GTR (Simbin) mahdollisesti 360:lle
Hyvältä näyttää! Pakko-ostos...
Ohjaamo näyttää paremmalta kuin PuuCeellä, ootteko samaa mieltä? Muuten kuvat olivat varmaan replaystä tai esirenderoituja. Ei siinä luultavaminkaan ole mitään suurempaa eroa, toivottavasti näyttää samalta pelattaessa.
Onko tuo ollenkaan realistinen ? Vai onko samanlainen kuin GT:t ?
Ainakin puuceella laskee jopa bensan liikkeet tankissa... eli on REALISTINEN... :D
TeroKortelainen kirjoitti 12.07.2008 22:07: Kaikista Gridin arvosteluista ei tosiaan ilmene, onko testaaja viitsinyt kokeilla peliä ilman kaasu-, jarru- ja ohjausapuja. Saattaa vaikuttaa suht merkittävästi ajokokemukseen, jos tekoäly päättää ohjata sun puolesta autoa paremmalle linjalle yms...
Itse ajoin Griddiä Lokarin G25:lla niin vaikka oli kaikki avut/estot päällä niin se oli samanlainen kuin ilman apuja/estoja :( Eli avut/estot ovat sieltä ja syvältä.
grid on just kova xboxilla... Olen nyt sitä kaksipäivää pelaillut ihan vaan demona ja kyllä se koukuttaa..
E3 raporttia, mutta tuskin mitään uutta siinä.
Tietää rahan menoa, jos peliä pystyy pelaamaan edes kohtuullisesti. Tietää perikatoa, jos ei voi...
Mulla ei ole kovin positiivista muistikuvaa näistä midnait klubi-peleista
TehBigBunny kirjoitti 05.08.2008 23:29: GTR Evolution pehseelle.
http://www.panogames.com/games/GTREvolution.htm
Hianoja scriinshotteja.
juu hieanoja shotteja on, mutta ite sivun nimi tuo vähän toisenlaisen hymyn huulille... ^_^
Oletteko muuten pelanneet r-factoria pc:llä? Se on myöskin aika hyvä peli.
Kyllähän tuota on tullut testattua, mutta ei omasta mielestäni yllä LFS:n tasolle.
Mudinski kirjoitti 06.08.2008 12:36: Kyllähän tuota on tullut testattua, mutta ei omasta mielestäni yllä LFS:n tasolle.
Mun mielestä taas juurikin toisteppäin, vaikka onkin tullut pelattua enemmän LSD:tä. Tosin en ole varmaan vuoteen edes koskenut siihen. Ehkä r-factor on hieman realistisempi, hmm.
On se vissiin vähän realistisempi.. Jarrut vähän liian tehokkaat :D
Eipä noi WTCC autot kovin aidoilta näytä. Hienoltahan toi näyttää.
Marraskuussa tulee Race Pro x360:lle, mutta tarkkaa päivämäärä ei vielä ole. Mulle tosin taitaa riittä Forza 2 ja PC:n ajopelit. Raha ja aika kysymys :)
Kun ei pääse Forzaa tahkoamaan niin asensin GTR Evolutionin koneelle.
Ei paha kun sai taas kaivaa wanhan kunnon MOMOn esiin kaapista.
Grafiikkat on kyllä lievä pettymys kaikki aivan maksimilla ja silti jotain puuttuu.
Mutta tässä on Nÿrre sillä saa paljon anteeksi.
12 kuskia multiplayerissä, ei paha.
Demonkin pitäisi tulla muutaman viikon sisällä.
TehBigBunny kirjoitti 28.08.2008 15:55: 12 kuskia multiplayerissä, ei paha.
Race Pro demo redring boxille vai? Oho!
Ac3Way kirjoitti 28.08.2008 17:32:
TehBigBunny kirjoitti 28.08.2008 15:55: 12 kuskia multiplayerissä, ei paha.
Race Pro demo redring boxille vai? Oho!
Heasta sinä ...
Sitäpäitsi tein toweltrickin vanhalla konsolille ja sillä voi nyt pelailla ainakin jonkin werran :p
... ei vaan liwessä kun se on banzeerattu sieltä :)
No eipä ollut tarkoitus vittuilla, mutta sori. Siis tulee ilmeisesti, ota tosta nyt selvää.
Kirjaudu sisään vastataksesi.