PPPP

TehBigBunny
/ /

Miqqe kirjoitti 31.10.2008 05:57: Juuh, sais olla tuolla forzanetissä erikseen natural-scoreboard, mistä löytäis ne oikeet kuskit järjestyksessään.

Saahan ne ratakohtaisesti katsottua sentään.

// AMG JED on varmasti nopein ilman apuja ajava.

djrunkkari
/ /

TeroKortelainen wrote 10/30/2008 @ 09:33:

djrunkkari kirjoitti 30.10.2008 09:08:

Ihan perus. A-class nyrre sija 66. :)

Jotain ilonaihetta tarttee kaiketi repiä siitä, että olin ainakin vielä eilen mun frendilistan paras Nyrrellä ilman TCS:ää, siis A-luokassa.

No eppäs ole :D

2005 Honda NSX-R 7:27:515 tcs boies.

ja Emperor FIN samalla autolla 7:25:711 tcs boies

Miqqe wrote 10/31/2008 @ 05:57: Juuh, sais olla tuolla forzanetissä erikseen natural-scoreboard, mistä löytäis ne oikeet kuskit järjestyksessään.

Assists Rulez! Huomenna siis tänään saan ajettua D-luokan Real World Tracksit loppuun :p

Nipsuhuuli
/

tappileipa kirjoitti 02.11.2008 11:14: Voi saatana! nyt tuo boxinraato sai sitte mun forzan rikki,Eli kiitos ja hei,pelit oli siinä...

Paras uutinen pitkään aikaan <3

LeetPotta
/

Mutta ei se tappia poista täältä.. Ainoo että kuvia ei tule :)))))

Konnah
/

tappileipa kirjoitti 02.11.2008 11:30:

konnah kirjoitti 02.11.2008 11:22: jeshhh

mäkin sua <3

Tappi älä ole niin vakava :) läbb

Miqqe
/

Perse kyllä repes...

Vituttaa ahista ja masentaa.

Ei ole hyvä tämä.

Nipsuhuuli
/

kesken kisan käännyin massan puolelle > nyt vituttaa kun hamilton ratkaisi mestaruuden vikassa mutkassa :(

Northg7
/

Pitihän se koosteen loppu katsoa. Voihan Glock mitä meni tekemään..! Hieman kyllä jälleen kerran jaksaa naurattaa kuinka Iltapäivälehdet kertoo noita asioita: Hamilton "punnersi" viimeisellä kierroksella ohi Glockista, lol, tosi kisailua heillä siinä olinkin kun toinen häröilee. En tue niitä lehtiä kun ne naurattaa. Ferrari voitti merkkimestaruuden.

TeroKortelainen
/ /

Oli "pakko" tilata Fifa 09, kun jo nyt saa suht edulliseen hintaan eli 27,99

Kirjaudu sisään vastataksesi.