Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

cervelinho11
/

Ac3Way kirjoitti 29.11.2008 13:31: Aurajuustosilakoita sekä keitettyjä perunoita.

Suuhuni pääsi pieni määrä oksennusta...

Itse söin naudan sisäfileeetä keitettyjen perunoiden ja maukkaan kastikkeen kanssa. Join fantaa. Oli hyvää

IIPPONEN
/

Ac3Way kirjoitti 29.11.2008 13:31: Aurajuustosilakoita sekä keitettyjä perunoita.

Oon joskus syöny aurajuusto muikkuja ja oli meinaa aivan loistavia :P Tuli heti vesi kielelle ku vaa ajatteli sitä ihanaa tuoksua mikä niistä lähtee :P:P

Finski fani
/

cervelinho11 kirjoitti 29.11.2008 13:40:

Suuhuni pääsi pieni määrä oksennusta...

Itse söin naudan sisäfileeetä keitettyjen perunoiden ja maukkaan kastikkeen kanssa. Join fantaa. Oli hyvää

Nuudeleita ja vähän ketsuppia. Opiskelijana on rankkaa...

Ac3Way
/

Päiväruoaksi perjantaina tehtyä jauhelihapataa ja on ihan syötävää.

TehBigBunny
/

Tein kaksi hampurilaista ja söin ne aivan liian nopeasti.

Hyvää oli mutta nyt napa rouskuu.

markki
/ /

Viikon vanhaa Susettea, neljättä purkkia lusikoin tässä koneella. 30 vielä jäljellä (sain lähes ilmaiseksi työpaikalta). Huomenna sen kyllä kuulee ja haistaa. Antaa pikantin lisämaun jo hyvään vanukasvaahto kokonaisuuteen

Nipsuhuuli
/

Ac3Way kirjoitti 20.01.2009 17:35: Otin just Lasagnen uunista, tuoksuu hyvälle :)

Meidän lukion lasagne on tosi hyvää, koska siinä ei ole ollenkaan juustokastiketta. Nam!

Draghar
/

Maksalaatikkoo, puolukkahilloo ja ruisleipää. Hyvää on.

markki
/ /

Ilmaiset pizzat kotipizazta. Voitin liput sinne kun arvasin oikein Hyvinkään ja naapurikunnan sään. Ja hyväähän se ilmainen pizza aina on

Northg7
/

HK:n sinistä lenkkiä pannulla paistettua sinapin kera. Ja Karjala III:sta menovedeksi. On hyvää.

villek00
/

markki kirjoitti 21.01.2009 20:09: Ilmaiset pizzat kotipizazta. Voitin liput sinne kun arvasin oikein Hyvinkään ja naapurikunnan sään. Ja hyväähän se ilmainen pizza aina on

se on oikein ettei mainita sitä naapurikuntaa nimeltä!! kunnon dissausta! :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.