Tässä mä oon hyppiny vaikka millä sivuilla ja välillä tullu takasi kattoo olisko se muuttunu mut ei. Ainoastaa sisäänkirjutuneiden joukosa kuva on vaihtunu, täällä keskusteluissa ja profiilissa ei...
PPPP
Tänään olisi II-vaiheen arvioiva-ajo ja launtaina klo 7.30 Porchen radalla liukkaanajo. Huh, meinas tulla kiire, kortti olisi mennyt vanhaksi 26.10. :D
Dodii, tuli ajettua manuaali vaihteisella autolla 2 vuoden tauon jälkeen ja vieläpä vieraassa kaupungissa. Ihan kohtalaisesti meni.
heeeiiii.... munkin pitäs käyä ajaa toi kakkos vaihe, mut ei mitää kiirettä, sillä onhan tässä vielä puolisen vuotta aikaa. Paitti että armeija alkaa tammikuussa... hmm no kahtellaan.
Jesh sain cod5 beta koodin!! Enää tarviin kulta jäsenyyttä et voisin pelaa codia... ;>_>
^ H0m000000000000000000000000000000
h0h00 varaslähdön teen :)) Itekki sain kaapattua koodin sivuilta missä on reilu 10000 koodia jäljellä ;)
Edit: Multiplayer demo ladattu ja sota voi alkaa ;)
Mäkin sain kreivin aikaan..759 oli jälellä :D
Huomenna pelaamaan porukalla?? Mulla kun nyt ei oo liveä ja huomenna pitäs tulla postissa... Ja pittäähän tässä hoitaa Ohjelmointi hommat pois alta... <-- no likey
Jumaliste mikä meininki tässä pelissä :D
Mä en kerkee huomen, ollaan menos kattoo Charlie Murphyä(kyllä, Eddien veli) kulttuuritalolle :D Ja keskiviikkona en oo himas..joutuu oottelee torstaihin :/
Itelläkin teki tiukkaa, mutta taisin olla 879. Pitää kokeilla joku päivä.
hookkis112 kirjoitti 13.10.2008 20:52: Täh?
[linkki http://servut.us/nutshell/random/Sakarin_Villapaitapeli.swf]Sakarin villapaitapeli[/linkki]
Aika wanha jo tuo... ;<< Eikä se edes oo hauska ;<
Mä repesin sille, koska se on noin tyhmä :D
muulixD
[linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=2911738.jpg]Golffini[/linkki] on jo lähempänä Hachirokua, enää vain takaveto :)
Ei helvetti oikeesti! :D
Oisko vaikka semmonen että haluaa ajaa oikealta puolelta? Oisko?
hookkis112 kirjoitti 14.10.2008 16:00: Oisko vaikka semmonen että haluaa ajaa oikealta puolelta? Oisko?
no joo mut aika järjetön,ja tuskin lailline missää
avaudun jälleen. mun on hirvee ikävä teitä kaikkia etenkin hookkista miqqeä ja tappileipää vaikka onki niiin mulukkuu . raabilla on ehkä parhaat jutut . noivari on niin saatanan vittumainen mulle usein miten :DD:SOd
erit :D saaatan kuullostan joltain fuckin 95 ihQ pissis raksutin huoralta :D
miqqe vitus symppis
EOM!
Kirjaudu sisään vastataksesi.