PPPP

Jupe San
/

tappileipa kirjoitti 15.09.2008 20:18: miten tonne forzamotorsport.net:iin kuvakisaan voi laittaa kuvan? pitääkse laittaa vaa esim imageshackin kautta?

Jep imagecodena ne sinne laitetaan, melko helppoa ;) Kannattaa myös kisoihin valmiiksi pienentää kuvat oman maun mukaan 500-600 px niin pitäisi nousta kuvan komeus puolella ja pärjää todennäköisesti paremmin ;)

Mudinski
/

Pääpääoupöpäräpägpfögpögfä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEKOO KUUPPA OIKEESTI !!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei sentään lopullisesti :D Ei pysty vaan pitään itseään aisoissa kun on tarve kirjoittaa... Nyt alan kiusaan jotakin joka on mesessä... Kappas vaan ! Jupehan se siellä :D

larppinen
/ /

Lääkäri määräsi mut tänne jauhamaan paskaa.

Makau
/

TehBigBunny kirjoitti 21.09.2008 21:19: Ihan hyvää, vähän polvea jomottaa.

Mikäs siiihen on tullut?

TehBigBunny
/

Makau kirjoitti 21.09.2008 21:27:

TehBigBunny kirjoitti 21.09.2008 21:19: Ihan hyvää, vähän polvea jomottaa.

Mikäs siiihen on tullut?

Siinä on wanha, lätkä-, fudis-, laskettelu- ... vamma.

Makau
/

Ai ai. No toivotaan et paranisi vielä. Onhan sen jänösen helpompi loikkia terveellä polvella.

Mudinski
/

Lahjoituksia otetaan vastaan sitten. Profiilille tuli tampered... Onneksi en poistanut koko savea ! Höökkis oli pelastava perk... eiku enkeli. Neuvoi mikä tiedosto pitää poistaa että toimii taas. Muistan tämän Höökkis :)

Hookkis
/

Alustavasti kelpais 10.00000000000000cr... No ei :D Ilo oli kokonaan minun puolellani :D

Hookkis
/

No siltä tuntuu :D Paskamaista tämä meiniki nykyään suomessakin.. Julkisuuden perässä.

RaabForRehab
/

Kyllä tää on yks vittu kun ihmiset sekoaa. Ei mikään voi olla niin päin persettä että pitäis tällasta tehdä. Isukit ja äitykät sais kattella kanssa vähän peiliin. Vituttaa tollaset.. Se Jokelankin paskiainen oli vielä niin pelkuri että ampu ittensä eikä "taistellut loppuun asti" niinkuin kirjeissään uhkasi.

Hookkis
/

Nyt riitti räjäytän koko suomen ilmaan! Hävisin endurancen forzas.. :D Tollast se niilö taitanee olla ;)

larppinen
/

Mudinski kirjoitti 16.09.2008 14:04: Minun tietääkseni juurikin noin Tappi.

Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin. Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea ! btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?

mudinski turpa umpeen!!!!

larppinen
/

ja siinä koulu jutuss amikä tapahtui ei aina ole syynä että on hullu jos on koulukiusattu ollu ja jos on masennusta ja on pitänyt tuon kaiken sisällään niin siinä voi käydä tosi huonosti ja jos videoita haluutte nähä siitä tyypistä niin mulla niitä on ; ) että jos joku haluu nähä itse otettuja videoita mitä oli youtubes mut ei enään niin pyytäkää vaan niin lähetän ; )

Kirjaudu sisään vastataksesi.