Onnea J4RSK4! :)
Minkä ikäisiä olette?
Juu J4RSK4lle paljon onnea! (:
Pyöreät 20 tuli täyteen.. Tuntuupas vanhalta. Puolessa välissä neljäänkymppiin. Ei juku. :D
Tajusin että oon härvänny frc:llä jo n. 6 vuotta :D 21 siis vuosia elämässä takana :)
// macelalle onnittelut :)
Hei, mäki oon jo 25. Huimaa!
19 vuotta täyttyi eilen
Sweet sixteen :)
Sixteen...
Kuusi, toista.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Saatanan wanahus!
Eiku siis onniahan se oli...
itellä se ois tälle vuodelle kolomenkympin riisi.. :/
Ihan hyvä riisi. Tietää rahanmenoa kun pistää kaikki uudet yllättävät halut ja mielenkiinnonkohteet sekä harrastukset ja hankinnat 30riisin piikkiin. Mää tierän. :D
Juu kiitti onnitteluista.. ;)
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote: Juu kiitti onnitteluista.. ;)
Ny ollaa ketun vihasia ysikaseja eix nii es?
Kyl
!https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2U1d5OliHqRGU8iO2r3f0ow-3bJYknFeSW3Jf8rSUY43CHMuS!
Vastauksena käyttäjälle Mace
Macela wrote: 16 Nimimerkistä mahdoton päätellä :)
Macela wrote: Itse olen vuosimallia -94, joten 17 tuli tos Huhtikuus.
Macela wrote: Jahas, se on sitte 18 täynnä.
Macela wrote: Jahas, sitä saa kirjotella tännekki taas, viimone ykkösellä alkava ikävuosi lähtee nyt.
19
Macela wrote: Pyöreät 20 tuli täyteen.. Tuntuupas vanhalta. Puolessa välissä neljäänkymppiin. Ei juku. :D
Vielä kerran. Kaikkien laskuoppien mukaan 21.
Noin pitkälle minäkin osasin laskea, mutta parin vuoden päästä on matikkapää pullon pohjalla ja ikä täysi mysteeri.
Onnittelut
On muuten oikeasti alkanu huomaamaan näin 21-v, että kun joku kysyy ikää niin menee jo hetki miettiä kuinka vanha edes olen. Välillä meinaa mennä ihan lukkoon :D
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: On muuten oikeasti alkanu huomaamaan näin 21-v, että kun joku kysyy ikää niin menee jo hetki miettiä kuinka vanha edes olen. Välillä meinaa mennä ihan lukkoon :D
Tuttu homma, joskus pitää ihan laskee.
Söpöä
30
Tään 31.. Vilttu mikä wanhus :/
Kirjaudu sisään vastataksesi.