Kyllä noi kans menee aika korkeelle mun suosikkilistalla.
PPPP
Niinkuin aikaisemmin sanoin noista widebody maalauksista, etten oikeen arvosta, niin tossa alko olla jo ideaa ja aika samperin hyviä otoksia!
Hienosti maalattuja autoja! Nyt ketuttaa että boksi sssiiiiippoossaaa :D
[LAINAUS]RaabForLife kirjoitti 04.10.2008 10:08: Asiaa..kattokaas näitä maalauksia jos joku ei ole vielä nähyt. Saa ainankin meikäläisen lopettamaan edes YRITT
Miqqe lähetään pinkkuun dokaa :D
RaabForLife kirjoitti 04.10.2008 18:45: Miqqe lähetään pinkkuun dokaa :D
Keskustelu jatkuu pikaviestintäohjelma messengerin puolella...
Raabi lähtee paroniin dokaa ;)
Nonni, Xtreme car show käyty kattomassa läpi. Muutama drifterikin oli paikalla. Kuvia laittelen photobuckettiin myöhemmin tänään..
Paikan päällä tais purasta Rc-drift kärpänen. Aivan uskomattoman hauskan näköistä menoa. Porukoilla oli hienoja koppia autoissa, mm. RS*R surpa yms. (Videoita laittelen Photobuckettiin myös)
Melkein heti lähti tilaukseen RC-drift AE86 paketti hintaan 289e :)
Hyvää huomenta!!
huomenta
Rc-driftingpaikassa oli muutama tuttu paikalla (mairueet).
Sainpa muuten Anna Abreun nimikirjoituksen käsivarteen. Ou jee!
Näin vaa Martina Aitolehden ;<<
Aamulla jonossa oli jotai läskejä pissiksiä jonottamassa "kattomaan Abreuta." Vituttivat hieman ;<
LeetPotta kirjoitti 05.10.2008 14:51: Näin vaa Martina Aitolehden ;<<
Aamulla jonossa oli jotai läskejä pissiksiä jonottamassa "kattomaan Abreuta." Vituttivat hieman ;<
On mulla niidenki nimmarit. Siellä oli kyllä lauma jengiä Abreun vetäminä. Räpsivät onnettomia kuvia onnettomilla pokkareillaan, pisti naurattamaan. Kun ne tyypit sitä Abreun autoa väsäsivät, niin oli yhessä vaiheessa vähän epäselvää mikä johto on mikin "onks tää nyt se plussa vai miinus". Savun hälvettyä tarkista liitännät...
Minkä näistä peleleistä ottaisitte jos saisitte ilmaiseksi ?` Nhl 07, Prey, Fantastic four Rise of the silver surfer, Gears of war, Bioshock tai The Orange box...
Mudinski kirjoitti 05.10.2008 17:46: Minkä näistä peleleistä ottaisitte jos saisitte ilmaiseksi ?` Nhl 07, Prey, Fantastic four Rise of the silver surfer, Gears of war, Bioshock tai The Orange box...
Piosokin.
orange boxi of course! 5/viisi/cinco/five/etc. peliä!!! Portal FTW!!! ja muutkin on hyviä...
Varmaan oranssin laatikon.
Tuli muuten meileen, että kummaltakohan olisi saanut parempaa kyytiä, itse Abreulta vai sen turvamieheltä?
Mä pistin just eilen OrankiLootan tilaukseen Play.comista hintaan 16,99
TehBigBunny kirjoitti 05.10.2008 17:52:
Mudinski kirjoitti 05.10.2008 17:46: Minkä näistä peleleistä ottaisitte jos saisitte ilmaiseksi ?` Nhl 07, Prey, Fantastic four Rise of the silver surfer, Gears of war, Bioshock tai The Orange box...
Piosokin.
Samaa mieltä jänöjussin kanssa
jos pääsee jatkoon niin saako noista tournaments jutuista mitään vai saako vaan sitten kun on voittanut koko jutun vai miten se menee
larppinen kirjoitti 05.10.2008 22:14: jos pääsee jatkoon niin saako noista tournaments jutuista mitään vai saako vaan sitten kun on voittanut koko jutun vai miten se menee
Vasta finaalista.
Aika-ajo kisoissa arvotaan palkintoauto kolmellekymmenelle. Niistä löytyy infoa Pitpassesta fm2.netissä.
[LAINAUS]TeroKortelainen kirjoitti 05.10.2008 18:04: Mä pistin just eilen OrankiLootan tilaukseen Play.comista hintaan 16,99
Mistä sen sit saa tietää jos on voittanut auton aika ajo kisoissa sen arvonnan kautta niin mistä sen auton saa ja mistä saa tietää onko itse voittanut
Opetteleppas muotoilemaan kysymyksesi selkeämmiksi. Auto yleensä vaan tulee talliin..
Kirjaudu sisään vastataksesi.