PPPP

Mudinski
/ /

Halvalla kun saa niin pitää osta... Halvimmat kokomaasta tällä hetkellä. Entäs omat suunnitelmas :D Jos noilla räjähtää suomi niin sun paukuilla on Australian Kengurutkin vaarassa !

djrunkkari
/

Tappi teki toisen tilin. Nostettiin sen rankki 28 champpioonin ajettiin 19 kisaa :D

kurppak
/

Kävi Mudinskille ohraisesti thunderien kanssa. Onneksi ite sain mitä oli suunnitelmissa (n. 15

Hookkis
/

Miten niin kävi?

Vittu ku ei mistään enään saa kunnon tundereita!

RaabForRehab
/

Mistään ei oo saanu mitään kunnon pommeja varmaan kymmeneen vuoteen..Kyllä se oli toista kun minä olin lapsssss

Hookkis
/

Jossain sanottiin että pommit kovenevat vain vuosivuodelta :D

RaabForRehab
/

Paskanmarjat.. Mun nuoruudessa parilla kiinarilla teki jo pienet reiät postareihin. Tykäreillä lähti puolet jalastakin mukaan :D

kurppak
/

Kyllähän nuo uudetkin Thunder Kingit on ihan päteviä laitoksia.

Toki kukaan ei voi kieltää vanhojen tykärien ja kiinareiden mahtia. Faija oli niitä nuoruudessaan ostanut useamman paketin (silloin kun niitä sai melkein ilmaiseksi) ja kyllähän niitä mielellään paukutteli. Loppuivat viime vuonna.

djrunkkari
/

RaabForRehab wrote 12/27/2008 @ 17:22: Paskanmarjat.. Mun nuoruudessa parilla kiinarilla teki jo pienet reiät postareihin. Tykäreillä lähti puolet jalastakin mukaan :D

;D;;DDDDDDDDDDDD sukat lähti varmaan kans :D

kurppak
/

TehBigBunny kirjoitti 27.12.2008 19:12: Wanhat valkoiset tykärit oli aivan eri luokkaa.

Säälin heitä ketkä eivät ole niitä päässeet kokemaan.

Hookkis
/

Thundereita ei saa enään edes honkkarista! Pari paikkaa tiedän mistä saa niitä aitoja! Prismasta saa maxithundereita naurettavan halvalla, mutta sen takia ne loppuvatkin lähes heti, niikäkin kaveri hommasi jo.

Pionitykkiu on ihan kova vehje, joskin 3kpl maksaa 3.50

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
TehBigBunny
/

kirves kirjoitti 28.12.2008 00:13: Jos boksin myy ja ostaa uuden, niin eikös siihen saa "palautettua" oman käyttäjätilin, jossa luonnollisesti liveaika ja latausoikeus jo ladatulle sisällölle säilyy? Pelitallennukset menee, jossei ole muistikorttia...eikös joo?

Näin se menee.

Miqqe
/

kirves kirjoitti 28.12.2008 00:13: Jos boksin myy ja ostaa uuden, niin eikös siihen saa "palautettua" oman käyttäjätilin, jossa luonnollisesti liveaika ja latausoikeus jo ladatulle sisällölle säilyy? Pelitallennukset menee, jossei ole muistikorttia...eikös joo?

Joo-o. Mä jouduin tasan viikko sitten saman urakan eteen kun kävin hakemassa uuden boxin kyrvähtäneen tilalle. 512mb muistikortilla hoidin homman ja se riitti vallan mainioisti. Elikkäs poistin kovolta kaikki kaikki game contentit yms. (vaimitäneoli) ja siirsin kortille vaa profiilin ja game savet. Jostain syystä Testdrive Unlimited herjasi, että save korruptuitunut, mutta muut toimivat ihan normaalisti :o

Hajosiko kirveeltä siis ruxiboxi, vai päivitteletkö muuten vaan kalustoa?

TehBigBunny
/

Mä siirsin vain savet uudelle kovolle muistikortin kanssa.

Latasin radat yms. uudelleen.

Mudinski
/

Kannattaa Kirves lukaista Xbox.comin uutiset. Siellä puhuttiin tästä asiasta ja neuvottiin myös.

Kirjaudu sisään vastataksesi.