IIPPONEN kirjoitti 31.08.2009 16:41: Helikopterimekaniikon perustutkintoa ensimmäistä vuotta. Kolmen vuoden päästä valmistun...
... ja minä en silloin enää astu jalallanikaan (enkä kädellänikään) helikopteriin :)
IIPPONEN kirjoitti 31.08.2009 16:41: Helikopterimekaniikon perustutkintoa ensimmäistä vuotta. Kolmen vuoden päästä valmistun...
... ja minä en silloin enää astu jalallanikaan (enkä kädellänikään) helikopteriin :)
Logistiikan perustutkinto on käyty 5 vuotta sitten.Nykyään olen hyllyttäjänä Prismassa.
larppinen kirjoitti 28.10.2008 20:26: Pintakäsittelijäksi opiskelen eli maalariksi Pin2 Lappeenrannassa (L`amis) ja toisella vuodella.
Pikkusen vanhaan viestiin kysysymys... Vieläkös Osmo Kekoniemi opettaa? Valmistuin samalta linjalta vuonna 1996:) nyt tosin pari muutakin ammattia.
Pidetään ketju hengissä...
Lahden Muotoiluinstituutista valmistuin multimedialinjalta ja työkseni teen peligrafiikkaa ja lisääntyvässä määrin pelisuunnittelua.
Sunsh1ne FI kirjoitti 12.11.2009 09:12: Pidetään ketju hengissä...
Lahden Muotoiluinstituutista valmistuin multimedialinjalta ja työkseni teen peligrafiikkaa ja lisääntyvässä määrin pelisuunnittelua.
KORJAA OHJAAMOT !
:)
Sunsh1ne FI kirjoitti 12.11.2009 09:12: Pidetään ketju hengissä...
Ehkäpä sie Sunsaini suunnittelet sitten sen kauan odottamani Metsolat-toimintapelin? Siitä tulee menestys! :)
Levyseppähitsari ja autonkuljettaja.Tarkotus jatkaa opintoja jossaki vaiheessa hitsausneuvojan IWS tutkinolla. Omaa firmaakin miettinyt autoalalle. Kilpa-auto rakentelua ja viriosien maahantuontia/asennusta.
Autonasentajahan mie
Monenlaista on tehty mm. koneistaja, autopeltiseppä, hitsarina telakoilla ja nyt autonasentaja. Kokemusta löytyy autoista ja metallin työstämisestä, nyt oma firma tekeillä. Että semmosta:)
Tällä hetkellä opiskelen Automaatio- ja sähköasentajaksi ja lukio vielä päälle. /Ja vieläkin jatkuu :)
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nostetaas vanha keskustelu pinnalle, kun käyttäjäkuntakin on uudistunut aika voimakkaasti!
Eli mä siis opiskelen edelleen HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulussa liiketalouden koulutusohjelmassa ja tradenomiksi valmistumiseen on aikaa noin 1,5 - 2 vuotta riippuen siitä, miten saan työharjoittelut hoidettua ja opinnäytetyön tehtyä. Erikoistun ainakin ulkoiseen laskentatoimeen ja mahdollisesti otan myöhemmin vielä rahoitustakin! Saatan myös suorittaa ylemmän AMK-tutkinnon tulevaisuudessa, joka vastaa maisteritutkintoa
Mun ajatuksia vuodelta 2008:
Nipsuhuuli wrote: Olen Helsingin luonnontiedelukiossa, ja ensi keväänä valmistun ylioppilaaksi. Jatkokoulutukseksi olen ajatellut joko tradenomikoulutusta AMK:ssa tai sitten opiskelen Helsingin yliopistossa Valtiotieteiden maisteriksi pääaineena/linjana Kansantaloustiede.
Joka paikan höylä. Levyseppähitsaajan paperit on mutta löytyy myös henkilö-auton ammatillinen ajolupa, digipiirturi kortit yms. tarvittavat kuljetus alalle. Leipomo alallakin on tullut oltua, laiteltua autoja, oltuna renkinä yms. Tämän hetkisessä firmassa voisin omaa työnkuvaani kutsua yleismiesjantuseksi. Ajetaan kun tarvitaan ja sitten kun koneet särkyy niin korjataan.
Ja parhaiten on neuvonut nälkä ja elämän koulu.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Eli mä siis opiskelen edelleen HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulussa... ...
Hetken jo luulin Skimmyn tuommosia puhuvan. Hiaman ihmetytti... =P
Ite opiskelen ympäristötekniikkaa, kuten varmaankin olen ennenkin täällä sanonut. Valmistun samoihin aikoihin Nipsun kanssa...
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Liiketoiminnan Logistiikan Koulutusohjelma Turun Ammattikorkeakoulu, Uudessakaupungissa. Kattoo ny kuinka kauan jaksaa, vois häippäistä jossain välissä armeijaan.
Armeijassa tuli käytyä, mutta eihä tästä opiskelemisesta tulee paskaa eikä lasta.
Finski tule käymään Ukissa, täällä on ainakin eniten amiksia per asukasmäärä.
Peruskoiulutus pohjalle jäänyt, ja tulee suurellatodenäköisyydellä jäämään.. Mutta työkokemusta on kuitenkin tavarakuljetuksesta, ja varastointi hommista..
Mutta siis joo.. Missään en opiskele, enkä ole missään töissä (terveydellisien syiden vuoksi)
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Armeijassa tuli käytyä, mutta eihä tästä opiskelemisesta tulee paskaa eikä lasta.
Finski tule käymään Ukissa, täällä on ainakin eniten amiksia per asukasmäärä.
Siellä myös pääsee lukioon varmaan suomen paskimmalla keskiarvolla.
Vastauksena käyttäjälle hammeredhuoh
hammeredhuoh wrote:
Siellä myös pääsee lukioon varmaan suomen paskimmalla keskiarvolla.
Hyrylässä pääsi hieman yli 5:en keskiarvolla... Mites siällä sitten?
Aikanaan kun mie menin lukioon niin meillä se raja oli ~7.5 ja se oli seudun keskiarvoa.
Se oli vähän erinlaista silloin 60-luvulla.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Hyrylässä pääsi hieman yli 5:en keskiarvolla... Mites siällä sitten?
Yksi kaveri pääsi jollain 5 keskiarvolla. mutta normaalisti pitää olla yli 6puol ainakin viimeksi kun asiasta kuulin.
Itsehän en edes päässyt pääsykoetta läpi ammattikorkeakoulussa, mutta sinne ei muutenkaan edes ollut riittävästi hakijoita. Loimaalle Medianomi tutkintoon vedin hyvät numerot pääsykokeesta, miksi vitussa en mennyt sinne???
Mä olin lukiossa, jossa keskiarvoraja oli 8,41. Helsingissä kyl muutenkin rajat on korkeammat, taitaa olla tasan 7 alin raja täällä mitä muistan. Ja tonne Haaga-Heliaankin pääsi vaan 20% hakijoista sisään silloin kun itse hain. Yliopistoon pääseminen on sit vieläkin vaikeempaa :S
Luulin, että skimmy meni lukioon. Onneksi se oli vain unta.
Vittu nipsu!!
Itellä on auki mihin meen opiskelemaan. Mun keskiarvolla tosin pääsis melekin joka paikkaan luultavasti. No, eipä onneks seiskalla tarvikkaan tietää.
Kirjaudu sisään vastataksesi.