12. - 13.06.2009 Helsinki X-treme Festival -miitti

Sunsh1ne FI
/

Kuulostaa mielenkiintoiselta, kun tuossa melkein vieressä asuu niin voisi käväistäkin.

TurboDr1fter
/

Oli ajatuksena tulla Driftingin takia mutta en usko että siellä mitään näkee kun on niin v*tusti porukkaa kuitenkin ja alueena on vain joku parkkipaikka(?). Seinäjoen vauhtiajoissakaan ei nähny paljoa mitään.

Sunsh1ne FI
/

Tuossa drifting-parkkipaikan vieressähän on korkeahko kallioinen mäki, josta näkisi hyvin tuohon alueelle, jos sinne pääsee vapaasti tapahtuman aikana.

TurboDr1fter
/

Sunsh1ne FI kirjoitti 25.05.2009 20:07: Tuossa drifting-parkkipaikan vieressähän on korkeahko kallioinen mäki, josta näkisi hyvin tuohon alueelle, jos sinne pääsee vapaasti tapahtuman aikana.

Se vois olla ihan hyvä.

Nipsuhuuli
/

Mua ei tuo driftaaminen kiinnosta paskan vertaa, mutta ajattelin kuitenkin nyt tulla paikalle, kun on ilmeisesti aika moni FRC:stä tulossa ;)

Ac3Way
/

Miqqe kirjoitti 03.06.2009 20:56: Emmää taida tulla jos Nipsukin tulee. Kiinnosta vittujakaan kattella jotain paskahuulta. Sitäpaitsi sillä on keskellä otsaa toinen anus.

Kuulin huhun, että perseessä kasvaa sonni ja Kanki-Kaikkosella on veli.

Sunsh1ne FI
/

Kummalle päivälle saataisiin enemmän jengiä? Mulle toimis perjantai-ilta 16-20 ja lauantaiaamupäivä 10-14 tjsp. Paikalla on näköjään esittelyssä mm. R35 GT-R, pitäähän sekin nähdä.

Nipsuhuuli
/

Sunsh1ne FI kirjoitti 07.06.2009 20:41: Kummalle päivälle saataisiin enemmän jengiä? Mulle toimis perjantai-ilta 16-20 ja lauantaiaamupäivä 10-14 tjsp. Paikalla on näköjään esittelyssä mm. R35 GT-R, pitäähän sekin nähdä.

Mulle sopii kumpi vaan. Teen joka tapauksessa niin, miten vaan enemmistö haluaa :)

Sunsh1ne FI
/

Sivuilla ei näytä olevaan mitään päiväkohtaisia aikatauluja joista näkisi koska on oltava paikalla jos haluaa nähdä driftausta... Kallistun itse perjantai-illan puolelle tämänhetkisen sääennusteen perusteellakin.

Perjantaina klo 1630-1700 paikassa x alueen lähellä?

Nipsuhuuli
/

"18.00-19.00 Lajittelu ryhmä 1 (kilpailijanumerot 1-12)

19.00-20.00 Lajittelu ryhmä 2 (kilpailijanumerot 13->)"

Elikkä lajittelut alkaa klo 18.00, mutta driftingissä aloitetaan harjoitukset jo klo 13.00.

Nipsuhuuli
/

Nipsuhuuli kirjoitti 03.06.2009 18:25: Mua ei tuo driftaaminen kiinnosta paskan vertaa, mutta ajattelin kuitenkin nyt tulla paikalle, kun on ilmeisesti aika moni FRC:stä tulossa ;)

Nyt kun miettii, niin ihan kivahan tuota driftinkiä on seurata. Varmasti on näyttävää seurata, kun koneet huutavat ja savu lentää! Mun aikaisemmat kokemukset perustuvat vaan Forzaan, mikä on hieman eri kuin seurata IRL :D

Miqqe
/

Nipsuhuuli kirjoitti 10.06.2009 21:15:

Nipsuhuuli kirjoitti 03.06.2009 18:25: Mua ei tuo driftaaminen kiinnosta paskan vertaa, mutta ajattelin kuitenkin nyt tulla paikalle, kun on ilmeisesti aika moni FRC:stä tulossa ;)

Nyt kun miettii, niin ihan kivahan tuota driftinkiä on seurata. Varmasti on näyttävää seurata, kun koneet huutavat ja savu lentää! Mun aikaisemmat kokemukset perustuvat vaan Forzaan, mikä on hieman eri kuin seurata IRL :D

TurboDr1fter
/

Vihdoinkin näkyy aikataulu, mietitty että millon sinne kannattaa mennä kattoo.

Jupe San
/

Miten ois kokoontumispaikkana toi töölön kisahallin pohjois puoli?

Sunsh1ne FI
/

jupe kirjoitti 11.06.2009 08:19: Miten ois kokoontumispaikkana toi töölön kisahallin pohjois puoli?

Eli vastapäätä heseä ja intialaista ravintolaa? Sopii mulle. Miten olis tuo klo 17, siinä olis tunti driftikarsinnan alkuun ja tuossa ajassa ehtis vilkaista autoja ja hakea paikat sielä mäen päältä (ellei alueella ole korotettuja katsomoja)?

Kirjaudu sisään vastataksesi.