Oma kulkineesi

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: FRC -Amis- bilen miittinki. Hämmästellään, nauretaan ja osoitellaan muiden autoja. Anyone? ..eiku.

Milloin ja missä? Voisin tulla paikalle. Ja Raabihan tulee myös. Tai Raabin Honda tulee, tulipa Raabi itse tai ei :D

Pottae
/

Heitin vain idean ilmoille, jos kiinnostusta riittäis.

Finski fani
/

Määkin voisin tulla kahtelee autoja, tosin mun autosa ei ole mitään nähtävää... =)

Tuomo33
/

Saako tulla, jos ei taho? Jos järjestetään, ja löytyy paikka joka on lähellä, ja sopii kaikille etäisyyksiiltään, niin mukana ollaan.. Tosin kameralla.

IL3
/

Eli paikkahan kantsis katsoa niin, että olisi suht "keskipisteenä" suurimmalle osalle osanottajia.

Eli jos yhdeksän on pääkaupunkiseudulta ja yksi oulusta, ei tavata kuopiossa, vaan etelämpänä.

Heittäkääs paikkaa ja aikataulua ilmoille. Mites olis Xtreme Car Show Helsingissä?

Pottae
/

Melekee mikä tahansa vkloppu käy.. Paikasta en osaa sanoa, tuo Hämylinna vois olla jees.

Mudinski
/ /

Jos on joitakin muijia hieromassa -tissejään- vahaa autoon samalla siinä tapahtumassa niin mukana ollaan.

Jos paikka on sopivalla etäisyydellä niin mukana.

Jupe San
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Jos on joitakin muijia hieromassa -tissejään- vahaa autoon samalla siinä tapahtumassa niin mukana ollaan.

Älä huoli, Kimmo tulee varmaan kans paikalle.. :D

RaabForRehab
/

Mulla on Honda seisonnassa marras-huhtikuun, että sen mukaan liikkuu Raabin vehkeet..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Mulla on Honda seisonnassa marras-huhtikuun, että sen mukaan liikkuu Raabin vehkeet..

mullaki nissani seisoo, hamaan tulevaisuuteen, koht varmaa seisoo rollaki, "joutuu" ajaan bemarilla. voi vittu :D

OMGxan
/

joo kai määki paikalla jos on etäisyys sopiva....

!http://farm7.static.flickr.com/6202/6116556003_d950407ca1_b.jpg!

ja tän siitä saa ku vaihtaa toyotan nissaniin.... :S

pokalemestari
/

Slow progress is slow. Anteeksi paskoista kuvista.

!http://farm7.static.flickr.com/6208/6116723255_14f589041a_b.jpg!

DarkWarjo
/

Niin, toi Automiitti ois ihan kiva idea.. ainut vaa ku mä asun tääl hevon vitussa niin tuskin pääsee paikalle :(

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Niin, toi Automiitti ois ihan kiva idea.. ainut vaa ku mä asun tääl hevon vitussa niin tuskin pääsee paikalle :(

Vois olla kaks miittiä; PohjoistenPoikienPippalot ja EtelänEpelienEtkot.

IL3
/

Lokakuun lopussa tuun Kiuruvedelle ja Kuopion kautta kävästään, ni jos sopivasti sattuu ni pääsen poikkeamaan kenties PPP:ssäkin.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle OMGxan

Arkk1Enkel1 wrote: älä warjo oo aina niin negatiivinen! :P

no en en, mut mul o tällä hetkellä ainut auto mikä toimii toi corolla ja seki toimii nii heikosti että ei sillä ajeta kempelettä kauemmas... eikä oikee sinnekkää.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Lokakuun lopussa tuun Kiuruvedelle ja Kuopion kautta kävästään, ni jos sopivasti sattuu ni pääsen poikkeamaan kenties PPP:ssäkin.

HÖLÖMÖ!!! Täällä oo mitään nähtävää. Ei oo kun hulluja.

OMGxan
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

no en en, mut mul o tällä hetkellä ainut auto mikä toimii toi corolla ja seki toimii nii heikosti että ei sillä ajeta kempelettä kauemmas... eikä oikee sinnekkää.

no älä viitti olla tommonen sun tarvii laittaa age sinne konehuoneeseen niin avot!

DarkWarjo
/

Arkk1Enkel1 wrote:

no älä viitti olla tommonen sun tarvii laittaa age sinne konehuoneeseen niin avot!

nii on, eihän se oo ku nakata, ei siihen aikaa tai rahaa tarvi.. eeei, senku viskaa vaa.

OMGxan
/

juujuu ja tekee sen tuplilla niin ei tarvii miettii hirveetä sähköoperaatiota :D

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

HÖLÖMÖ!!! Täällä oo mitään nähtävää. Ei oo kun hulluja.

Kiuruvedellä vai Kuopiossa? :)

OMGxan
/

kuopiossa ei oo ku kukkoja sen määki tiiän etelän poikana vaikka en offia käytäkkään!

hulluseon
/

Arkk1Enkel1 wrote: kuopiossa ei oo ku kukkoja sen määki tiiän etelän poikana vaikka en offia käytäkkään!

Ite oot!!

Kirjaudu sisään vastataksesi.