Millonhan oon viimeks syöny paahtoleipää ja kaakaota, että ku oliki hyvää :)
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Piti tehä iisiä uunimakkaraa, mutta siitä tulikin jotain makkarapataa tjtn. Pannulle pistin pekonia ja sibalii paljon ja siihen vielä pistin jotain dolmio-soosia. Koko mössön sitten heitin kahen avatunuunimakkaran päälle ja vielä koko roskan päälle paljon juustoa. Uunissa jonkin aikaa ja hyvää tuli. Makarylliä keitin siihen vielä kyytipojaksi...
Mitä mahtaa olla ylämaankarjan jauheliha ja mistä sitä saa?
Ei juuri mistään.
Se on vaan niistä Ylämaan lehemistä tehtyä jauhelihaa, todella rasvatonta. Sain sattumalta kaverilta. Tuohon laettaa vaan mahdollisimman rasvatonta lihhaa kun sitä rasvaa tulee muutenkin kivasti.
10 juustoa..
I feel that I need to puke now.
Kermaisaa pekoni pippuri jauheliha pastaa :) ite tein, on hyvää ja täyttää mahan :P hintaa annokselle (3 annosta tuli) joku 2€ :)
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote: Kermaisaa pekoni pippuri jauheliha pastaa :) ite tein, on hyvää ja täyttää mahan :P hintaa annokselle (3 annosta tuli) joku 2€ :)
Mistä saa nuin halpoja aineksia? Pelkästään paketti jauhelihaa maksaa sen yli 3€ 400gramman loota, ja siitä tulee vasta just ja just kaks annosta... Määkin haluun! Itellä menee rahaa yhteen annoskokoon yleensä ainakin tuplasti tua. Yritän siis vetää opiskelijabudjetilla...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Mistä saa nuin halpoja aineksia? Pelkästään paketti jauhelihaa maksaa sen yli 3€ 400gramman loota, ja siitä tulee vasta just ja just kaks annosta... Määkin haluun! Itellä menee rahaa yhteen annoskokoon yleensä ainakin tuplasti tua. Yritän siis vetää opiskelijabudjetilla...
minäki vedän opiskelija budjetil :D tarjous jauhelihaa pikkupaketti ja pikkupaketti pekonia, laittaa sitten sitä maitoa ja kermaa vähän enempi kastikkeeseen ja suurustaa jauhoilla ;) pastaa tietenki suuret määrät et saa mahan täyteen :D
Tämmöstä leipää, jossa taas vaihteeks:
Crème Bonjouria Ohuen ohut possupaisti leike Kananmunaa Tomaattia Hampurger kastiketta Katkarapua
Nomnom!
Suolakeksejä.Paprika ja valkosipuli.
Ihan paskoja ilman juustoja.
Swing Grillin (Oulu, Tuira) Bosnialaista burgeria, aivan käsittämättömän hyvää! Paikan päällä leivottu bosnialainen leipä, johon sisään bosnialaisin maustein varusteltu pihvi + salaatit, sipulit ja smetana... AIVAN JUMALAISEN HERKULLISTA!
Bani on miun idoli! <3 Aivan meni tämä uljas burgeri ohi suun. :(
Tulollansa tortilloja pitkän kaavan mukaan. Lihat revitty toissapäiväsistä kanan koipireisistä ja jämistä pikku liemi keittymässä. ;D
Kanatäyte siis ja kaveriksi lohkosipuliperunat, ja emmental-cheddar kastike + vihanneksia. Valmista joskus illalla....
!http://farm9.staticflickr.com/8363/8392551918_c8b4c97c1a_z.jpg! ^Jos ei näillä heru ni en kyllä ala!^
Pikainen coleslaw-väsäys ja lohta pannulla käytettynä. Pikaruokaa parhaimmillaan!
E: vilttu mie vahingossa hajotin tämän postin, ihan hyvä leipäohje oli. pistetään huamenna takas.
^ UUH
Tuohon Loheksen rieska systeemiin semmonen kannanotto.
Onneksi minun ei tarvitse mokomata keksintöä ostaa kaupasta. Kävin sitten kotona tai mummon luona, niin aina mukaan pitää ottaa parit leivät ja pullapitko tai muuta vastaavaa. "Syö hyvin niin kasvat ja jaksat". Niin, mummo hyvä, minä olen kohta kolmenkymmenen, en minä enää kasva...
Saitaman Hulli taas. Nytkin mie hajotin vahingossa koko leipäohjeen kun sille piti tulla viisastelemaan takasin. :(
^eijumalauta^
Siun syy että ihmiset ei saa kunnon leipää. ^tihihih^
!http://www.luontoportti.com/suomi/images/10473.jpg!
Pastella Tortellini Bolognese Tuorepastaa, päällä paljon Pirkka tomaatti-chili pastakastiketta. Toimii ;)
Tsili Kon Karnea.
Tulista.
Hyvää.
Kalakukkoa söin äsken. Mahottoman hyvää
pari atrian roiskeläppää.
Ei ole hyvää...
Neljä paahtoleipää ja rasia raejuustoa. Ainoo mitä kaapista löyty ni saapi kelvata. =)
Kirjaudu sisään vastataksesi.