Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

RealBlocker
/

TeroKortelainen kirjoitti 25.07.2008 09:12: Kevyt makkarapannulounas ABC:llä. Ja viikonloppuna kisamakkaraa Kardaanikunkussa. (Ajo)Linjat kuntoon!

EDITtiä: Joo, eiköhän tuota vähän kaloritasapainoa helpota se, että nytkin on tullut muutamana päivänä viikossa hoidettua työmatkat fillarilla. Matkaa kun kertyy päivässä vähintään 40 km. Tänäänkin voisi kotimatkalla grillata kroppaa pienen sakkolenkin merkeissä...

tosta tulikin mieleen että olen itsekkin ehkä viikonloppuna kardaanikunkussa (isä menee ajaa) ja kyllähän sitä tulee makkaraa siellä syötyä, mutta nyt syön purkkaa.. :)

Miqqe
/

Nipsuhuuli kirjoitti 26.07.2008 21:03: Riisimuroja ja kotikaljaa.

Perinteikkäästi samasta kulhosta.

Hookkis
/

Rallimakkaraa nesterallissa to-su välillä niin perkeleesti! Ei muutaku perätielle vaan!

LeetPotta
/

Eines roiskeläppiä perkeleesti to-su välisenä aikana Assemblyillä. :))

Mudinski
/

Ihme ettei kukaan ole syönyt kahteen päivään mitään :O Tällä hetkellä edessäni on maukasta mansikka raparperi piirakkaa n.12x12cm siivu. Oikealla minua odottaa 0,33l Pepsi Maxia... Ja vasemmalla puolella jääkaappi jos tulee nälkä taas :D

Draghar
/

Hernekeittoo, köyhiä ritareita, mansikkahilloo ja kermavaahtoo. Ai että ku o hyvvöö.

TeroKortelainen
/

Hernesoppaa ja pannaria rahtariannos. Taidan tulla vauhdikkaasti kotiin fillarilla tuulivoimaa käyttäen...

Makau
/

Itse keittämiä perunoita ja itse tehtyä jauheliakastiketta.

IIPPONEN
/

Grilli leipää ja päälle italiansalaattia.. ja hyvää on :)

ariko
/

Makau kirjoitti 31.07.2008 09:29: Itse keittämiä perunoita ja itse tehtyä jauheliakastiketta.

WAAAU ;D

IIPPONEN
/

nakki soppaa joka on ite tehtyä ja ilman perunoita ja paketillinen hk sinistä ja popsi 10 nakkeja :P :P

TehBigBunny
/

Lounaaksi vedin kiinalaista seisovasta pöyrästä. Nyt on masu täynnä. Liian täynnä :(

IIPPONEN
/

TehBigBunny kirjoitti 31.07.2008 12:41: Lounaaksi vedin kiinalaista seisovasta pöyrästä.

repesin nii pahasti etten edes pystyny lukee loppuun asti :'D

Nipsuhuuli
/ /

Söin juuri curry-maustettuja kanankoipia ja Pepsi Maxia

Kirjaudu sisään vastataksesi.