Saataisko paikalle järjestettyä FRC:een kokoontumisajot?
American Car Show Meeting!!
Ite oon tuon faijan kanssa lähössä sinne.. Sunnuntaina kylläkin..
Ite oisin tulossa kimmolle viikonlopuksi ja tarkoitus olis mennä lauantaina paikanpäälle..
En ole Ameriikan autojen perään, mutta jos saadaan paljon FRC-porukkaa paikalle, niin saatan hyvinkin ilmaantua meettinkiin.
oon niin epäsosiaalinen
Se nyt on paskapuhetta että paikalla on pelkästään Ameriikkalaisia ritsoja.
Tulossa ollaan ainakin markin kanssa joko launantaina tai sunnuntaina. Toki joitakin muita henkilöitä saattaa mukaan tulla vielä.
Kyllähän toi tapahtuma on jo useemman vuoden pyöriny sen europuolen varassa..
Joo, muistaakseni tuning autoja puolet siellä. Itse en valitettavasti kerkeä.
no en oo menos:D
ei oo..
Itsellä varmaan työkaveri vie sinne semmoisen yli 500 heppaisen jenkki pick-upin, jonka osti hiljattain jenkeistä kun myi pois Corvettensa, niin varmaan saan sinne lipun. Eli jos lippu tulee niin sit meen, en tosin miitingeistä osaa sanoa..
Jos lipun saa niin voi olla että meen..riippuu mistä roikkuu.
Kai American WC Show on pakko ''kokea'' vaikkka rupeekin nykyjään olemaan melkosta riistoa...
Todennäköisesti menossa...
en pääse..
TULOSSA! :D
Tulossa vähäsen isommalla porukalla.
Kuinka moni huomenna menossa?
Ei varmaan moni ole menossa Tampereen showhun ?
Itse olen menossa Lauantaina, kun jäi tuo Hesan reissu tekemättä.
Hot Rod & Rock Show on mulla ohjelmassa sunnuntaina, josta sitten Ikaalisiin rallisprinttiin. Olin juuri äsken istumassa iltaa Tampereen FHRA:n pienoismalliheebojen kanssa; kovin tuntui olevan kiirettä tiedossa näyttelyn järjestelyjen kanssa. Harmi, kun itsellä on muuta menoa Pe-La enkä pääse talkoisiin. No, jos sitten ensi vuonna...
hrrs lauantaina pitää mennä
http://www.youtube.com/watch?v=196AzASo-kQ
Kuka tunnustaa?
Kaveri ei vissiin tajua katsovansa Showpainia ;D
Kirjaudu sisään vastataksesi.