Pullaa tässä mussutan, ja paskaa tietenkin :D..... ja johannan piirakkaaaaaa, ja hyvää on ;) T Johanna
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
pizzaa ja pepsiä:D on hyvää
Tortilla et Karhu åfter teh meal Påskoluq
Uunissa padassa kypsennettyä lime-chili maustettua kanaa, riisiä ja Naanleipää.
HK Potku Chili Dog
Hodari tulisella nakilla. Maistuu hyvälle ja on hyvä välipala. Suosittelen.
Hunajamarinoitua kirjolohen fileesuikaletta putkipastalla ja sipulisella créme bonjourilla. Päälle juustoa. Rieslingia ruokajuomana.
Ruoasta tuli himpun verran liian raskasta, mutta hyvää on/oli.
Hiiriä perkele!
Nakkia sinapilla sekä Italiansalaattia. Kaunista ja hyvää. Klara vappen!
Ruisleipää, jossa päällä kylmäsavulohta. Herkullista.
Vuoksen sulhaspiirakoita(pakaste,20 min 250 celsiusta),Oivariinilla,Korpelan ylikypsällä saunapalvilla(se siivutettava versio),Emmental sinileima,ohuet suolakurkkusiivut,kyytipojaksi litra maitoa (Ingman,rasvaton).Ja onko hyvää? Voi maheton....
Mä olen syönyt tässä reilun tunnin mittaan hodarin, neljä paahtoleipää, kulhollisen riisimuroja ja pari lasia mehua ja vieläkin on nälkä :S
Pirkka nuudeleita <3
Kahvia, konjakkia ja mudcakea.
NAMMM !
Meksikolaista papupataa, maha halkee kohta. Parinpäivän annokset vielä pitäisi saada satsista. Kohta kahvit päälle ja muffinsit, nam nam..
Tikkaria, taitaa olla olevinaan banaanin makuinen.
Pitäisi kai laittaa jotain ruokaa ...
Spagettia ja jauhelihakastiketta.
rainbow perunasnacks..iha hyviä
rainbow perunasnacks..iha hyviä
Valkosipuli-yrtti marinoitua ulkofilettä kasvishöysteellä. Jälkkäriksi nougat-jädeä, konjakki ja espresso ... mutta ne wasta kisan jälkeen.
.. nonii :)
Riisimuroja maidon kanssa.
VETY: Kesämäen lihapiirakka "vapaan kanan" munalla,itse tehty valkosipulimajoneesi,savukinkku(Mattilan savukinkku),sinappi,ketsuppi. Komeus huuhdotaan alas maidon kera. Ja aivan järjettömän hyvää!!!!
Puolukkaleipää (Limpukkaa) hevosella och Tazza kakkaoo.. :))
///Aamupalaksi kebabpannua, sekaan vähän maissia ja kermaa. Naminami.. Juomana toimii jäävesi.
Poutun broiler-rullakebab ja appelsiinimehua. Tämä rullakabab on mulle uusi tuttavuus, mutta hyvältä maistuu. Tätä voisi vaikka syödä toistekin.
Schimanski76 kirjoitti 04.06.2009 21:12: VETY: [...] Ja aivan järjettömän hyvää!!!!
Toimii varmasti :) Ja Atomit.. ai että. Tuli mieleen lörtsykin, että oispa pitkästä aikaa taas hyvää :p Kuopion torilta tottakai suoraan mielellään ihan fiiliksien perusteella ;)
Kuhmon rönttösiä unohtamatta.
Pitikö lähteä ruokakauppaan? :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.