Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Hookkis
/

Pullaa tässä mussutan, ja paskaa tietenkin :D..... ja johannan piirakkaaaaaa, ja hyvää on ;) T Johanna

TehBigBunny
/

Uunissa padassa kypsennettyä lime-chili maustettua kanaa, riisiä ja Naanleipää.

Nipsuhuuli
/

HK Potku Chili Dog

Hodari tulisella nakilla. Maistuu hyvälle ja on hyvä välipala. Suosittelen.

Northg7
/

Hunajamarinoitua kirjolohen fileesuikaletta putkipastalla ja sipulisella créme bonjourilla. Päälle juustoa. Rieslingia ruokajuomana.

Ruoasta tuli himpun verran liian raskasta, mutta hyvää on/oli.

Northg7
/ /

Nakkia sinapilla sekä Italiansalaattia. Kaunista ja hyvää. Klara vappen!

Draghar
/

Ruisleipää, jossa päällä kylmäsavulohta. Herkullista.

Schimanski76
/

Vuoksen sulhaspiirakoita(pakaste,20 min 250 celsiusta),Oivariinilla,Korpelan ylikypsällä saunapalvilla(se siivutettava versio),Emmental sinileima,ohuet suolakurkkusiivut,kyytipojaksi litra maitoa (Ingman,rasvaton).Ja onko hyvää? Voi maheton....

Nipsuhuuli
/

Mä olen syönyt tässä reilun tunnin mittaan hodarin, neljä paahtoleipää, kulhollisen riisimuroja ja pari lasia mehua ja vieläkin on nälkä :S

Ac3Way
/

Meksikolaista papupataa, maha halkee kohta. Parinpäivän annokset vielä pitäisi saada satsista. Kohta kahvit päälle ja muffinsit, nam nam..

TehBigBunny
/

Tikkaria, taitaa olla olevinaan banaanin makuinen.

Pitäisi kai laittaa jotain ruokaa ...

TehBigBunny
/

Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen.

.. nonii :)

Schimanski76
/

VETY: Kesämäen lihapiirakka "vapaan kanan" munalla,itse tehty valkosipulimajoneesi,savukinkku(Mattilan savukinkku),sinappi,ketsuppi. Komeus huuhdotaan alas maidon kera. Ja aivan järjettömän hyvää!!!!

LeetPotta
/ /

Puolukkaleipää (Limpukkaa) hevosella och Tazza kakkaoo.. :))

///Aamupalaksi kebabpannua, sekaan vähän maissia ja kermaa. Naminami.. Juomana toimii jäävesi.

Nipsuhuuli
/

Poutun broiler-rullakebab ja appelsiinimehua. Tämä rullakabab on mulle uusi tuttavuus, mutta hyvältä maistuu. Tätä voisi vaikka syödä toistekin.

Northg7
/

Schimanski76 kirjoitti 04.06.2009 21:12: VETY: [...] Ja aivan järjettömän hyvää!!!!

Toimii varmasti :) Ja Atomit.. ai että. Tuli mieleen lörtsykin, että oispa pitkästä aikaa taas hyvää :p Kuopion torilta tottakai suoraan mielellään ihan fiiliksien perusteella ;)

Kuhmon rönttösiä unohtamatta.

Pitikö lähteä ruokakauppaan? :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.