PPPP

TehBigBunny
/

kurppak kirjoitti 29.06.2009 10:26:

TehBigBunny kirjoitti 29.06.2009 09:49: Rennsportin rattiteline saapui.

Pacetti painoi 23kg.

Mmmm terästä.

Porvari.

Kiitos kehuista.

kurppak
/

Onko muuten tukeva, ei vatkaa ja heilu? Se on vaan niin että ku ei raaski ostaa ees mikkiksen rattia ku rahat menee tohon autokouluun.

Käytiimpä muuten joo tossa perjantaina ajamassa markin kanssa Mika Salo Circuitilla, hieno rata oli. Ottivat vielä kierrosajat ylös.

Ac3Way
/

Pacetti painoi 23kg.

Mmmm terästä.

Pistäppäs kuvia tulemaan pupufile, sitten kun on sy,deemi kasattu.

Nipsuhuuli
/ /

kurppak kirjoitti 29.06.2009 11:25:

Käytiimpä muuten joo tossa perjantaina ajamassa markin kanssa Mika Salo Circuitilla, hieno rata oli. Ottivat vielä kierrosajat ylös.

Ootteko ajaneet Hyvinkään karting-radalla? Osallistun F1-forumin järjestämään karting-kisaan siellä 11.7 ja kuulemma kyseessä on Suomen nopeimmat vuokra-autot.

TehBigBunny
/ /

Ac3Way kirjoitti 29.06.2009 12:32:

Pacetti painoi 23kg.

Mmmm terästä.

Pistäppäs kuvia tulemaan pupufile, sitten kun on sy,deemi kasattu.

Nocia cacca puhelin camera ricci.

Siihen ei saa mikkirattia kiinni sellaisenaan tämä on sitä Hianoa Rattia varten.

// Hewletin tukeva.

Ac3Way
/

Jaap, et ostanut sitä välikappaletta. Sanopas onko se 23 kg teräsmötikkä jo liian tukeva sydeemi MS Wheelielle?

TehBigBunny
/ /

Ac3Way kirjoitti 29.06.2009 16:35: Jaap, et ostanut sitä välikappaletta. Sanopas onko se 23 kg teräsmötikkä jo liian tukeva sydeemi MS Wheelielle?

Kävin juuri hakemassa ilmastointiteippiä ja laitoin sillä kiinni.

Tiukasti pysyy :)

/ pysyy jopa parilla karhuntarralla.

// MS polkimet ei oikein skulaa ton kanssa se reikä keskellä on ... hankala.

kurppak
/ /

Nipsuhuuli kirjoitti 29.06.2009 13:18:

kurppak kirjoitti 29.06.2009 11:25:

Ootteko ajaneet Hyvinkään karting-radalla? Osallistun F1-forumin järjestämään karting-kisaan siellä 11.7 ja kuulemma kyseessä on Suomen nopeimmat vuokra-autot.

Oon kuule omistanu tossa vuosia sitten oman Racket 85 moottorilla varustetun karting-auton ja Hyvinkään rata on enemmän kuin tuttu. Siellä on tullu kyllä ajettua.

Edit. Serkkupoika kun tossa meni ostamaan tommosen MM-Karting -vekottimen, niin varmaan lähen tossa viikonloppuna sitä kaustisille pyöritteleen. Tosta pitäis sitten jo tehoa, vauhtia ja pitoa irrota.

Nipsuhuuli
/ /

Voisi olla kivaa pitää joku FRC:n karting-kisa täällä pääkaupunkiseudulla :D. Esimerkiksi Myllypurossa Helsingissä kisa maksaa suunnilleen 40 euroa per naama ja siihen sisältyy harjoittelu, aika-ajo ja kisa (10 min per sessio).

Rata kapea ja sopivan haastava sisärata, jossa ohittaminen on kuitenkin hankalaa (vrt. Unkarin tai Monacon F1-kisa).

kurppak
/

Itse en oikein noista sisäradoista perusta. Ne on mun makuun liian sykeröitä, ei niissä paljoa vauhtia ehdi kerätä. Ja jos ei oo vauhtia, niin ei ole hauskaa. :D

Nipsuhuuli
/

kurppak kirjoitti 30.06.2009 05:06: Itse en oikein noista sisäradoista perusta. Ne on mun makuun liian sykeröitä, ei niissä paljoa vauhtia ehdi kerätä. Ja jos ei oo vauhtia, niin ei ole hauskaa. :D

Ootko ajanut viime vuosina Haaparannan autoilla Hyvinkään radalla? Mikä on paras aikasi?

IIPPONEN
/ /

Nipsuhuuli kirjoitti 29.06.2009 19:04: Voisi olla kivaa pitää joku FRC:n karting-kisa täällä pääkaupunkiseudulla :D. Esimerkiksi Myllypurossa Helsingissä kisa maksaa suunnilleen 40 euroa per naama ja siihen sisältyy harjoittelu, aika-ajo ja kisa (10 min per sessio).

Tattarisuon rata on halpa ja hyvä ja siellä vauhtia piisaa :D etenkin jos ajaa 110cc roceteilla (vai mitkä ne oli). Oon ajatellu et jos tos joskus ennen kesäloman loppua kävis hurauttamassa siellä muutaman rundin. :)

e: Vähän oikeinkirjoitusta ettei nipsun tarvi ruveta poliisiks ;)

Nipsuhuuli
/

Terveisiä gigantista. Mä varmaan ostan tän Nokian 5800-puhelimen kohta. Olen testaillut tätä ja tykkään kovasti.

kurppak
/

En ole ajanut, mutta tuolla Mika Salo Circuitilla paras kiekka oli 00:59.564, noin sekunnin markkia nopeemmin. Kymmenen kierrosta ehdin ajamaan, mutta noin kolmen kiekan ajan jouduin olemaan kahden hitaamman takana. Vedin sitten niistä kyllä ohi.

Nipsuhuuli
/

kurppak kirjoitti 30.06.2009 08:03: En ole ajanut, mutta tuolla Mika Salo Circuitilla paras kiekka oli 00:59.564, noin sekunnin markkia nopeemmin. Kymmenen kierrosta ehdin ajamaan, mutta noin kolmen kiekan ajan jouduin olemaan kahden hitaamman takana. Vedin sitten niistä kyllä ohi.

Luultavasti ajan Mika Salo Circuitilla elokuussa, joten pitääpä painaa aika mieleen. Viimeksi jouduin siellä turvautumaan sisärataan, koska ulkona oli joku kisa menossa.

LeetPotta
/

JESSSHHHHH.. Tietokone kävi sitten Saksassa asti putsattavana, helvetin hienoa.

Le fu-

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Ac3Way
/

Oho, Gran Turismo 3:sen autot on hienompia kuin Forza 2:ssa!

Ac3Way
/

Ei suostunut vielä myymään myyjä FNR 4:sta, heilutteli peliään vaan naaman edessa ja mä tinttasin!

(Huomenna siis julkaisu)

Konnah
/

Ac3Way kirjoitti 01.07.2009 18:35: Ei suostunut vielä myymään myyjä FNR 4:sta, heilutteli peliään vaan naaman edessa ja mä tinttasin!

(Huomenna siis julkaisu)

FNR ? =))

Nipsuhuuli
/

Nipsuhuuli kirjoitti 30.06.2009 07:51: Terveisiä gigantista. Mä varmaan ostan tän Nokian 5800-puhelimen kohta. Olen testaillut tätä ja tykkään kovasti.

Kun on kerran ollut tästä puhetta, niin kerrotaan, että tosiaan eilen ostin tän kännykän hintaan 216 euroa. Normaalisti Gigantissa joutuu maksamaan 299 euroa, mutta tein samalla 24 kk sopimuksen DNA:n liittymästä, niin sain alennusta. Miqqellä on muuten samanlainen kännykkä.

TeroKortelainen
/

Nipsuhuuli kirjoitti 01.07.2009 22:06: Miqqellä on muuten samanlainen kännykkä.

No niin, siinäpä sitten loistosyy olla ostamatta kyseistä luuria ;)

Kirjaudu sisään vastataksesi.