Kuka voittaa ?
Koska metin kisat loppuu ?
Miksi mä en ole joukkueessa ?
Kuka voittaa ?
Koska metin kisat loppuu ?
Miksi mä en ole joukkueessa ?
Jarkko Ruutu osaa hommansa.
Sixpac-pahvit päässä ja kylbäcaleb on lyöty, lyöty!!!
Tsekki!!!! Tsekki!!!! Tsekki!!!! Tsekki!!!! OIJOIJOIJOIJ!!!!!!
Ihmettelinkin, miksei tätä aihetta oltu jo perustettu :) Olin tulossa perustamaan, mutta veli Jänö oli mies paikallaan viimeistelemässä.
En osaa yhtään villeimmissä unelmissanikaan veikata Suomelle mitään loistavaa loppusijoitusta, mutta toivon mitä parasta.
Olin jo Tsekki-pelissä myydä maat ja pellot naapuri-isännälle mutta pikku mies harmaassa aivosolussa kertoi, että aikaa olisi vielä jäljellä, ja onneksi lopputulos miellytti.
Sveitsin peliä oli mukava seurata ja kannustaa Venäjää vastaan. Toivon Sveitsille hyvää mm-mittelöä.
Go Suomi. Pojat jaksaa heilua.
Ac3Way kirjoitti 29.04.2009 20:31: Sixpac-pahvit päässä ja kylbäcaleb on lyöty, lyöty!!!
Oiva vappuasuste niin ulkona seuraelämässä kuin kisastudioissakin.
Suomi ompi kendomaa :(
Ehkä hieman yllättäen en ole oikeen tänä vuonna innostunut seuraamaan MM-kisoja, vaikka 10 vuoden ajan on tullut seurattua aina. Ehkä vielä sitten innostun, kun alkaa pudotuspelit.
Ac3Way kirjoitti 29.04.2009 21:12: Suomi ompi kendomaa :(
Onko muuten sana 'Kendo' alunperin Japania vai Futisforumia?
Nipsuhuuli kirjoitti 29.04.2009 21:16: Ehkä hieman yllättäen en ole oikeen tänä vuonna innostunut seuraamaan MM-kisoja, vaikka 10 vuoden ajan on tullut seurattua aina. Ehkä vielä sitten innostun, kun alkaa pudotuspelit.
Ac3Way kirjoitti 29.04.2009 21:12: Suomi ompi kendomaa :(
Onko muuten sana 'Kendo' alunperin Japania vai Futisforumia?
[linkki http://www.shannonadams.net/images_ill/kendo.jpg]Kendo[/linkki]
"Nyt tuli legendaarinen maali"
SUOMI MIT
Hyvä Suomi ! Hyvää ylivoimaa ! Jos tuollaista on seuraavaa vastustajaa vastaan joka on Känädä, niin turpaan tulee ! YV tilanteet on käytettä hyväksi...
Edit: Mezin kyllä loistaa...
Neljäs YV ja ny soi ! Onneksi...
HYV
GO BANANA!!
KYLL
Voi paska, kun täällä mökillä on vittu TV-signaalin kanssa ongelmia. En vittu halua katsoa tuota TV:tä ennen kuin signaali on vittu kunnossa. Olin suunnitellut eilen aloittavani seuraamaan vittu MM-kisoja, mutta ei ole oikein huvittanut tuon TV:n takia vittu. Ehkä sitten kun pudotuspelit alkaa. Päivisin TV kyllä pelittää, mutta iltaisin katsomisesta tulee lähes mahdotonta, jos haluaa säilyttää järjen :/
Aika hirveetä sontaa taas... Runkkarin rankkarit...
No niin ! Sehän oli hienoa ! Hyvä SUOMI !!!
Hienot rankkarit !
Edit: Onneksi Nipsu et nähnyt matsia. En olisi minäkään halunnut nähdä tälläistä tulosta.
Voi LOL mikä lopputulos! Onneksi en katsonut peliä, vaan Eagle Eyen.
HYV
paska peli, tiivistettynä. Turpaan tulee kun sattuu kovempi kiekkomaa vastustajaksi p*rkele.
KANADA !
4-2 kanukit vie
3-1 KANATA
Kirjaudu sisään vastataksesi.