesta autoliikkeestä niin tässä teille hyvä esimerkki:

Mudinski
/

Siellähän meni oikein neljä äijää kahvassa ? Minä ja Jupe oltiin viellä takapenkillä :D

Jupe San
/

Mudinski kirjoitti 16.01.2009 14:30: Siellähän meni oikein neljä äijää kahvassa ? Minä ja Jupe oltiin viellä takapenkillä :D

Näin sitä vaan alkaa sekoamaan nuoren Huukkelsonin mieli kun ilman Forzaa koittaa pärjätä, ja siitä saa sitten kärsiä koko FDA:n porukka (mukaanlukien Knoivari) :D

Hookkis
/

No perkele kun halusin taas päästä kepittämään! :D

Northg7
/ /

Spämmään sanomalla, että juuri nyt JIMillä Fift Gearissa on Hot Hatch Death Match. Taitaa löytyä myös Youtubesta.

e: Kiva jakso muutoinkin.

RaabForRehab
/

Pakko hehkuttaa tännekkin. On Raabilla poikamainen olo. Olo on poikamainen. C55 AMG on nyt testattu. Meni se. Poikittain meni. Jäinen asfaltti. Kuiva olisi mukavampi. Murina oli hieno. Hieno oli.

Northg7
/

RaabForRehab kirjoitti 10.02.2009 09:56: C55 AMG on nyt testattu. ... .Murina oli hieno. Hieno oli.

Bärgeles oon kadelline :) Ehkä vielä jonain päivänä saan...

-- Uuden kiiltävän ja sähkönsinisen GT2 Porschen näin tuossa parisen päivää sitten illalla. Oli sekin aika näky kun pääsi näkemään rinnalla ruuhkassa. Mainosti sivuikkunassa jotain carfreak linkkiä, ja ihan kuin olin näkevinäni turvakaarta kabiinissa. Voi olla että se oli harhaa. Mutta harhaa ei ollut rekkari: PWR-700.

TehBigBunny
/

Northg7 kirjoitti 10.02.2009 14:18:

RaabForRehab kirjoitti 10.02.2009 09:56: C55 AMG on nyt testattu. ... .Murina oli hieno. Hieno oli.

Bärgeles oon kadelline :) Ehkä vielä jonain päivänä saan...

-- Uuden kiiltävän ja sähkönsinisen GT2 Porschen näin tuossa parisen päivää sitten illalla. Oli sekin aika näky kun pääsi näkemään rinnalla ruuhkassa. Mainosti sivuikkunassa jotain carfreak linkkiä, ja ihan kuin olin näkevinäni turvakaarta kabiinissa. Voi olla että se oli harhaa. Mutta harhaa ei ollut rekkari: PWR-700.

Bah B-luokan Porsche !

Northg7
/

Northg7 kirjoitti 24.12.2008 11:50: Takavetoiseksi ja kovemmalla moottorilla rakennettu RWD Golf. Inspiraatiota tähän Sport Clio V6:sta. [linkki http://www.themotorreport.com.au/606/vw-golf-gti-w12/]Klik[/linkki]

Tuttavuus oli koeajossa Top Gearissa tämän päiväisessä jaksossa. Kova tykki. 0-100km/h 3.5s, mutta ei mitään asiaa näyttänyt olevan mutkaradoille. Oli Stigilläkin tekemistä pitää auto kurissa :) Ei oikein pärjännyt. Ei hyvä auto.

Northg7
/ /

Kesä tuo tullessaan kesäautot :) Noita Räkättirastaita en ole itse vielä bongannut, mutta vanhoja jenkkirautoja, uusia Porscheja, parit Ferrarit, R32 Skylinen ainakin olen jo bongannut. E: Ainiin, ja naapuri taloyhtiön pihassa oli pari pvää sitten komia vanhempi sininen WRX Sti, luonnollisesti ratti vänkärin puolella :)

kurppak
/

Täällä Hyvinkäällä pyörii aktiivisesti pari Ferraria, muutamia Porscheja ja olipa tossa Teboilin pihassa muutama Lotuskin.

Kirjaudu sisään vastataksesi.