PPPP

Finski fani
/

Tässä mä oon hyppiny vaikka millä sivuilla ja välillä tullu takasi kattoo olisko se muuttunu mut ei. Ainoastaa sisäänkirjutuneiden joukosa kuva on vaihtunu, täällä keskusteluissa ja profiilissa ei...

Ac3Way
/

Tänään olisi II-vaiheen arvioiva-ajo ja launtaina klo 7.30 Porchen radalla liukkaanajo. Huh, meinas tulla kiire, kortti olisi mennyt vanhaksi 26.10. :D

Ac3Way
/ /

Dodii, tuli ajettua manuaali vaihteisella autolla 2 vuoden tauon jälkeen ja vieläpä vieraassa kaupungissa. Ihan kohtalaisesti meni.

Finski fani
/

heeeiiii.... munkin pitäs käyä ajaa toi kakkos vaihe, mut ei mitää kiirettä, sillä onhan tässä vielä puolisen vuotta aikaa. Paitti että armeija alkaa tammikuussa... hmm no kahtellaan.

Finski fani
/ /

Jesh sain cod5 beta koodin!! Enää tarviin kulta jäsenyyttä et voisin pelaa codia... ;>_>

LeetPotta
/ /

^ H0m000000000000000000000000000000

h0h00 varaslähdön teen :)) Itekki sain kaapattua koodin sivuilta missä on reilu 10000 koodia jäljellä ;)

Edit: Multiplayer demo ladattu ja sota voi alkaa ;)

Finski fani
/

Huomenna pelaamaan porukalla?? Mulla kun nyt ei oo liveä ja huomenna pitäs tulla postissa... Ja pittäähän tässä hoitaa Ohjelmointi hommat pois alta... <-- no likey

RaabForRehab
/

Mä en kerkee huomen, ollaan menos kattoo Charlie Murphyä(kyllä, Eddien veli) kulttuuritalolle :D Ja keskiviikkona en oo himas..joutuu oottelee torstaihin :/

Ac3Way
/

Itelläkin teki tiukkaa, mutta taisin olla 879. Pitää kokeilla joku päivä.

Hookkis
/

Oisko vaikka semmonen että haluaa ajaa oikealta puolelta? Oisko?

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
djrunkkari
/ /

avaudun jälleen. mun on hirvee ikävä teitä kaikkia etenkin hookkista miqqeä ja tappileipää vaikka onki niiin mulukkuu . raabilla on ehkä parhaat jutut . noivari on niin saatanan vittumainen mulle usein miten :DD:SOd

erit :D saaatan kuullostan joltain fuckin 95 ihQ pissis raksutin huoralta :D

miqqe vitus symppis

Kirjaudu sisään vastataksesi.