FRC meettiä?

IIPPONEN
/

Kävi mielessä että vois joskus pitää frc meetin esim. tuolla -> http://www.powerpark.fi/msc.html

[lainaus]* tilaisuuden kokonaiskesto n.1 tunti / 15 kuljettajaa, n. 1,5 tuntia / 30 kuljettajaa, n. 2 tuntia / 45 kuljettaja, n. 2,5 tuntia / 60 kuljettajaa jne.
* kuljettajat saavat tarvittavat ajovarusteet (ei ajokenkiä)
* ilmoittautuminen radan yhteydessä sijaitsevassa kahvilassa (ulkoradan varaukset Pit Lane Cafè ja sisäradan varaukset Palace Cafè) noin 10 minuuttia ennen varatun ajo-ajan alkamista
* kuljettajakokous
* ajosäännöt ja turvallisuusohjeet
* yhdistetty vapaa harjoitus ja aika-ajot
* automaattinen ajanottojärjestelmä ottaa kuljettajille ajat
* ajat tulostetaan
* Finaali, jossa punnitaan kuljettajien ajotaidot ja nopeus

Ryhmä 15, Grand Prix, ryhmän koko max. 15 henkilöä 500

IIPPONEN
/

Saman tapaisia paikkoja voi ehdottaa että saataisiin mahdollisimman lähelle halukkaita :P esim. hesalaisille matka alahärmään on aikas pitkä ja myyriksen pitäis mennä suomen toiselle puolelle :)

LeetPotta
/

Ite voin hesaan tulla, mutta muualle en sitten tiiä. Junalla tullaan jos mahollista (korttia odotellessa :)

kurppak
/

Tuttu mesta tuo Mika Salo Circuit, olin itse paikalla, kun siellä oli ensimmäisen kerran kartingin MM-kisat. Hieno mesta. Syyslomaviikon alussa ois jopa kuljetuskin paikanpäälle.

Eikö se muuten mennyt niin, että idean keksijä maksaa viulut...

IIPPONEN
/

kurppak kirjoitti 05.10.2008 14:50:

Eikö se muuten mennyt niin, että idean keksijä maksaa viulut...

juu ja idea on alunperin ollu hookkiksen :P

Hookkis
/

No kattelin et saisin ton 105 hengen menon maksettua kuukauden viikkorahalla.. No jokos mennään :D

djrunkkari
/

hookkis112 wrote 10/05/2008 @ 15:00: No kattelin et saisin ton 105 hengen menon maksettua kuukauden viikkorahalla.. No jokos mennään :D

Olen sanaton..

Konnah
/

djrunkkari kirjoitti 05.10.2008 16:35:

hookkis112 wrote 10/05/2008 @ 15:00: No kattelin et saisin ton 105 hengen menon maksettua kuukauden viikkorahalla.. No jokos mennään :D

Olen sanaton..

no jo ens vkl mennää ? :D

Nipsuhuuli
/ /

Olin pari kuukautta sitten Powerparkissa, johon tuo Mika Salo Circuitkin kuuluu. Valitettavasti kyseisenä päivänä rata oli kisakäytössä ja jouduin tyytymään sisärataan, joka oli myös hyvä, mutta sisällä käytettävät sähköautot vähän hitaita. Lisäksi on pakko mainita, että huvipuisto radan vieressä on mun mielestä Suomen paras.

Olen muuten itse miettinyt myös FRC-karting-meetingiä. Suurin osa pelaajista asuu Pääkaupunkiseudulla tai sen lähistöllä, niin kannattaa myös miettiä VM-karting centeriä (tai joku sellainen) sekä Karti'n Clubia, jossa itse ajoin muutama vuotta sitten viikottain.

Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :D

Miqqe
/ /

Nipsuhuuli kirjoitti 05.10.2008 18:37: Olin pari kuukautta sitten Powerparkissa, johon tuo Mika Salo Circuitkin kuuluu. Valitettavasti kyseisenä päivänä rata oli kisakäytössä ja jouduin tyytymään sisärataan, joka oli myös hyvä, mutta sisällä käytettävät sähköautot vähän hitaita.

Itseasiassa ne ulkoradan autot ovat hitaampia suhteutettuna rataan. 50% radasta saa vetää sukka syylarissa ja suoralla kerkeis riuhtasee rukkasee ku ei mennä mihkää. Toki pärisevällä on aina mukavempi ajaa kuin inisevällä.

djrunkkari
/

Nipsuhuuli wrote 10/05/2008 @ 18:37: Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :D

Itsellä on sama ongelma vastakkaista sukupuolta iskettettäessä :D

Miqqe
/

djrunkkari kirjoitti 05.10.2008 20:41:

Nipsuhuuli wrote 10/05/2008 @ 18:37: Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :D

Maitodj.

djrunkkari
/

Miqqe wrote 10/05/2008 @ 20:46:

djrunkkari kirjoitti 05.10.2008 20:41:

Maitodj.

ha :D

EvoBobber
/

Mikroilla vois tosiaan mennäkin ajelemaan, enpä ookkaan aikoihin käynyt...

IIPPONEN
/

hookkis112 kirjoitti 05.10.2008 19:26: No eks se oo jo selvä että ääni on voimaa! :D

jep... ainakin mopoissa XD

Miqqe
/

Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?

LeetPotta
/

Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?

Ei paha.

Finski fani
/

Miqqe kirjoitti 06.10.2008 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?

moon messis! pääsen junalla sopivasti tiksiin ja siitä miqqe saa heittää mut sitte sen über fillarllaan...

knoivari
/

Et ois sanonu noista jumbon patongeista. Onko mitää nii hyvää mäiskettä.

TehBigBunny
/

Steissille hengaamaan.

Kirjaudu sisään vastataksesi.