PPPP

Artikainen
/ /

RaabForRehab kirjoitti 12.08.2009 19:19: Alienin poikasen masu näyttää vaginalta.

Aika tarkka jäljennös kyl. Tiedä sitte oisko se vagina sitte muutenki siin mahan kohalla. Onha se alieni kuitenki. Ja nyt ku oikeen tarkkaan rupesin tätä filosofoimaa, niin voihan niillä ukko ufoilla olla kyrpä otassa. Siinä menis kaikki nuolemiset sun muut härvelit kerralla, tosin silmät voi olla herkkänä, ku kassit kolisee luomille. Ei siin mittää... lähren ottaa lääkkeet.

Artikainen
/

teemu1337 kirjoitti 13.08.2009 06:40: Eka ajotunti liikenteessä takana :)

Monta mummoo sait nuri?

Jupe San
/ /

*Väkivaltaisen sienikauppiaan taltuttamiseen tarvittiin kuusi poliisia.

• Miehelle jouduttiin antamaan myös kaasua, mutta sekään ei paljon vaikuttanut. Lopulta hänet saatiin kaadettua maahan, sanoo päivystävä komisario Tom Packalén Helsingin poliisista.

Packalen kuvailee miestä sekavaksi. Hän ei kuitenkaan ollut humalassa.*

[linkki http://www.vartti.fi/artikkeli/69970332-ef67-47f4-a6c2-8d79d5cf2e57#content]http://www.vartti.fi/artikkeli/69970332-ef67-47f4-a6c2-8d79d5cf2e57#content[/linkki]

IIPPONEN
/

Race of porvoo huomenna ja ylihuommenna!! Onko ketään tulossa! Mä ainakin meen niin huomenna kuin ylihuomennakin :P

teemu1337
/

Artikainen kirjoitti 13.08.2009 07:04:

teemu1337 kirjoitti 13.08.2009 06:40: Eka ajotunti liikenteessä takana :)

Monta mummoo sait nuri?

Mummoja kumossa = 0 Autoja kolhittu = 0 Jalankulkijoita jyrätty = 0

Northg7
/

102km:n motopärräilyt heitetty ja kohta saunaan, me like.

IIPPONEN
/

kirves kirjoitti 14.08.2009 20:02: Juu joo, mä tuun kans saunomaan nyt...

Ai tekös te sinne saunaan menitte rymistellen! Tulin juuri saunasta ja heti rupesi kuulumaan saunanpuolelta hirveä ryminä.... ettekai te tytöt tappele siellä?

Northg7
/

Ipi Loven saunatontut siellä tainneet kompastella vain? :) Liikaa tervaa laitoit löylyveteen ehkä heidän makuun..

IIPPONEN
/

Northg7 kirjoitti 14.08.2009 21:39: Ipi Loven saunatontut siellä tainneet kompastella vain? :) Liikaa tervaa laitoit löylyveteen ehkä heidän makuun..

Voi olla.... MUTTA MIST

TehBigBunny
/

Northg7 kirjoitti 14.08.2009 21:54: Koska olen Simon Baker aka The Mentalist.

ITE OOOT !

... eiku.

Splat Number1
/

Paskaa huomenta kaikille! Totesin että ulkona sataa vetää PRKL! Joten taidampa lähtee takasin nukkumaan ----->

LeetPotta
/

"But tonight, on this small planet, on earth We're going to rock civilization..."

Rokrok.. Cod4 modeemi onkelmia lähden Sherlokin kanssa tutkimaan.

Miqqe
/

LeetPotta kirjoitti 16.08.2009 12:22: "But tonight, on this small planet, on earth We're going to rock civilization..."

Hui, tuli oikee kylmät väreet. Viel kylmempi tuli ku kuunteli itse biisin.

LeetPotta
/ /

Miqqe wrote 08/16/2009 @ 12:44:

LeetPotta kirjoitti 16.08.2009 12:22:

"But tonight, on this small planet, on earth We're going to rock civilization..."

Hui, tuli oikee kylmät väreet. Viel kylmempi tuli ku kuunteli itse biisin.

Kyääää.. Hyvin sanottu siellä takana, sinä musta mies siellä juuri!

"Soundboy...you're too young to play that sound now... Combination style! ... Ladies and gentlemen...fasten your seatbelts! "

djrunkkari
/

totaalinen tippuminen

Murkuri:
saimpas 4 ilmasta autoo forzas jesse:
ketä panit Murkuri:
IL3 antoi

Splat Number1
/

Ei perkele! Ei pitäis ryypätä ku huomenna kouluu... Mutta minkäs sille mahtaa :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.