Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
Näytä piilotettu viesti
El PiNk DeViL wrote:
En tiiä onko ny mikää bongaus, mutta perjantaina näin Seinäjoen Käyttöauton pihassa keltasen Toyota Altezzan. Saman nähny aika monesti myös liikenteessä..
Keltanen, samas pihas hieno 70 luvun 2d corolla:) Tänään tuli vastaan ford probe jossa toinen luukkuvalo auki(valo ei palanu) ja toinen kiinni, aika hauskan näkönen. puskuris vaan palo jotku pienet valot:D
Vastauksena käyttäjälle
tappi
tappileipa wrote:
Keltanen, samas pihas hieno 70 luvun 2d corolla:) Tänään tuli vastaan ford probe jossa toinen luukkuvalo auki(valo ei palanu) ja toinen kiinni, aika hauskan näkönen. puskuris vaan palo jotku pienet valot:D
Oliko rolla coupe vai sedan?
Tuli tänää uuden mallin boxteri vastaan... aika laimee.. köyhän mallin porkke :D
Vastauksena käyttäjälle
tappi
tappileipa wrote:
Tämä Corolla
Heh, ei ollu sit kumpikaan mun vaihtoehdoista ku oli HT :D Hieno peli, mut se muuan musta turbocoupe on kyl hienompi :D ke25 malline
Vastauksena käyttäjälle
RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Ville: Kyseessähän on CLS. Omasta mielestä kauneina MB ever. Tietty uus malli joka lanseerataan tässä pikkuhiljaa, menee tänkin edelle. Tää on vaan kyllä pilattu noilla vanteilla.
Juu komee kori tässä on kyl. Vanteet vaa vois tosiaan olla jotku muut :D
Vastauksena käyttäjälle
tappi
tappileipa wrote:
Munmielestä melkeen kaikki uudet autot on iha kummalisen näkösiä:D
tossa mersuski valot melko oudonnäköset..
Elämää on myös 2000-luvulla :D
Vastauksena käyttäjälle
tappi
tappileipa wrote:
Munmielestä melkeen kaikki uudet autot on iha kummalisen näkösiä:D
tossa mersuski valot melko oudonnäköset..
Tässä asiassa minä olen täysin samaa miältä
Vastauksena käyttäjälle
Jupe San
jupe wrote:
Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.
Mitään en myönnä... :D Eiku joo taisin ollakkin. Olin tulossa siinä puol kympin aikoihin töistä kohti Tarjoustaloa. Paskanen se auto on, hämäs kivasti.