FIA GT

Sunsh1ne FI
/

Tiesittekö että suomalainen Toni Vilander (http://www.tonivilander.net/) on FIA GT2:n kaksinkertainen mestari F430:lla? Minä en ainakaan tiennyt kun näitä sarjoja ei Suomessa noteerata mitenkään.

Tänä vuonna GT1:ssäkin olis Nismon GT-R:t yms jännää ja seuraisihan tuollaista mielellään, mutta mistä? Tietääkö joku tv-kanavaa tai nettistriimiä mistä noita näkisi? Fiagt:n omilla sivuilla näyttäis olevan joku live-juttu, en sitten tiedä kuinka hyvin toimii ja millä laadulla?

Hookkis
/

Voi muuten olla hyvää katottavaa. Pitääpä kattoo noi kisat ihan livenä tuolta.

vaiski75
/

Hö, en tiennyt.. Mutta haluan töhertää hänen autonsa Forzaan ja heti..

MrD St Jimmy
/

Miksi en löytänyt, että moneltako nää kisat alkaa? Voisi alkaa seuraamaan näitä kaikkia FIA Gt sarjoja.

Sunsh1ne FI
/

"Forza 3:n kasvot" Natacha Gachnang liipaisi foordinsa takasuoralta pitkäksi GT1:n aika-ajoissa http://www.autosport.com/news/report.php/id/82937

Neitokaisen jalka murtui ja hän joutuu pelaamaan padilla pari kuukautta. Rytäkässä vaurioitui myös random-kameramiehen nenä.

Eipä muuten toimi tuo gt1live enää, en tiedä mistä noita kisoja voisi seurata.

El PiNk DeViL
/

Itse olen käynyt töllöttämässä näitä Seinäjolla täällä vauhtiajoissa. Kovat on ollu skabat.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Itse olen käynyt töllöttämässä näitä Seinäjolla täällä vauhtiajoissa. Kovat on ollu skabat.

Veikkaan että tässä puhutaan eri sarjasta, mutta en ole täysin varma :)

FINBULLET
/

Vai että on Pinkki nähnyt FIA GT sarjaa Seinäjoen vauhtiajoissa.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Veikkaan että tässä puhutaan eri sarjasta, mutta en ole täysin varma :)

Veikkaisin GT3-luokkaa jota Suomessa myös ajetaan?

FINBULLET
/

FIA GT3 Em sarjaa ajetaan kyllä Suomessa.Niinkuin Raabi jo mainitsi.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Veikkaisin GT3-luokkaa jota Suomessa myös ajetaan?

Niin, juuri sitä, mutta tuo Toni Vilander ajaa siellä.

Jusbazon
/ /

Urholta Näkyy ihan ilmaiseksi.

E: Kappas perkele, ei näkynykkään ku tän päivän.

Sunsh1ne FI
/

Nyt näyttäis viralliset videot toimivan. Ainakin Silverstone on katottavissa kokonaisuudessaan ja pitäis varmaan tulla sitten Brno livenä nyt viikonloppuna.

GT1 TV GT3 TV

Kirjaudu sisään vastataksesi.