Minkä ikäisiä olette?

KKNGS
/

Jaa mitäs vilttua, nykkö se macela jo sen 18 täytti? ^Myy konees nii voit saaha jopa 7,5€ ja PIZZAn^

DiddFIN
/

Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle DiddFIN

DiddFIN wrote: Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)

Itsehän olin ala-ikäinen vielä silloin, kun tämän ketjun loin. :D

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle DiddFIN

DiddFIN wrote: Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)

Sama. 26 viimeinen päivitys ja kohta kolisee pyöreet..

RauhaMees
/ /

Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D

Bileeeeet!!!

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Sama. 26 viimeinen päivitys ja kohta kolisee pyöreet..

sukat pois

Team Dragon
/ /

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D

Bileeeeet!!!

Onnittelut Räyhälle koko tiimin puolesta!

- Driver181 & El PiNk DeViL & Tuomo33

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

MehuSukka wrote: Tänään 17v täyteen kivasti.

Rayha300 wrote: Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D

Bileeeeet!!!

Baljon onnea molemmille :D

KKNGS
/

Mehu vaihtaa seitsemäntoistavuotispäivän kunniaksi sukat ja Räyhis lupaa rauhottua? Tossa ois haastetta teille.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Mehu vaihtaa seitsemäntoistavuotispäivän kunniaksi sukat ja Räyhis lupaa rauhottua? Tossa ois haastetta teille.

Räyhis ei rauhotu koskaan. Räyhis antaa niin paljon rauhallisia neuvoja että räyhis on iha rauhaton.

Mudinski
/

Onnee purelle täältäkin...

Itse täyttelin pyöreitä täs pari viikkoo sitten... 20 tärähti mittariin...

Finski fani
/

Höyli chit. Ketjun alussa olin 19. Aika juoksee... 23 nyt, enkä yhtään viisaampana. =P

Finlanddrifter
/

Tosa marraskuun alussa tulee 18 täyteen! =) Vielä pitäis vähän yli kuukaus odotella :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.