Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Karjalanpiirakkaa, ja maksamakkaa. Ei oo hääppöstä :(
Purjo meinaa lentää jo pelkästä ajatuksestakin...
e: ei mulla mitään karjalanpiirakoita vastaan ole. Maksaruuat ei sit "ihan" uppoa.
El PiNk DeViL wrote: Karjalanpiirakkaa, ja maksamakkaa. Ei oo hääppöstä :(
e: ei mulla mitään karjalanpiirakoita vastaan ole. Maksaruuat ei sit "ihan" uppoa.
Vastauksena käyttäjälle PetuK
PetuK wrote:
petuk:lähdetään nyt kuitenkin siitä,että sinä olet turkulainen.
Juustoja vetelen.... Mozzarellaa, Cheddaria ja Tuorejuustoa. Taivaallista. Ja tietenkin huuhdon ne alas Dr Pepperillä.
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Juustoja vetelen.... Mozzarellaa, Cheddaria ja Tuorejuustoa. Taivaallista. Ja tietenkin huuhdon ne alas Dr Pepperillä.
Dr.Pepper pilas kaiken...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Dr.Pepper pilas kaiken...
Kyllähän se vähän häiritsee.... Vaihdoin maitoon.
Ananasta. Erittäin hyvää!
Reissari kinkku/juustolla.
Kaveriksi täytettyjä jalapenoja.
Juomana kivasti Mythos, Hellenic Lager Beer.
Jambalaya tein tänään, hyvää oli.
Söin äsken siivun paahtoleipää ja mietin kun on jännä maku.. No aloin ottamaan toista ja huomasin että leivissä on hometta :) Ei ollut siis kauhean pahaa, mutta jännää :D
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote: Söin äsken siivun paahtoleipää ja mietin kun on jännä maku.. No aloin ottamaan toista ja huomasin että leivissä on hometta :) Ei ollut siis kauhean pahaa, mutta jännää :D
Kunnon naurut!
El PiNk DeViL wrote:
Kunnon naurut!
Ja mitähä hauskaa sä näät siinä et syö hometta? Et taida olla koskaan maistanu aurajuustoa?
Hunaja paahdettuja pähkinöitä, ja en jaksa sinne toiseen topikkiin alkaa laittamaan tätä joten; ja lonkeroa. Tässä ovat eväät SM-sarjan voittoon!
Mitenköhän näitä pähkinöitä paahdetaan? Olis kiva joskus kokeilla... Pannulle kasa pähkinöitä + vähän rasvaa + hunajaa + ripaus sokeria und vuolaa ja touchë and what not... =)
// hei onko hunajapaahdettujapähkinöitä yhdyssana? Nipsu auta minnuu! //// Kai se kirjotetaan näin: hunajapaahdettuja pähkinöitä?
Eipä oikein kipeenä jaksa tehdä mitään ruokaa, niin Grandiosaa mussutan tässä editoinnin yhteydessä. Kyytipoikana on kylmää Pepsi Maxia :3
Kiiwiä ja pepsiä menöö hyvään tahtiin.
Kahvia ja äidin tekemää pullaa, jumankauta ku o hyvvää.
Ruispaloja, joiden päällä on valkosipulileikettä ja juomana TEHOa :)
En usko että teho ihan parasta ton kanssa ;) Mulla on Hampparia ja pepsi maxia tässä :D
Juuri ennen kisaa hotkaisin pihvin, vähän liikaa pannua oli saannut. Seuraksi oli muutama jättilohkoperuna ja Habanero-maustekastiketta.
Mikin johto, ja kyytipoikana sylkeä!
El PiNk DeViL wrote: Mikin johto, ja kyytipoikana sylkeä!
hiljaa.
Reps! :D
Kunnon jööti makkaraa feat. Pepsi
Itse tehtyä täytettyä patonkia. Ainesosat:
Hampurilaisen väänsin:
Kokoliha pihvi Pepperoni Pekonia Cheddaria Sinappi Kurkkusalaatti Heinz ketsuppi
Maitoa juon, kumosin jo pepsit ja pepperit....
En vielä syö, mutta kohta jahka pihvit on paistunut, eli hamppareitä syön ja tiedän jo nyt että tulee ihan älyttömän hyviä! Medium pihvit + kaikkee krääsää siihen päälle ja jenkki tyyliin mahd vaaleet sämpylät namsk!
Ja lonkeroa juomaksi.
Ai että oli muuten hyvää tuo eka 'purilainen! Kannattaa todellakin pihvien paiston jälkeen pistää sämpylät rasvaan paistumaan/lämpenemään. Imee kaiken rasvan pois ja ai että sitä makua!!!!! Lisää--->
Kirjaudu sisään vastataksesi.