Mirror's Edgen demoa tuli kokeiltua eilen. Mielenkiintoinen tapaus. Toimintanapit kun handlaa niin hauskuus alkaa. Pelaisin koko versiota varmasti pitkälle. Arvosteluja mitä lukenut, niin ei tarinaan lisäpanostus olisi tehnyt huonoa.
PPPP
viikonlopppppppyu on tfäällä mut serveei vastaa chattiin miks halluunb puhuun jonkun kannnssa ku oli mayikna koe ja seeim enny hyvi kellään mun ryhmässä en oo e nää livessä mutta siltui noni joku sanoo mulle jkoytainb jna hetoi
TUNTI SITTEN KUVATTUA SALAISTA MATERIAALIA BUNNYST
Rock Band vai Guitar Hero - World Tour?
Toinen noista lähtee ostoo..
17 \o/
Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.
Mudinski kirjoitti 21.11.2008 19:40: Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.
GH:ta hakannu ekasta osasta lähtien. Ja GH:ta ennen Frets on Firee.. :)
Wöörld Tuuri taitaa mennä ostoon : )))
Itelläkin on vähän samantaipainen dilemma. Olen ostamassa Rock Band: AC/DC Live Track Pacin (tulee erillisellä DVD:llä). Halua Rock Band 2:n kitaran mutta GH: WT:n rummut. Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkää, Rock Band 2:n kitarasta ei ole tietoa paljoa meikäläisen korviin kantautunut. Toki Rock Band 2:n rummutkin kelpaa, jos niihin saa symbaalit.
kurppak kirjoitti 21.11.2008 20:04: Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkää
Myö aenaskin luin että GH:n rummut ovat PALJON laadukkaammat kuin Rock Bändin... Varsinkin basarin pedaali. Itse olen soittanut GH:ta PS3:lla ja omasta mielestäni ei mitään vikaa. Ihastuin samantien biisin teko ohjelmaan. Siitä lisää plussaa GH:lle... Jotkut puhuvat että pyöreisiin palloihin vaikeampi osua ?
Edit: Kumpikin on loistavia pelejä. GH:ssa valmiiksi huonot kappaleet RB:ssä paremmat. GH:ssa saa itse tehdä haluamansa kappaleen mutta jaksaako tehdä ? Saa niitä muitten tekemiä kappaleita tietenkin sitten ladata.
Edit2: En ole viellä katsellut kommeintteja mitä on tullut tuosta sarjasta, mutta tuntuu helvetin hyvältä setiltä soittaa. RB:ssä vain se vika rummuissa ettei ole symbaaleja :(
Ite vaihoin GH:sta RB:hen parempien biisien ja visuaalisuuden takia. Rummuista ei kokemusta. Onko GH:n rummuissa basaripedaali?Kuvissa ei näkyny... RB2 menee hankintaan heti kun tulee ainankin kitaran kanssa. Rummut sitten kun talous antaa myöten..
Varmaan tulee ostettua Rock Band 2 koko setti (200
Party-peleihin liittyen, tänään (perj.) markkinoitiin näyttävästi keskellä kauppakeskus Kamppia XBOX360:n omaa laulupeliä LIPS:a. Ilmeisestikin kilpailija SingStarille. En tiedä pelistä juuri sen enempää, mutta pitihän siitä markkinointitempauksesta ottaa videokuvaa kun ohikulku matkalla olin :p Kuka tahansa pääs kokeilemaan peliä.
[linkki http://s193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/?action=view¤t=MOV00026.flv]Jotkut hoilaa Rihannaa[/linkki] [linkki http://www.xbox.com/fi-FI/games/splash/l/lips/]Lisätietoa[/linkki]
PS. näistä product placementeista ei mulle makseta :(
Saatana kaatu peli autotallissa, vaikka on asennettu kovalevylle. Luulin, että siitä olis päässyt eroon. No ei onneksi usein kaadu, aina silloin vaan ku menee johonkin random lobbyyn. Joten eipä pahemmin haittaa.
Nyt nukkuu, eiköhän 11h forzaa jo riitä :D
Mullaki kaatu eilen sen jälkeen, kun hosti oli laittanu pelin käyntiin. Noh, olipahan mullakin hyvä syy mennä sitten nukkumaan.
Hieno keli ulkona! Teboililta piti sidukka & sprite hakea, niin näkyvyys luokkaa 50m. Etuveto kippoautot revitteli onnessaan :)
e: Ainiin... HENEEEE!
Northg7 kirjoitti 23.11.2008 15:17: Hieno keli ulkona! Teboililta piti sidukka & sprite hakea, niin näkyvyys luokkaa 50m. Etuveto kippoautot revitteli onnessaan :)
Meidän Yaris sutii ihan kivasti kun lähtee liikkeelle :D
Joo, siellä saa kyllä tarkkana olla :) Hitto kun ei oo enää omaa takavetoa omistuksessa. Olis kiva käydä heittelemässä vähän (turvallisilla sivualueilla, tottakai :p)
Pitäs hankkia joku vanha larpa, niillä on niin pirun helppo leikkiä..
Ei tuo keli nyt vielä paha ollut. Sitä kun joutuu tuolla mopolla vielä ajelemaan, niin on tottunut huonompiinkin keleihin. Ihan mukavahan se on paikallisessa tyhjällä parkkipaikalla pyöritellä, menee vaan nastat renkaista...
kurppak kirjoitti 23.11.2008 15:48: Ei tuo keli nyt vielä paha ollut. Sitä kun joutuu tuolla mopolla vielä ajelemaan, niin on tottunut huonompiinkin keleihin. Ihan mukavahan se on paikallisessa tyhjällä parkkipaikalla pyöritellä, menee vaan nastat renkaista...
manalla mennään vakio kumeilla ilman nastoja kovassa tuulessa ja 10-30 cm lunta :P on meinaa hauskaa (ja kylmää) :D
Aivan mahtava keli juu on. tulin työ paikalta noin kahden kilometrin päästä tsykkelillä. Eipä sillä tehnyt oikein mitään, harmia enemmäkin työnnellä sitä kivirekeä. Ja olotila himaan päästyäni oli kuin olisi käynnyt saunan kautta vesi sateessa. Täh? Ja lunta oli mahaan asti Täh? Mä meen nyt vaikka nukkumaan Täh?? Vai miten se nyt oli? Täh? :D
markki kirjoitti 23.11.2008 19:42: Aivan mahtava keli juu on. tulin työ paikalta noin kahden kilometrin päästä tsykkelillä. Eipä sillä tehnyt oikein mitään, harmia enemmäkin työnnellä sitä kivirekeä. Ja olotila himaan päästyäni oli kuin olisi käynnyt saunan kautta vesi sateessa. Täh? Ja lunta oli mahaan asti Täh? Mä meen nyt vaikka nukkumaan Täh?? Vai miten se nyt oli? Täh? :D
Muista ottaa ne kukkuu-lääkkeet ennen nukkumaan menoa.
Kyllä Uncle The bigbunny
markki kirjoitti 23.11.2008 19:42: Aivan mahtava keli juu on. tulin työ paikalta noin kahden kilometrin päästä tsykkelillä. Eipä sillä tehnyt oikein mitään, harmia enemmäkin työnnellä sitä kivirekeä. Ja olotila himaan päästyäni oli kuin olisi käynnyt saunan kautta vesi sateessa. Täh? Ja lunta oli mahaan asti Täh? Mä meen nyt vaikka nukkumaan Täh?? Vai miten se nyt oli? Täh? :D
No mulla on sitten huomenna 4-5 kilsan matka kouluun fillarilla, joten samassa reessä ollaan. =)
ONOUZZ... I herd u gais liek mudkipz?
Itsehän kävin eilen hölköttelemässä pienen parin kilsan luonteenkasvatus lenkin..Mukavaa kun viima piiskaa valkeeta naamalle ja lunta on polviin saakka.
Kirjaudu sisään vastataksesi.