Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Schimanski76
/

Ripsejä ja Kotiteollisuus-makkarata rillissä.Vosterssia juomana liikaa.

^hik^

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Syön ja syön... no, ostin K-kaupasta Mad-Crock Chocolaten, elikkä kaakaon makuinen energiajuoma (normaalisti en juo energiajuomia, mutta tölkki kokoelmaan taas yksi erilainen) Ihan hyvän makuista oli, mutta rupesin miettiin kun periaatteessa maitotuote niin mikähän on päivämääräys.

No katsoin kylkeä > Parasta ennen: katso pohja, okei katsoin pohjan > 11.02.11 elikkä noin 4kk vanhaa vaan... hmm. Ja tänään (22.6.11) ostin tuon.

Mitähän siellä kaupassa sanoisivat jos menisin sanoon että myyvät 4kk vanhaks mennyttä MAITOTUOTETTA :D

Luultavasti pelkkä lisäaineesta saatu maku. Luonnollista tavaraa nähnytkään. Asiasta jotain tietävät voivat kyllä selventää jos olen täysin hakoteillä.

FIN xxDRIFTERxx
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Aivan helevetin isoa voileipärakennelmaa.Ei meinaa suuhun mahtuva.

On hyvä.

!http://static.ylilauta.fi/b/src/130911581372.jpg!

TehBigBunny
/ /

Strutsipihvit.

Erittäin maukasta.

// Niitä saa kypsentää aivan saitanan kauvvan.

Finski fani
/

Syätiin kaverien kanssa sitten se pizza. Ihan ok tuli, paitti pohjasta en oikkeen välittäny... Kaverit sano notta pitivät, mutta eihän niihin voi luattaa, kun ovat hyviä kavereita. ;) Jos ens kerralla tekis jotain, mitä oikeasti osaan tehä...

Finski fani
/

Haitilla syövät savikakkuja, for real! Maksavat jotta saavat niitä syödäkseen, joten nauttii kivasti siitä sorasta nyt!

Pottae
/

Nakkikioskilla mukkas rotvallin reunaan ja sit pipa lens. Ei saanu lihistä, joutui tyytymään soraan. Voi voi.

//Paahtoleipää tässä mussutan. Nom.

hulluseon
/

Just, eli sinne meni nekin valusorat sitten. Eli Hullu starttaa Mandeina kymppipyörän ja toimittaa uudet.

DarkWarjo
/

kanapihviä, naudanpihviä, possupihviä, tuoresalaattia, grillisalaattia ja herkkusieniä mihin juusto sisälle pekoni ympärille ja käytetty uunissa...

AIVAN SAATANAN HYVÄÄ!

TehBigBunny
/

Savustetulla paprikalla maustettuja kananrinta filleitä. Pannulla myäs vähän sipulia.

Salaatin kanssa naatittuna.

FINBULLET
/

Ensin söin pizzaa jossa oli kinkkua,aurajuustoa ja ananasta.Parin tunnin jälkeen nakkikeittoa.

Finski fani
/

Mulla on kaapit tyhjänä. En oo syöny tänään mitään... =,( Hieman alkaa nälkä oleen... Huomenna sitten!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mulla on kaapit tyhjänä. En oo syöny tänään mitään... =,( Hieman alkaa nälkä oleen... Huomenna sitten!

Soita Pizza tai jotain! Äläkä usko Skimmyä, ei se sora oikeasti ole hjyvää..

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Soita Pizza tai jotain! Äläkä usko Skimmyä, ei se sora oikeasti ole hjyvää..

Vähän BBQ-soossia ... ja kuus romillea niin avot !

Ac3Way
/

Vähän aikaa sitten söin Nugetteja chili sekä sweet & sour dipillä ja riisiä totta kai lisukkeena.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Ko ei oo rahhoo, niin ei voi syyvvä... =(

Jumalauta! Kenen kanssa mä ryyppään Elokuussa, jos sä nyt kuolet nälkään!

Laitat nyt sen Osuuspankin tilinumeron tähän ja jokainen laittaa sinne vaikka €uron, niin popsit sitten vatsasi täyteen..

TehBigBunny
/ /

Kaheksal markal syä jo hyvi !

// Se vaan jua ne rahat :(

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kaheksal markal syä jo hyvi !

// Se vaan jua ne rahat :(

Nii-i, mitä sitten?

Finski fani
/

Son kohta 48 tuntia ko oon ollu syämättä. (Jos ei lasketa näitä sipsejä, joita oon mussuttanu samalla ko oon tehny pizzaa.) Kohta on siis pizza valmis ja pääsee syömään! =)

Näin helppoa se on pysyä laihana. Ole köyhä! =)

Kirjaudu sisään vastataksesi.