PPPP

Schimanski76
/

Nipsuhuuli kirjoitti 30.07.2009 16:28: Pakko saada!

Kuvasta päätellen olet saanut.

Mudinski
/

Pakkohan sitä oli testata ja toimihan se ! Boxista kuvaa tietokoneelle ja pääsen käsiksi myös kovon tiedostoihin ja käytössä on sitten 310gb tilaa.

villek00
/

Mudinski kirjoitti 30.07.2009 22:59: Pakkohan sitä oli testata ja toimihan se ! Boxista kuvaa tietokoneelle ja pääsen käsiksi myös kovon tiedostoihin ja käytössä on sitten 310gb tilaa.

Kerro lisää miten teit sen!

Eze86
/

Mudinski kirjoitti 30.07.2009 22:59: Pakkohan sitä oli testata ja toimihan se ! Boxista kuvaa tietokoneelle ja pääsen käsiksi myös kovon tiedostoihin ja käytössä on sitten 310gb tilaa.

Woot? miten? kerro kerro kerro XD

LeetPotta
/

Eze86 wrote 07/31/2009 @ 15:14:

Mudinski kirjoitti 30.07.2009 22:59:

Pakkohan sitä oli testata ja toimihan se ! Boxista kuvaa tietokoneelle ja pääsen käsiksi myös kovon tiedostoihin ja käytössä on sitten 310gb tilaa.

Woot? miten? kerro kerro kerro XD

Minulle myös kerro kerro kerro!!

Schimanski76
/

Myä saatiin kuski,myä mennää Moksiin kasssoo rallyy. Pizza-Enrico ajaa,muista nukku se sanoo Schimille.

warcryFIN
/

Oon tulossa myös Moksiin iltapäivällä, kunhan ei vaan perkele satais.

kurppak
/

tappileipa kirjoitti 30.06.2009 10:35: viikonpäästä menos sinne:P

Nooh, oisko aikaa kertoa? :D

kurppak
/

Mie tota jo kokeilinkin, ei vaan jaksanu kone pyörittää kunnolla.

Schimanski76
/

warcryFIN kirjoitti 01.08.2009 06:31: Oon tulossa myös Moksiin iltapäivällä, kunhan ei vaan perkele satais.

Olitko Warcry se ukko siellä Moksissa,joka kaatuili Jallupullo farkkujen takataskussa ja hoki koko ajan: "Skoda on Hyyvä!,Skoda on Pashka!,Skoda on hyyvä,Skoda on Pashka!"

Ja ei todellakaan satanut,mahtava oli ilma!

warcryFIN
/

Schimanski76 kirjoitti 01.08.2009 15:25:

warcryFIN kirjoitti 01.08.2009 06:31: Oon tulossa myös Moksiin iltapäivällä, kunhan ei vaan perkele satais.

Olitko Warcry se ukko siellä Moksissa,joka kaatuili Jallupullo farkkujen takataskussa ja hoki koko ajan: "Skoda on Hyyvä!,Skoda on Pashka!,Skoda on hyyvä,Skoda on Pashka!"

En ainakaan muista tai tunnusta tuollaista :D

Ja mahtavat oli ilmat, itse olin siellä Parkkolan risteystä ennen olevassa metikössä ja myöhemmin itse risteyksessä. Oli kyllä hieman liikaa porukkaa pakkautunu sinne, seison autojonossa yli tunnin poislähdettäessä. Kyllä muutama perkele ja vittu ehti kuulua :)

Schimanski76
/

warcryFIN kirjoitti 01.08.2009 16:04:

Ja mahtavat oli ilmat, itse olin siellä Parkkolan risteystä ennen olevassa metikössä ja myöhemmin itse risteyksessä. Oli kyllä hieman liikaa porukkaa pakkautunu sinne, seison autojonossa yli tunnin poislähdettäessä. Kyllä muutama perkele ja vittu ehti kuulua :)

Myö oltiin siinä Moksin "pääpaikalla" koko show,sinne suuntaan ajeltiin Tampereelta vajaa pari tuntia,takaisin noin 5 ja puoli.Voi helvata mitkä jonot oli siinä pikkutiellä.Minä vielä "viisaana" ehdotin ,että lähdetään heti Räikkösen jälkeen ajelemaan takaisin ettei olisi niin pahat jonot.Näin taisi ajatella koko perkeleen Moksi. :) Lärvi paloi komeasti auringossa,kaverit tosin väittävät,että punoitus johtuu täysin muista syistä. :)

warcryFIN
/

Schimanski76 kirjoitti 01.08.2009 17:06:

warcryFIN kirjoitti 01.08.2009 16:04:

Myö oltiin siinä Moksin "pääpaikalla" koko show,sinne suuntaan ajeltiin Tampereelta vajaa pari tuntia,takaisin noin 5 ja puoli.Voi helvata mitkä jonot oli siinä pikkutiellä.Minä vielä "viisaana" ehdotin ,että lähdetään heti Räikkösen jälkeen ajelemaan takaisin ettei olisi niin pahat jonot.Näin taisi ajatella koko perkeleen Moksi. :) Lärvi paloi komeasti auringossa,kaverit tosin väittävät,että punoitus johtuu täysin muista syistä. :)

Juu, no samassa paikassa minäkin olin, ainoastaan siellä peltomutkaa edeltävässä metikössä. Myöhemmin tulin siihen alas risteykseen katselemaan, kun porukkaa oli hieman vähemmän, mutta eihän ne N-ruhmäläiset enää kulkenu mihinkään WRC- autojen jälkeen :D Screeni oli hyvä :)

TehBigBunny
/

Ainut hyvä puoli tälläisessä kostean kuumassa säässä on se että avattu keksipaketti pitää syödä loppuun tai keksit menee pahaksi !

Jupe San
/

TehBigBunny kirjoitti 03.08.2009 16:05: Ainut hyvä puoli tälläisessä kostean kuumassa säässä on se että avattu keksipaketti pitää syödä loppuun tai keksit menee pahaksi !

• 1
  • 1 jäätölöt sullaa ;(
TehBigBunny
/ /

Lokkasin sissään xbox.comiin vahtimaan ketkä pelaa ja mitä.

"djrunkkari 4460 Online-tila Pelaa peliä Forza Motorsport 2 Time Trials Lap 27 "

lap 33

Mudinski
/

Jep, ja suurinpiirtein klo 01:00 näytti tältä

"djrunkkari 4460 Online-tila Pelaa peliä Forza Motorsport 2 Free run Lap 35 "

Jaksaa jauhaa vaan :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.