Nyt soi?

Finski fani
/ /

Kyuss - Conan Troutman Viime aikoina Kyuss on noussu mun yhdeksi lempi bändeistä. Laulajan ääni on niin mahtavan uniikki, kuten MegaDavellakin. Mahtavaa musaa!

Schimanski76
/

Sie oot Aliboz mun paras FRC-musakaveri. :)

Vähän olen silti hämmästynyt,kun olet vissiin aika nuori jannu ja näin kovaa matskuu(isoveli pakottanut?) kuuntelet?

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Sie oot Aliboz mun paras FRC-musakaveri. :)

Vähän olen silti hämmästynyt,kun olet vissiin aika nuori jannu ja näin kovaa matskuu(isoveli pakottanut?) kuuntelet?

15 tuloo täyteen kesällä :) Mitä nyt muutaman artistin broidilta poiminut, oikeastaan aika monenkin. Mutta pakkohan sitä on olla musiikillisesti sivistynyt kun itsekkin musiikkia väsäilen.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote:

15 tuloo täyteen kesällä :) Mitä nyt muutaman artistin broidilta poiminut, oikeastaan aika monenkin. Mutta pakkohan sitä on olla musiikillisesti sivistynyt kun itsekkin musiikkia väsäilen.

No silviisii,siitä'n se lähtee!!!

Northg7
/ /

Heitetään mahdollisimman ääripää tähän väliin:

Salarakkaat (Martina & Marika) - Erittäin hyvä.

En tiedä pystynkö antaa soida loppuun asti.. :S LÖLS.

e: Ei pysty. Vaihtui äkkiä Northern Kingsiin...

Pottae
/

np: Alex Gaudino Feat. Crystal Waters - Destination Calabria (Drunkenmunky 2007 Remake) (NERadio Nonstop | The Best of Techno and Trance - www.neradio.fm |)

Ac3Way
/

Tainted Love. En tiedä ketä esitti, mutta oli raju veto. Ei ainakaan alkuperäinen, Soft Cellin tai Mansonin.

Aliboz
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Ei jaksa lauluu,Roger Whittakerin vihellystä kuuntelen ennen ku suomen peli alkaa.Putkeen.

länkkäriroker

seitkytluvunroker playpäk

vanharogermutvihellyskulkeevähävitunhyvin

Ja päälle nautitaan tietty legendaarinen Sleeppareiden Kössi ja Roger

Tämänkin miehen levy löytyy hyllystä... En kyllä yhtään tajua miten se on sinne joutunut mutta onpahan nyt sekin. Ei taida olla kylläkään minun levy.

Mutta nyt kumminkin soi Bowien Queen Bitch

Kirjaudu sisään vastataksesi.