Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

sjamy
/

Onneksi täällä on toinenkin rakettitieteilijä. Juurikin tuollainen Coincraftin A1, ja vain yksi kappale. Pitää laskeskella ja ottaa selvää tuosta muistista, vähän vielä pimennossa tuo muistin lisääminen. On se ainakin kaikkea muuta kuin plug&play, kuten koko projekti :D Ohjaus on joko AVR32 AP7 tai UC3.

Mä luulen, että itse tekeminen alkaa sitten kun oon tilannut kasan komponentteja ja jonkun usb-tikku asicin, jonka laitan palasiksi, sillä on hyvä leikkiä. Lisäksi pitää tutkia DDR3/DDR4/GDDR5 todellinen nopeusero. Pitkä projekti tulossa, mutta sitäkin mielenkiintoisempi. Yritän aika välillä kertoa edistyksestä.

kdg024
/

Joululahja 7xxx/Rseriesin omaaville: Optimoidut kernelit+binäärit.

7970 @ X11 ~6-7MHs X13 ~5-6MHs

Tuplat?

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote:

//Tuli käsiin tommonen piiri(pelkkä mikroprosessori) mitä käytetään 1Terahash Bitcoinmainereissa, nyt alko projekti kääntää tuota piiriä Scryptille. Teoriassa tulis ihan toimiva miner n. 2/5 nopeudella tuolla tekniikalla mitä oon kehitelly. GDDR5 muistia 1GB mukana. Saa nähdä riittääkö taidot.

Homma edistyi, Kiinasta tuli emolevy tälle minerille. Tiedettävästi ensimmäinen tämän luokan mineri kyseessä. Teoreettinen tuotto on $270/päivä. Nyt vaan pitää saada laite kasaan viisampien avulla.

kdg024
/

Olisi mielenkiintoista myös päästä tutustumaan paremmin tuohon suomalaiseen Sampo 1T:n suunnitteluun ja toimintaan.

Nyt Whirlpool XOR-algoritmille isoa FPGA-bladea suunnittelemaan. Bitstreami kirjoitettu ainakin Xilinxin Spartan6:lle, mukaanlukien mallit LX9, LX25, LX150 tähän asti.

Uutisia myös SHA256-puolelta, suht kova pala purtavaksi Spondooliesilta.

Spondoolies SP50

sjamy
/

Kurssi nousussa: !http://i9.aijaa.com/b/00930/14015563.jpg!

2pvä. aikana noussut 100€.

kdg024
/ /

Farmikin alkaa olemaan kohdillaan ja tunteet yhtä kuumina kuin sisälämpötila.

8kpl Pitcairn XT

IL3
/

Mites porukoiden BTC tilanne täällä nyt?

jimmykojootti
/

Bitcoinin arvo ainakin hieman eri mitä tuolloin 2014 kun omaa konetta sulattanut tällä touhulla. Näköjään ite oon vaan louhinu pelkkää Dogecoinia et vähän turhaan nyt pari tuntia yrittänyt jotain kautta keksiä että missä mun miljoonat € on :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.