American Car Show Meeting!!

LeetPotta
/

Ite oon tuon faijan kanssa lähössä sinne.. Sunnuntaina kylläkin..

Jupe San
/

Ite oisin tulossa kimmolle viikonlopuksi ja tarkoitus olis mennä lauantaina paikanpäälle..

Nipsuhuuli
/

En ole Ameriikan autojen perään, mutta jos saadaan paljon FRC-porukkaa paikalle, niin saatan hyvinkin ilmaantua meettinkiin.

kurppak
/

Se nyt on paskapuhetta että paikalla on pelkästään Ameriikkalaisia ritsoja.

Tulossa ollaan ainakin markin kanssa joko launantaina tai sunnuntaina. Toki joitakin muita henkilöitä saattaa mukaan tulla vielä.

RaabForRehab
/

Kyllähän toi tapahtuma on jo useemman vuoden pyöriny sen europuolen varassa..

Hookkis
/

Joo, muistaakseni tuning autoja puolet siellä. Itse en valitettavasti kerkeä.

IL3
/

Itsellä varmaan työkaveri vie sinne semmoisen yli 500 heppaisen jenkki pick-upin, jonka osti hiljattain jenkeistä kun myi pois Corvettensa, niin varmaan saan sinne lipun. Eli jos lippu tulee niin sit meen, en tosin miitingeistä osaa sanoa..

Miqqe
/

Kai American WC Show on pakko ''kokea'' vaikkka rupeekin nykyjään olemaan melkosta riistoa...

Mudinski
/ /

Ei varmaan moni ole menossa Tampereen showhun ?

Itse olen menossa Lauantaina, kun jäi tuo Hesan reissu tekemättä.

TeroKortelainen
/

Hot Rod & Rock Show on mulla ohjelmassa sunnuntaina, josta sitten Ikaalisiin rallisprinttiin. Olin juuri äsken istumassa iltaa Tampereen FHRA:n pienoismalliheebojen kanssa; kovin tuntui olevan kiirettä tiedossa näyttelyn järjestelyjen kanssa. Harmi, kun itsellä on muuta menoa Pe-La enkä pääse talkoisiin. No, jos sitten ensi vuonna...

Kirjaudu sisään vastataksesi.