Autojenbongausketju

tappi
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

Näytä piilotettu viesti
El PiNk DeViL
/

Eilen kävin Vantaan Magneetilla ja siellä oli Mersedes McLaren SLR tai joku, hintaakin vaan 680k tai sinne päin ja kuukausierissä 8400€ :D. Tänään moottoritiellä Audi R8 ja Helsingissä Ferrari F430 ja Lamborghini Gallardo. Myyrmäessä viereisen talon parkkipaikalla hopea Supra MK4.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote:

Keltanen, samas pihas hieno 70 luvun 2d corolla:) Tänään tuli vastaan ford probe jossa toinen luukkuvalo auki(valo ei palanu) ja toinen kiinni, aika hauskan näkönen. puskuris vaan palo jotku pienet valot:D

Oliko rolla coupe vai sedan?

Tuli tänää uuden mallin boxteri vastaan... aika laimee.. köyhän mallin porkke :D

DarkWarjo
/

tappileipa wrote:

Tämä Corolla

Heh, ei ollu sit kumpikaan mun vaihtoehdoista ku oli HT :D Hieno peli, mut se muuan musta turbocoupe on kyl hienompi :D ke25 malline

RaabForRehab
/

Uuden mallin Challenger tul vastaan. Komia on.. Varmaan kaamee ajaa mutta munaa siitä kyllä löytyy.

Tuomo33
/ /

Pari päivää sitten kylillä audi rs4, 22b subaru (niin kuin joka arki päivä), Niin sekä tuttavan chevy van

Pure Black40
/

Juuh, on täällä Kotkassakin pyöriny 2 uutta Challengeria, toinen R/T ja toinen jopa SRT8. SRT:ssä "Ihan perus" soundit liikennevaloista lähtiessä.

Pure Black40
/

Ainiin, ja pari vuotta taaksepäin Monacon matkalla tuli vastaan hopeinen TVR Cerbera Speed12 Paikka muuten niin täynnä kaikenlaisia Rollseja, vellaleita ja astoneja, että tämä nyt ehkä semmonen harvinainen "bongaus"

Jupe San
/

Tänään tuli joku musta aston martin vanquish vastaan ja rusalla yks komee hopean värinen mikra oli valoristeyksessä parkkeerattuna hieman erikoiseen paikkaa.. :D

villek00
/

Bongattu tälläinen mese: !http://neet.fi/~ville/mese.png! kertokaapa joku tarkemmin, mikä malli on kyseessä :)

RaabForRehab
/

Ville: Kyseessähän on CLS. Omasta mielestä kauneina MB ever. Tietty uus malli joka lanseerataan tässä pikkuhiljaa, menee tänkin edelle. Tää on vaan kyllä pilattu noilla vanteilla.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Ville: Kyseessähän on CLS. Omasta mielestä kauneina MB ever. Tietty uus malli joka lanseerataan tässä pikkuhiljaa, menee tänkin edelle. Tää on vaan kyllä pilattu noilla vanteilla.

Juu komee kori tässä on kyl. Vanteet vaa vois tosiaan olla jotku muut :D

tappi
/ /
Näytä piilotettu viesti
RaabForRehab
/

tappileipa wrote:

Munmielestä melkeen kaikki uudet autot on iha kummalisen näkösiä:D tossa mersuski valot melko oudonnäköset..

Elämää on myös 2000-luvulla :D

Tuomo33
/

tappileipa wrote:

Munmielestä melkeen kaikki uudet autot on iha kummalisen näkösiä:D tossa mersuski valot melko oudonnäköset..

Tässä asiassa minä olen täysin samaa miältä

Vally85
/

Tuli bongattua pirusti Holdeneita, malleista ei mitään käyryä :D, sen lisäks limusiini-Hummeri, Nissan 370Z ja S15 Silvia Melbournessa tänäpä :P

RaabForRehab
/

Tänään kävin yhdessä autotallissa jossa oli seuraavat laitteet..

E500 -92 SEL 300 Automatik -seitkyt jotain Z3 M E30 M3 Evo2 ja sokerina pohjalla 964 korinen 911 turbo, TÄMÄ OLI HIENO!!!

Pure Black40
/

Tänään näin jossain motellin pihalla Sierra Cosworthin ralliteippauksilla.

Jupe San
/

Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.

IIPPONEN
/

Tänään nähty BWM 530i joka vetänyt luisussa tolppaan siten että takakulma ihan romuna. (kyllä ne LVI opiskelijat osaa) :D

markki
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote: Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.

Mitään en myönnä... :D Eiku joo taisin ollakkin. Olin tulossa siinä puol kympin aikoihin töistä kohti Tarjoustaloa. Paskanen se auto on, hämäs kivasti.

FIN xxDRIFTERxx
/

Provinssirockin aikaan Seinäjoen keskustassa oli punainen Volkswagen Karmann Ghia. Itte en oo ainakaan liikentees koskaan nähny.. Kuvakin on tuolla kansiossa mutten vaivautunu tänne laittamaan

Tuomo33
/ /

2 Toyota starletiä toinen näkyvillä ralinparissa. Vanhahko opel -cortina- -73 c kadet !http://images.thetruthaboutcars.com/2010/09/Opel_Kadett_C_Coupe_1.2S_1978.jpg! Nämä tosiaan lahden paska kelissä

@Zolvi: Katos prkele, Kiitos huomautuksesta, minä ku en nin muista aina, nuita malleja niin , tarkasti. : )

Kirjaudu sisään vastataksesi.