UUTTA ILMETT
Oma kulkineesi
[LAINAUS]Splat Number1 kirjoitti 17.06.2009 14:55: UUTTA ILMETT
Hyvältä näyttää Splat !
En viittiny mustaa vw-merkkiä laittaa taakke. Kiiltävän saatan jostain vielä hommata. Sipoo on pelottava paikka, ton lähemmäs rajaa en uskaltanut mennä ;)
Kiitoksia Mudi :)
Jonkinlaista pönttöä tuo tarvii muuallekkin kuin kuskin paikalle ;) vitsi vitsi... Mutta tulisi ainakin entistä komeempi perästä.
Oiskohan Raabilla jotain kuulumisia kerrottavana :D vähä siltä vaikuttais kun toista foorumia vilkaisin...
Sunsh1ne FI kirjoitti 28.06.2009 11:33: Oiskohan Raabilla jotain kuulumisia kerrottavana :D vähä siltä vaikuttais kun toista foorumia vilkaisin...
Jos sillä on sormet påikki.
Näyttää siltä, ettei hyvältä näytä.
Mä huomasin jo Facebookista mitä on tapahtunut, mutta antaa Raabin itse kertoa.
Aa tänne on unohtanut mainita..
Joo perjantai-iltana sujautin CB:n pöpelikköön kun väistelin ojasta syöksynyttä pienikokoista eläintä(ei muistikuvaa mutta yli ois pitäny vaan päästellä!). Pyörä lunariin ja solisluu murtu(taas). Muutaman viikon paussi ja uutta ollaan jo harkittemassa, mutta selviää kun vakuutussetä kertoo mitä rahoja saa tilille..
Pahemmin ois voinu käydä, mutta pienillä selvittiin. Vauhtia oli kuitenkin vajaa 80 rajotusten mukasesti..
Auts..
Taas voi todeta: ois voinu käydä pahemminkin.. Onneksi ei käynyt
Itse muistan kun 15-vuotiaana vedin 125 CR:llä hiekkamontulla lipat hypyn alastulossa niin eka huoli oli että miten pyörälle kävi vaikka polvilumpion välissä oli kivi pystyssä..
Sori, mä en huamannu sua.
Raabbi radalle treenaamaan, vieläkun niitä tässä maassa on. Ei oo kivoja nuo tieltä suistumiset ollenkaan.
Ainahan sitä on välillä tullu itteäänkin telottua...
kurppak kirjoitti 30.06.2009 05:09: Raabbi radalle treenaamaan, vieläkun niitä tässä maassa on. Ei oo kivoja nuo tieltä suistumiset ollenkaan.
Ainahan sitä on välillä tullu itteäänkin telottua...
Radalle tekis mieli, mutta kun vakuutusyhtiö ei korvaa jos siellä lipsahtaa :(
nonii,nyt alko sen pysyvän auton ettimine..huomenna ehkä kattoon -96 bmw compactia
RaabForRehab kirjoitti 30.06.2009 16:24:
Radalle tekis mieli, mutta kun vakuutusyhtiö ei korvaa jos siellä lipsahtaa :(
Ei muuta kuin ratapäiville ajotekniikkakoulutukseen (tjsp.) mukaan päristelemään, niin on vakuutukset voimassa ainakin tietyillä vakuutusyhtiöillä. Näin siis kaksipyöräisiä harrastavan työkaverin kertomana, mä en tuosta tiedä mitään.
Anyway, hän oli tuommoisessa tilaisuudessa vetäissyt viime kesänä turvalleen. Korvaukset meni samalla omavastuulla kuin olisi kämminyt "normaalisti" liikenteessä...
Hyväksytyn kouluttajan rata-ajokoulutuksessa tosiaan on useimmat vakuutukset voimassa, tämän voi tarkistaa vielä järjestäjältä. Kaiken kukkuraksi ainakin joissakin tapauksissa tällaisen koulutuksen jälkeenkin tapahtuva oma rata-ajo katsotaan itsenäiseksi opitun harjoitteluksi jossa vakuutus on edelleen voimassa.
Noita on vaan niin vähän tarjolla, että ne buukataan keväällä nopeasti täyteen ja sitten jää jäljelle enää vapaita vuoroja joissa pitäis vetää nopeiden kuskien seassa ilman vakuutusta. Paitsi tietysti, jos jaksaa lähteä johonkin Motoparkiin tai Kemoraan tjsp erämaahan, siellä on yleensä tilaa.
tappileipa kirjoitti 30.06.2009 18:40: nonii,nyt alko sen pysyvän auton ettimine..huomenna ehkä kattoon -96 bmw compactia
..no kaupathan siitä tuli http://minunauto.com/auto/19038
Eihän Kemoran rata missään korvessa ole, vajaa kymmenen kilometriä meittin mökiltä. :) Ens viikolla pitäis alottaa sitten autokoulu ja sen jälkeen alkaa sitten oman VAGgineen metsästys.
tappileipa kirjoitti 01.07.2009 15:45:
tappileipa kirjoitti 30.06.2009 18:40: nonii,nyt alko sen pysyvän auton ettimine..huomenna ehkä kattoon -96 bmw compactia
Ih'n nätti mulkunjatke. Paljos maksoit ja jos oot myymässä, niin mulla vois EHK
[LAINAUS]kurppak kirjoitti 01.07.2009 16:12:
tappileipa kirjoitti 01.07.2009 15:45:
Ih'n nätti mulkunjatke. Paljos maksoit ja jos oot myymässä, niin mulla vois EHK
[linkki http://p1.bikepics.com/pics/2005%5C02%5C05%5Cbikepics-285940-full.jpg]Tämmönen taitaa mennä hankintaan jos edellinen menee lunastukseen[/linkki]
Nyt puhuu Raabi asiaa. Kovin mopedi ikinä!
Vai että matkasportti :D Noh, kai siihen tulee sitten edes turbo?
Kirjaudu sisään vastataksesi.