Oma kulkineesi

atomimato
/ /

Hankit aikakoneen -> varastat formulan, laitat sen 80-luvulla kilpiin -> takaisin nykyaikaan = Oiva rata/katuauto, ehkä vähän epäkäytännöllinen, mutta ei maksa paljoa. =D

Joo ehkä ei...

Northg7
/ /

Mitä kannattaisi erityisemmin huomioida n. -95-97 alle 200k ajetusta juuri katsastetusta ekkeristä? ;)

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Siinä olis, mutta taitaa olla vaan "vähän" väärän lajin auto..

Kyllähän tuon saa asfaltillekkin säädettyä. Mutta tarkoitus olisi auto pitää ulkoisesti "katu" kunnossa.. Nyt alkaa menemään liikaa ehdotteluksi ja vääntämiseksi. [linkki http://www.nettiauto.com/bmw/m3/3321346]tästä pyysin lisätietoa[/linkki]. Tuosta olis hyvä lähteä rakentamaan.. Eiköhän lopeteta tämän asian vääntäminen, ettei mene ihan OT:ksi koko homma. Palaamma asiaan, kun rupean latomaan fyrkkaa pöytään.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Kyllähän tuon saa asfaltillekkin säädettyä. Mutta tarkoitus olisi auto pitää ulkoisesti "katu" kunnossa.. Nyt alkaa menemään liikaa ehdotteluksi ja vääntämiseksi. tästä pyysin lisätietoa. Tuosta olis hyvä lähteä rakentamaan.. Eiköhän lopeteta tämän asian vääntäminen, ettei mene ihan OT:ksi koko homma. Palaamma asiaan, kun rupean latomaan fyrkkaa pöytään.

Ihan hyvännäkönen Bemari! Tässä on kuitenkin viellä yksi auto, joka oli pakko laittaa.. /// Eikun niin, vapari... Zzorip

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Mitä kannattaisi erityisemmin huomioida n. -95-97 alle 200k ajetusta juuri katsastetusta ekkeristä? ;)

Ruosteet lähinnä.. ja koneen ääni, eipä tuossa varmaan pitäisi mitään sen ihmeempää olla mitä ei päälle päin hoksaa.

DarkWarjo
/

El PiNk DeViL wrote:

Ei lopeteta sitä OT:tä ny ku vauhtii päästii! :D

/// Ja kuten warjokin jo kirjotti, että e36 on amiksien suosima malli, niin warjo on kyllä oikeassa, muttei se silti MIELESTÄNI siitä rumaa tee ;)

Tarpeeksi monta putkiviritettyä amisräpellystä e36:sta nähneenä voin todeta että kyllä ne amikset niistä tosiaanki rumia tekee :D Mut joskus sillon ku toi e36 oli uus, niin olin jo silloin sitä mieltä et ny o bemmit lähteny väärää suuntaan ulkonäön puolesta. mut edelleen se o vaa mun mielipide.

Radalle kieltämättä tollane M3 on hyvä. M5 menee liian raskaaksi että vois kunnolla nauttii radal. Etuvetoa en ite ainakaa vois myöskään radalle kuvitella, ellei sillä oo kaverina takavetoo ;)

Mut mä kyl melkei voisin tota R32 skyllee suositella radalle, se menee siellä jo vakiona niin mahtavasti, jos neliveto ahdistaa niin gts kehiin, on yks turboki vähemmän särkymässä ja jää aika kovasti rahaa viel laittaa alustaan etc.(r33gts:kin alkaa olla hintahaarukassa ok)

ja jos vielä pysytää nois turbois niin 200sx:iähän saa ilmatteeksi ja se e30 m3 ois kyl vitun paljo munakkaampi vehje ku toi muovikolmonen. nelivetoturbo: Pulsar GTi-R ;) GT-four celica.. no, tää kyl ei ehkä ole oikee rata-automainen, sit ois viel tietty noi "köyhänmiehen porschet eli 944:t, ne on kuulemma radalla ihan ilmiömäisen hyviä... Sit on aina se villikortti..... . . Mazda MX-5. Mut muista, ota se auto mitä ITSE haluat, älä sitä mitä minä, pink, vaimo, äiti, isä tai kadunmies haluaa..

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Tarpeeksi monta putkiviritettyä amisräpellystä e36:sta nähneenä voin todeta että kyllä ne amikset niistä tosiaanki rumia tekee :D Mut joskus sillon ku toi e36 oli uus, niin olin jo silloin sitä mieltä et ny o bemmit lähteny väärää suuntaan ulkonäön puolesta. mut edelleen se o vaa mun mielipide.

Radalle kieltämättä tollane M3 on hyvä. M5 menee liian raskaaksi että vois kunnolla nauttii radal. Etuvetoa en ite ainakaa vois myöskään radalle kuvitella, ellei sillä oo kaverina takavetoo ;)

Mut mä kyl melkei voisin tota R32 skyllee suositella radalle, se menee siellä jo vakiona niin mahtavasti, jos neliveto ahdistaa niin gts kehiin, on yks turboki vähemmän särkymässä ja jää aika kovasti rahaa viel laittaa alustaan etc.(r33gts:kin alkaa olla hintahaarukassa ok)

ja jos vielä pysytää nois turbois niin 200sx:iähän saa ilmatteeksi ja se e30 m3 ois kyl vitun paljo munakkaampi vehje ku toi muovikolmonen. nelivetoturbo: Pulsar GTi-R ;) GT-four celica.. no, tää kyl ei ehkä ole oikee rata-automainen, sit ois viel tietty noi "köyhänmiehen porschet eli 944:t, ne on kuulemma radalla ihan ilmiömäisen hyviä... Sit on aina se villikortti..... . . Mazda MX-5. Mut muista, ota se auto mitä ITSE haluat, älä sitä mitä minä, pink, vaimo, äiti, isä tai kadunmies haluaa..

Mä tolla lauseella: ei MIELESTÄNI rumaa tee, niin tarkoitin yleisesti e36-malleja, en amisräpellyksiä. Tai onhan niitä e36 muitakin rumia, paitsi amisviritykset, mutta enemmän niitä hienoja löytyy.

DarkWarjo
/

El PiNk DeViL wrote:

Mä tolla lauseella: ei MIELESTÄNI rumaa tee, niin tarkoitin yleisesti e36-malleja, en amisräpellyksiä. Tai onhan niitä e36 muitakin rumia, paitsi amisviritykset, mutta enemmän niitä hienoja löytyy.

Aijjaa?!

Northg7
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Mitä kannattaisi erityisemmin huomioida n. -95-97 alle 200k ajetusta juuri katsastetusta ekkeristä? ;)

Jeps, eli tuo tuli omistukseen eilen. Merkki, korimalli ja väri samat kuin edellisessä autossani sattuman kaupalla.

Sunsh1ne FI
/

Pakolliset ulkonäkötuunaukset tehty... nimeksi tuli R1cchan :D kuva kai näkyy toisille, toisille ei:

!http://www.jkarttunen.net/box/DSCN1400.jpg!

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Tuomoinen puutarhajyrsin tuli hommattua tänään !

http://www.aijaa.com/v.php?i=6377671.jpg

Joo... Öljynsyönti ei oikein tykkää loppua joten ei auta kuin rakennella konetta uusiksi !

Alakertaa uudet laakerit, männänrenkaat, lohkon puhdistus/hoonaus, kannen tarkistus/huolto...

Kaikki työt olisi tarkoitus tehdä itse mutta silti kunnostukselle tulee hintaa ainakin +350€

Kun kuitenkin tarkoitus olisi ottaa tuosta 1.6TD:stä irti se +150hv jossakin vaiheessa niin kai se täytyy vaihdella enemmän osia nytten, kuin sitten kirota että paska hajosi jonkun 10€ osan takia...

hulluseon
/

^ Otat sen alkuperäisen motorin ja viskaat sen hevonkuuseen ja vaihdat sinne tilalle jonkun tuoreemman VAGgilaisen.

Tietty jos mielenkiinto riittää niin sitten availet vanhan ja laittelet sen läjään. Itse en viitsisi enää. Liian paljon koneremppoja takana erilaisten väkkäröiden takia. Ja kansi pistä tulemaan tänne meille päin Kosuselle, voi olla että virtaa sen jälkeen urakalla.

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: ^ Otat sen alkuperäisen motorin ja viskaat sen hevonkuuseen ja vaihdat sinne tilalle jonkun tuoreemman VAGgilaisen.

Tietty jos mielenkiinto riittää niin sitten availet vanhan ja laittelet sen läjään. Itse en viitsisi enää. Liian paljon koneremppoja takana erilaisten väkkäröiden takia. Ja kansi pistä tulemaan tänne meille päin Kosuselle, voi olla että virtaa sen jälkeen urakalla.

1.9TD:hän tuonne menisi varmaan "lähes" heittämällä... Noissa kolmoskopan Kolveissa ja Vieraissahan noita löytyy... Täytyy tutkia että mitkä sopivat tuohon laatikkoon !

Tai sitten ostan ihan 1.9TD Audin tekniikan :D Tyhmä minä :D

joonas6
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: dieselviritys.... nykyajan villitiys.

Joo asiathan on näin että bensalla pestään pensselit mutta dieselillä tehdään voimaa

El PiNk DeViL
/

Vois olla aika tykki VR6 koneella, tiedä sitä sitten, meneekö se sinne :D Tuskin.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: VR6 on ihana ..ei täs muuta.

Tapille suolaa haavoihin :D

RealBlocker
/ /

Kait tänne saa lisätä oli kulkine mikä hyvänsä? :D No kuitenkin omasta tallista löytyy Generic Trigger SM (mopo). Ajettu on n.2400km, eikä toistaseks mitään vikoja. Rahan puutteen vuoksi en ole "tuunannu" yhtään. Alko sen verran se 45-50km/h tympimään joten tällähetkellä menee ~75km/h. Kylälle ei oo menemistä jos sinivuokot on liikenteessä. :D

Tässä jonkunlainen kuva : !http://i7.aijaa.com/b/00825/6687292.jpg! Näkyykö nyt?

DarkWarjo
/

kirves wrote: Jännä on foorumi. Realin kuvaa en näe, mutta esim. Sunshinen kuvan ylempänä näen. Tai sitten jännä onkin pääni sisällä.

Ny on jännä jossai muussa päässä, tai sitten munki pää on sun päässä, JÄNNÄÄ?!

Voisiko olla syynä se että eri paikoista linkitetty ja toinen linkki onkin särki... ei siis ole hauki tässä tapauksessa ollenkaan, mutta kyllä sen särjenki voi hukuttaa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.