kivekset
kohta juodaan :D
kivekset
djrunkkari kirjoitti 06.03.2009 18:07: kivekset
hyi alkoholia :(
konnah wrote 03/06/2009 @ 22:34:
djrunkkari kirjoitti 06.03.2009 18:07:
kivekset
hyi alkoholia :(
Nam pääkipu hyvää yötä.
Huomenna Iisalmeen kattomaan autoa ja suurella todennäköisyydellä jopa ostamaan...
Täältä sinne 437km :D
Höhöö lähti tuolta Kodin Ykkösestä mukaa TopGear Ultimate 3DVD:n boxi. Hintaki oli sopiva, vain 11e.
Jees pääsihän sitä himaan, pitkäveto kosahti kiitos HIFK:n. Pokerista jäin onneksi tänään voitolle 13
[LAINAUS]Ac3Way kirjoitti 08.03.2009 03:57: Jees pääsihän sitä himaan, pitkäveto kosahti kiitos HIFK:n. Pokerista jäin onneksi tänään voitolle 13
Murkuri sanoo: eentiiä Murkuri sanoo: voikko lähettää sellase ferrarin? ku mä e voi ostaa Murkuri sanoo: sulla ku rahaa o djrunkkari sanoo: ei oo Murkuri sanoo: laitanny djrunkkari sanoo: noinko meinaat saada naistaki Murkuri sanoo: täh
djrunkkari kirjoitti 09.03.2009 16:02: Murkuri sanoo: eentiiä Murkuri sanoo: voikko lähettää sellase ferrarin? ku mä e voi ostaa Murkuri sanoo: sulla ku rahaa o djrunkkari sanoo: ei oo Murkuri sanoo: laitanny djrunkkari sanoo: noinko meinaat saada naistaki Murkuri sanoo: täh
tappi FAIL! :D
Mari vastasi puhelimeen. Jukka oli toisessa päässä. Ohjain ei toimi. Laitan uuden sanoi Mari. Mari kutsui viettelevästi Jukkaa nimeltä aina. Nätisti sanoi aina "Jukka". Uusi ohjain postiin lähti. Kiitos. Ei kestä.
Jukka voisi myös pyytää uutta akkua ja lähettää tänne. ;)
Onko mahdollista saada uusi aukku ohjaimeen Miqqesoftalta ja mitä semmoinen kaupassa maksaa?
Hei ! Ette ole sattumoisin nähnyt mun matematiikan kirjaa ? No, vittuakos mä sillä teen kun en laske niitä laskuja kuitenkaan...
No, kai se on lähdettävä ny sinne amikseen taas...
M
¨Olen tutkinut Yhdysvaltain historiaa ja päätelmäni on, ettei maalla ole tulevaisuutta¨ -Igor Panarin
Hywä toveri igor :D
Jumalauta mitä riitelyä, väittelyä, syytöksiä ja puukotusta on aina tuolla eduskunnassa! Suoraa huutoa, kuten Repomieheltä. Niinkö meidän valitsemat poliitikot meidän asioita hoitaa :) Huudetaan päälle ja ei pidetä tahallaankaan kiinni puhevuorojen pituuksista. Totta se, ettei aina ei voi miellyttää kaikkia ja joillain ihmisillä on se luontainen vietti sanoa aina vastaan, oli asia mikä tahansa.
Tein sen virheen, että katsoin jonkin aikaa äsken välikysymystä eläkkeistä TV1:ltä. En tiedä kumpiko on parempaa katsottavaa se, vai Subin kännykkävisailut. Molemmista saa yhtä paljon. Lisää tällaista hunajaa telkkariin. Ehkä nauhoitan seuraavaksi Povipommin kaikki päiväkirjat.
Northg7 kirjoitti 11.03.2009 16:13: Jumalauta mitä riitelyä, väittelyä, syytöksiä ja puukotusta on aina tuolla eduskunnassa! Suoraa huutoa, kuten Repomieheltä. Niinkö meidän valitsemat poliitikot meidän asioita hoitaa :) Huudetaan päälle ja ei pidetä tahallaankaan kiinni puhevuorojen pituuksista. Totta se, ettei aina ei voi miellyttää kaikkia ja joillain ihmisillä on se luontainen vietti sanoa aina vastaan, oli asia mikä tahansa.
Meillä porukat katseli myös lähetystä eduskunnasta. Itsellä meinasi mennä hermot tuohon huutamiseen ja väittelyyn ja noihin asioihin, mistä North mainitsi.
L
[LAINAUS]konnah kirjoitti 12.03.2009 18:55: L
mitä se siä huutelee
ihan kipee jätkä
konnah kirjoitti 12.03.2009 19:16: ihan kipee jätkä
kuka..?
joku en jaksa puhua ku nyt menee sit jo välit muidenki kanssa pilalle .. -.-
Menkää ny jo SAATANA sinne Jukujuku-maahan leikkimään keisaria tms.
Matkalla --->
Hauskaa kattella kun FRC:n nuorimmat tappelee, menkää sinne eduskuntaan.
Olen kyllä huomannut, että joillain on luontainen vietti oman mielipiteen ylivertaistamiseen. Tietyllä lailla hauskaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.