Minkä ikäisiä olette?

Mace
/

Pyöreät 20 tuli täyteen.. Tuntuupas vanhalta. Puolessa välissä neljäänkymppiin. Ei juku. :D

IIPPONEN
/ /

Tajusin että oon härvänny frc:llä jo n. 6 vuotta :D 21 siis vuosia elämässä takana :)

// macelalle onnittelut :)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: 19 vuotta täyttyi eilen

Saatanan wanahus!

Eiku siis onniahan se oli...

itellä se ois tälle vuodelle kolomenkympin riisi.. :/

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Saatanan wanahus!

Eiku siis onniahan se oli...

itellä se ois tälle vuodelle kolomenkympin riisi.. :/

Ihan hyvä riisi. Tietää rahanmenoa kun pistää kaikki uudet yllättävät halut ja mielenkiinnonkohteet sekä harrastukset ja hankinnat 30riisin piikkiin. Mää tierän. :D

jimmykojootti
/

Kyl

!https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ2U1d5OliHqRGU8iO2r3f0ow-3bJYknFeSW3Jf8rSUY43CHMuS!

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela wrote: 16 Nimimerkistä mahdoton päätellä :)

Macela wrote: Itse olen vuosimallia -94, joten 17 tuli tos Huhtikuus.

Macela wrote: Jahas, se on sitte 18 täynnä.

Macela wrote: Jahas, sitä saa kirjotella tännekki taas, viimone ykkösellä alkava ikävuosi lähtee nyt.

19

Macela wrote: Pyöreät 20 tuli täyteen.. Tuntuupas vanhalta. Puolessa välissä neljäänkymppiin. Ei juku. :D

Vielä kerran. Kaikkien laskuoppien mukaan 21.

Ac3Way
/

Noin pitkälle minäkin osasin laskea, mutta parin vuoden päästä on matikkapää pullon pohjalla ja ikä täysi mysteeri.

Onnittelut

MrD St Jimmy
/

On muuten oikeasti alkanu huomaamaan näin 21-v, että kun joku kysyy ikää niin menee jo hetki miettiä kuinka vanha edes olen. Välillä meinaa mennä ihan lukkoon :D

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: On muuten oikeasti alkanu huomaamaan näin 21-v, että kun joku kysyy ikää niin menee jo hetki miettiä kuinka vanha edes olen. Välillä meinaa mennä ihan lukkoon :D

Tuttu homma, joskus pitää ihan laskee.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Tään 31.. Vilttu mikä wanhus :/

Onnea! Ei voida puhua vanhuksesta, kun vielä ehtii hyvin kannattamaan Juventusta seuraavat 50 vuotta :) Tänään sitten voitto Monacosta sun bileiden kunniaksi!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Tään 31.. Vilttu mikä wanhus :/

Vasta tänään?

Kirjaudu sisään vastataksesi.