VAROKAA JA OLKAA VARUILLANNE!!!

IIPPONEN
/

Olkaa varovaisii tollasten viestien kanssa:

sly4love kirjoitti eilen klo 23:20

Hello My name is Jessica i saw your profile herewww.forzaracingclub.com today and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am. Here is my email address ([email protected]) I believe we can move from here! I am waiting for your mail to my email address above. Jessica. (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life i will like to estabilish a relationship that is bassed on truth with you) ([email protected])

Sain aamulla tollasen eikä kyseinen henkilö ole edes rekisteröitynyt sivustolle!!! Ja miks se ois kirjottanu että nain profiilisi tuolla www.forzaracingclub.com vaikka tää sivusto on FRC!!!

markki
/ /

Tuotahan minäkin ihmettelen, sain itsekkin saman viestin klo 23.03 eilen. Ei ole tosiaan kirjautunut sivustolle

Hookkis
/

Mäki sain. Se on lukenu tapist juttuu eikä siks haluu sitä! :D

Miqqe
/

Ipi toi on jo wanha!!! :D Ja miksi pitää olla varuillaan, eikö enää uskalla nostaa saippuaa lattialta suihkussa?

ariko
/

Jeps, tuli mullekin tollanen viesti eilen. Oli muuten silloin rekisteröitynyt, lieneekö DiddFIN poistanut sen.

IIPPONEN
/

Iha varmasti jos lahettää sille sen sähköposti osoitteensa nii sielt tulee takasin linkki missä on "sen" kuva, ja SPAM F-secure rupee seuraavaan päivään herjaa jotaa ja sit oho troijalainen on tuhonnu koko kovalevyn ja joutuu ostaa uuden koneen...

Ac3Way
/

Huoraa turpaan ja patteriin kiinni. Kyllä pinkillä "mailalla" saa naisia.

EvoBobber
/

Mulle oli laittanut viestin kaksi kertaa, taidan olla suosiossa... ;)

TehBigBunny
/

EvoBobber kirjoitti 28.08.2008 11:44: Mulle oli laittanut viestin kaksi kertaa, taidan olla suosiossa... ;)

Pave tulee kateeliseksi :|

TeroKortelainen
/

Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)

TehBigBunny
/

TeroKortelainen kirjoitti 28.08.2008 12:37: Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)

Mulla on asiat vielä huonommin, tuli kyllä viesti, mutta se oli Miqqeltä :|

EvoBobber
/

TehBigBunny kirjoitti 28.08.2008 13:03:

TeroKortelainen kirjoitti 28.08.2008 12:37: Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)

Mulla on asiat vielä huonommin, tuli kyllä viesti, mutta se oli Miqqeltä :|

Olitko pettynyt vai toiveikas?

Hookkis
/

Sitä ei moni tiedä ja vielä harvempi arvaa :D pave yrittää varotella ettei kukaan veis siltä sitä jessicaa :D

LazyMK76
/

En olutkaan ainoa jolle viesti tuli. Voi ihme, minä kun luulin että joku ihan tosissaan kyselee. :(

kurppak
/

Mää ainakin laitoin sille viestii ja sain kyllä nopeasti viestin sieltä takas. Tai no tulihan niitä useampi sata...

markki
/ /

kurppak kirjoitti 28.08.2008 17:10: Mää ainakin laitoin sille viestii ja sain kyllä nopeasti viestin sieltä takas. Tai no tulihan niitä useampi sata...

Et kai nyt noin epätoivoinen vielä ole ?!? ;)

DiddFIN
/

Kyseessä on robotti (ei kuitenkaan sellainen kiikaripäinen telaketjuhärveli), joka on rekisteröitynyt ja lähettänyt kaikille sivuston käyttäjille viestin. Kyseinen käyttäjä on poistettu ja seuraan tilannetta.

TehBigBunny
/

DiddFIN kirjoitti 28.08.2008 17:19: Kyseessä on robotti (ei kuitenkaan sellainen kiikaripäinen telaketjuhärveli), joka on rekisteröitynyt ja lähettänyt kaikille sivuston käyttäjille viestin. Kyseinen käyttäjä on poistettu ja seuraan tilannetta.

WALL-E !

IIPPONEN
/

DiddFIN kirjoitti 28.08.2008 17:19: Kyseessä on robotti (ei kuitenkaan sellainen kiikaripäinen telaketjuhärveli), joka on rekisteröitynyt ja lähettänyt kaikille sivuston käyttäjille viestin. Kyseinen käyttäjä on poistettu ja seuraan tilannetta.

Mähän varotin ja porukat rupes vaa pilkkaa :(

Kirjaudu sisään vastataksesi.