Nyt soi?

Finski fani
/ /

Nyt soi Faith no more - Hippie jam song. joka on samalla 25 000 "scroblattu" biisi last.fm:ssä. ^_^

Northia lainaten: <3 Megadeth <3

teemu1337
/

Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:34:

teemu1337 kirjoitti 01.11.2009 00:20:

Finski fani kirjoitti 01.11.2009 00:16: Kyselläämpä täältä vielä, että kumpi on parempi;Metallica vai [linkki null]Megadeth[/linkki]

Megadeth on kyllä noista kahdesta ylivoimaisesti kovempi, mutta kukaa/mikään ei voita Maidenia :D Itse en voi jostain syystä sietää methällikän musiikkia, mutta lähes kaikki muu saman aikakauden rock/heavy menee. En tiedä onko normaalia.

e/ Megadeth - Train Of Consequences

Ite taas en yhtään välitä maidenista... =S Ja kyllä mäki kallistun reilusti Megadethin suuntaan noiden kahen välillä. Onkos sulla jo Megadethin uusin levy, jos on niin mitä tykkäät. Omast mielestä yks Megadethin parhaimpia levyjä...

Mahtaako uusin levy olla nimeltään Endgame? Tämmöstä ei nääs ollut siinä torrentissa minkä itse latasin, mutta just iskin lataukseen.

Finski fani
/

teemu1337 kirjoitti 01.11.2009 00:48: Mahtaako uusin levy olla nimeltään Endgame? Tämmöstä ei nääs ollut siinä torrentissa minkä itse latasin, mutta just iskin lataukseen.

Joo sehän se.

Schimanski76
/

Levykaupoissa on paljon parempia levyjä kuin siellä Torremolinoksissa vai mikä se oli. :)

Finski fani
/

Schimanski76 kirjoitti 01.11.2009 00:51: Levykaupoissa on paljon parempia levyjä kuin siellä Torremolinoksissa vai mikä se oli. :)

Wanhat ei ymmärrä... =)

teemu1337
/

Näin ensikuunteluilta ihan asiallinen levy tämä Endgame. Kyllä menee Megadethin kärkipäähän ehdottomasti, imo.

TehBigBunny
/

Aloitetaan päivä komiasti ...

Helsingin Filharmoninen Orkesteri - Finlandia, Op 26

TehBigBunny
/

Y. Malmsteen - Magnum Opus - Cantabile (Op.10 No3. RV428 "Il Gardellino")

teemu1337
/ /

Northg7 kirjoitti 06.11.2009 19:05: Megadeth illan artistina albumillaan Endgame.

+100

e/ Tänään samainen levy kahlattu läpi.

ariko
/

[linkki http://www.youtube.com/watch?v=OzfaN-wZtaI]Klamydia - Vihaan loskaa[/linkki]

Takana 10 tunnin työpäivä ja noin 450km Suomen loskaisia teitä, onneks ei tartte lähtee rattiin ennen kuin ensi yönä ja taas on luvattu loskakeliä.

JUMAAALAAUTA menee hermot, sillä tosiaan saatana että mä vihaan loskaa.

Northg7
/

Mekadetin voisi laittaa taas myöhemmin.

Nyt soi Haloo Helsinki!'n uusi tuotanto, syvällisesti, viskilaski kädessä.

ariko
/

MrD St Jimmy kirjoitti 12.11.2009 15:15: Motörheadin Ace of Spades levy tuli ostettua ja nyt pistetään soimaan.

Asiaa, kuinka sattuikaan taustalla soi No sleep 'til Hammersmith levy (vinyyli versio)

TehBigBunny
/

Piti sitten ihtekkiin laittaa Lemmy 'laulamaan'

Motörhead - Overnight Sensation

Kirjaudu sisään vastataksesi.