Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Vitun vitun vittuu!!!!! Onpa nyt enemmän laitettaavaa autossa tai ei ollenkaan. Tuli soitto poliisilta että auto on lahdenkadun kulmassa parkissa ja rekka on jysäyttänyt sen keulaan. VOI VITTU! PERKELE! ilmeisesti menee sekin lunariin. nyt vituttaa! auto on olu omistuksessa 3päivää ja nyt jo rutussa saatana! pitää mennä huomen lahtee ja katsastamaan tilanne NYT oikeasi vituttaa!
hei mähän näin ton. aika hienoo jälkee oli tehny rekka.
Vastauksena käyttäjälle
RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Oikea nimityshän on Supermoto, kun noilla renkailla/vanteilla mennään. Jotain kikkavideota pitää kyllä saada nauhalle :D
Elä tapa supermotardilla ittees. :D Niil tuntuu onnistuvan kyl kikka jos toinenki ;) (en minä yllytä...)
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Elä tapa supermotardilla ittees. :D Niil tuntuu onnistuvan kyl kikka jos toinenki ;) (en minä yllytä...)
Kyä noita on harjooteltu jo kaiken maailman nakujen ja gixxereiden kanssa ;)
Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Tuomo33 wrote:
No eipä tarvi eikä pysty ite fiksaa ellen käy virtasenpurkaamolta hakemassa.Tuli soitto vakuutussetältä että maksavat siitä 600e. Kelpaa mulle näin persaukisena.
Eikun vaan uutta kiesiä ettimään! Ihan kelpo rahat ooppelista sait.
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Porsseen istuu nuo vanteet aika hyvi. Mikä kuutioine Jammu o?
1000
(FZ1)
Vastauksena käyttäjälle
markki
markki wrote:
Meikäläinen omistaa nykyään Saabin. Kuvia en ole ehtinyt ottaa, enkä otakkaan ennenkuin pesen sen kunnolla. Mutta tuosta myynti ilmoituksesta saa riittämiin selvää: http://www.nettiauto.com/saab/900/3220807
Ai notta on komia!!! Meiän parkkipaikalla on tollanen vastaavanlainen, mutta sininen ja tuumaa isommilla vanteilla..Tykkään.